Gå til innhold

kjeag

Bruker
  • Innholdsteller

    136
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om kjeag

  • Bursdag 05/06/1982

core_pfieldgroups_99

  • Modell (eks S4)
    Tahoe og Sigma
  • Biltype (eks Audi)
    Chevrolet og Mitsubi

Contact Methods

  • Bosted
    Vestfold

kjeag's Achievements

  1. Ser dette er en eldre tråd, men svarer likevel, tilfelle noen søker.. Etter min erfaring med Galanten, så er på eldre biler stor sansynlighet for at katalysatoren har gjort sin nytte, og dermed bør byttes. På Galanten f.eks gikk CO'n, fra 1.8 eller noe, til ned i 0.1 ved bytte av katalysator.
  2. Hei... Korean Street Racing, det appelerer liksom kanskje ikke til alle. Burde funnet et navn der det henviste mer til at det var en Norsk klubb !
  3. Hvis batteriet har vært frakoblet, eller tomt for strøm, så kan tomgangen bli nullstillet. Kjør varm bilen, og la den stå og putre for seg selv på tomgang uten at du rører gasspedalen i 5-10 min. Da skal det justere seg selv.
  4. Hei du... Ta å sjekk om registerreima er like hel... Dette skjedde på min onkels 92 galant for mange år siden. Kan vel ta bort det øverste regreim dekselet og sjekke at reima sitter fast, eller no....
  5. Tok en telefon til biltilsynet i dag. Første vedkommende sa, at det burde vel ikkje være noe problem.... Men skulle fått sendt en søknad til biltilsynet om dette, er bare usikker på hvordan det burde vært utformet. Har aldri gjort dette før, og trenger vel igrunn noen gode hint om hvordan. Er det noe skjema som kan/skal fylles ut i kombinasjon med denne søknaden ? Burde vel kanskje prøvd å finne no dokumentasjon av noe slag, og legge ved, men vet liksom ikke bare helt hva det skulle vært.
  6. Finnes jo Econoline 4x4 her i norge, av den typen eg har. Eneste er vel, at den kanskje er turbodiesel..... Men uansett, så er det verdt å sjekke ut !
  7. Takker ! Etter hva jeg så, var det de samme delene som fra F serien.. Da trenger jeg bare å få det bekreftet, og finne ut hvordan jeg skal gå frem, og eventuell godkjenning.
  8. Hei ! Har en 94 modell e350. Kunne godt tenkt meg den i 4x4. Samtidig som e350'n er sjelden i salg, som jeg har sett. Noen som har kjennskap til om det går å bygge denne om til 4x4 ? Passer deler over, fra F-250/350, evt årsmodell ?
  9. Har selv hatt problemer med BS bildeler. Svarer aldri, ringer ikke tibake. Virker som dem kjenner igjen telefonnummer til dem som ringer, og ikke velger og ta telefonen. Gikk vel ihvertfall 4 mnd for å få Coilovers. Når dem var kommet til BS, så tok det 2-3 uker før jeg selv hadde fått det. Er ikke noen bra måte og drive butikk på !
  10. Hei.. Har nå lest flere tråder om diverse angående BT. Sitter fremdeles igjen med ett spørsmål når jeg tenker på ombygging. Hvem, i BT, skal jeg snakke med når jeg vil vite om hva jeg skal gjøre ved å få godkjent ombygging ? Har aldri fått noe spesielt godt svar, ihvertfall ikke av kontrollører som går på gulvet. Vil nevnte at jeg hører til i Stavanger regionen, og skulle tidligere godkjenne en Dohc 16v Gti motor i min Galant. Avd Stavanger masa om diverse papirer, Avd Haugesund godkjente uten problemer. Noen som kan hjelpe meg, med og få ett fornuftig svar ??
  11. Når man bruker glass, til basskasse... Hvor mye bør det være mellom element og glassplata !?
  12. Så ka skjer videre nå da ??! Fikeses, ribbes, eller alt på skroten !??
  13. Er det bremsekraftforsterkeren som må byttes, når man oppgraderer bremsene ??? Eller er det hovedbremsesylinderen ??
  14. Tja.. vente kje akkurat på non dom eg.. men, med mine planer kan det fort bli verre enn det, uten bremser :P
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår