Men den ville vært enda bedre om du ikke hadde senket den så mye ;)
For det første får den veldig begrenset fjæringsvei, så demperne bunner eller stopper i bump stops ved svingkjøring eller på humpete vei - og da mister man grepet. I tillegg får bærearmene en veldig uheldig vinkel som ødelegger geometrien i hjullopphenget, spesielt foran. Det blir for stor høydeforskjell mellom tannstang og styrekulene, resultatet er understyring ved svingkjøring da spissingen endrer seg (spriker). Et annet problem som oppstår er at drivakslingene blir for korte - spesielt bak. Da hopper de ut av differensialen...
Til sist så blir roll centre i bilen feil, det flytter seg ned under bakkeplan - så bilen begynner faktisk å krenge MER. Kan skrives side opp og side ned om dette, fakta er at Impreza fungerer best med maksimalt 25 mm senk.
Men om man er mer opptatt av utseende, så ser jo Impreza'n veldig fin ut når den er mye senket.