Gå til innhold

WhiteWolf

Bruker
  • Innholdsteller

    3
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

WhiteWolf's Achievements

  1. Hei. Jeg har et spørsmål. Kan det å slå av motoren flere ganger under forsøk på å utføre DPF-regenereringprossesen ha forårsaket alvorlige motorfeil som har ført til at den gule motorlampen lyser på dashbordet? Bilen er en Skoda Superb 2.0 TDI 2011 140 hk.
  2. Hei. Finnes det selskaper i Norge, og helst i Rogaland, som utfører regenerering av ABS-pumper? Hvis ja, hva er omtrent kostnaden for dette?
  3. Jeg trenger en mekanikers mening. Jeg solgte en Skoda Superb 2011 2.0tdi med en kjørelengde på 197.000 km. Etter 3 uker ønsker ny eier å heve kjøpet på grunn av feil på ABS-pumpe og gassposisjonssensor. 2,5 mnd tidligere gikk bilen gjennom en EU kontroll hvor det ikke ble funnet feil (jeg har kontrollrapporten). Verkstedet opplyste også at en slik feil ikke kan skjules fordi bilen informerer om feilen med lys på dashbordet. På salgsdagen var bilen fullt funksjonell, ingen lys på dashbordet var på. Etter kjøpet kjørte den nye eieren over 800 km i en tid med kraftig frost og svært glatt underlag. Jeg trenger en mekanikers mening om en slik feil kan skje i en bil av slik alder og med slik kjørelengde om vinteren? Kan man en slik feil skjule? Må en ny eier ta hensyn på denne typen feil når han kjøper en 14 år gammel bil med denne kjørelengden? På forhånd takk for ditt svar.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår