Gå til innhold

Elling

Bruker
  • Innholdsteller

    108
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Elling

  • Bursdag 07/17/1984

core_pfieldgroups_99

  • Interesser
    BIL
  • Modell (eks S4)
    945
  • Biltype (eks Audi)
    Volvo
  • Årsmodell (eks 1995)
    1995
  • Yrke eller sivil status
    Grenadèr
  • Motor (eks 1.6)
    B230lt
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    konfilter, blødeventil, 0.9b trykk

Contact Methods

  • Bosted
    Norway,elverum

Elling's Achievements

  1. og om å gjøre å få lavest mulig på venstre side, og høyest mulig på høyre side...? riktig?
  2. 1000? såpass ja hehe... ja jeg liker å ha ordentelig olje jeg og egentlig...da er den safa liksom:) åssen var det de tallene var...? 5-60 feks.. 5: hvor flytende olja er når den er kald? og er høyt tall bra elller dårlig? og 60: er evnen oljen har til å ikke bli for tynn når den blir varm? desto høyere tall desto mer varme tåler oljen før den blir for tynn og smører dårlig?
  3. men sånn oljesandwich.. er den noe særlig tykkere enn den som sitter der...? har liksom ikke kikket så mye nedi der for sitter bre og fantaserer litt hehe... har en oljekjøler som jeg har på 245'n.. hvor er du fra a?
  4. hei, lurer på om noen har prøvd å pelle av gummilista som sitter i bånn av bakruta på 945? er det pent eller blir de for stor glippe\ feste ting som blir synlige? sett noen gjøre det på v70 eller 850 mener jeg og der ble det pent... håper på svar!
  5. men er det ikke mer effektivt med en ekstern kjøler som jeg monterer i fronten av bilen...?
  6. takker for svar her! har hjulpet masse! åssen olje bruker dere? jeg har dårlig samvittighet for har ikke byttet siden jeg fikk bilen hehe :) OG; vet noen her åssen det går med plassen til oljefilteret om jeg setter på en sånn sandwich så jeg kan få oljekjøler...? tenkte på orginal anlegget og eventuelle andre trimanlegg?
  7. jojo... sant... men er bruks bil og, og har ikke plass og tiden til å skru lengre omtrent, er minimalt, så er hypp på at den skal gå en stund før turboen raser;) men noen som vet om bsr klokka går ann å justere ned? eller er "start" trykket på 0,8?
  8. aha... så en slike en bsr klokke må på handle lista ja... mye koster den sirkus? får man en klokke med litt mindre grunntrykk enn 0.8 eler kan man slakke den så den lader under 0.8 og?
  9. hei, har to spm: 1. jeg har ecomax chip, er en lavtrykksturbo, og en pysventil. hvis jeg stiller inn ventilen så jeg lader feks 0.6 så peaker ladetrykket til 0.9 før det stbiliserer seg på 0.6 samme med høyere trykk, 0.9 feks, da spretter det opp i 1.4 og sånn... og hører tenningsbanken, men den blir justert ned og trykket havner på 0.9. dette irriterer meg litt fordi liker ikke tenningbanken... noen ide hvoror den peaker sånn? kan det være WG-klokka som er sliten? 2: hvor mye mer effekt er det ved bytte til et JT anlegg? sånn ca... og har hørt at man kan få ustabilt turbotrykk av dette, stemmer det? håper på og takker for svar:)
  10. hvor mye kostet detta a?
  11. vet noen hva det blir i frkt ca på de bremsene a?
  12. mye ga du for orginale a?
  13. passer de her 95 mod 940 a? står pris eksempel på 240... :)
  14. jeg lurer på det samme her... må bytte snart og lurer på om det er noen sånn ikke sinnsykt dyre borrede skiver og klosser som passer uten modding som forbedrer bremsekraft? og gjerne link som spurt om her oppe:D
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår