hvis det ikke er en turbo bil ifra før av så mangler du noen ledninger/sensorer til turbo og div små plukk. en b230fk som er chippa og leverer alt ifra 200-240 hk og 300-350nm kommer nok til og knuse den kassa, kanskje ikke på første pådrag, men er jo noen faktorer som spiller inn, har kasse gått langt? oljeskift? m47 kassene kom i 2 utgaver, en vanlig og en som heter m47" som er såkalt andre genrasjon m47 skal ha en litt sterkere 3 gir og noe forskjell på mengden olje på kassa.m47 ble også lagd som bakmontert kasse. har m47 i min 740 sugemotor på ca 160-170hk 220-230 nm den har holdt i snart 7 år med herjing, med 1 olje skift og det folk kaller aggressiv giring. men jeg har da ikke det momentet som en fk turbo byr på. de som bygger turbo vil som regel enten ha en m90 eller zf kasse, m46 er noe mere solid en m47. m47 er ingen turbo kasse:) bygg holdbart, for da kan du ha det så mye mere gøy en hvis du må vere nærvøs for at kassa skal gå hele tiden og all skruinga du slipper. lykketil :D