Gå til innhold

Skaftetryne

Bruker
  • Innholdsteller

    220
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Contact Methods

  • Bosted
    Der peparen gror

Skaftetryne's Achievements

  1. Gjøym alle bilder dykk har. Om du ynskjer inspirasjon, er ikkje dette djevelens verk rette vegen å gå. :(
  2. 1. Ja. 2. huskar ikkje heilt. Er det ikkje berre ein ledning til flottøren under baksete? Du ser sikkert dette når du begynnar å skru
  3. På dei eldre mk1ane går rørene inni kupeen. Løft opp teppet så ser du dei.
  4. http://www.kemat.no/ Driter du pengar? :)
  5. 19" BBS LeMans og meir senking. Bytte ut DTM-potta. Drit i plasikk.
  6. Synest også det er tøft. Kjekt at du ikkje er ei kjerring da. :) Klem. :)
  7. Tøff side. Han hadde jo fått seg ny kolør å greier.. Ser ut som dei stakkars 205 dekka har det stritt med å gripe tak rundt 9tommerane. ;)
  8. Tar ca 2 timar å lesa 3 tråder som er tilfeldig plassert innimellom 1100 andre trådar om du fattar... Åja, eg les kanskje berre dei 3 stk, lar vere å lese dei 1097 andre, og fortsatt tek det 2 timar.... Eg og diskuterar andre ting enn bil rett som det er, men synes ikkje det passar så godt inne på BILFORUMET. Siden det er såpass stor aktivitet her frå før. :)
  9. Sikkert kjempegreier det for deg som sit her heile dagen. Dei gongene eg er innom er det 700-1100 tråder å se igjennom, så eg deler ikkje ditt syn på saka. Det er kanskje 20-30 av dei eg trykkar på. Men sånn utanom det har eg ein glimrande nasehårstrimmar som eg kjøpte på Expert for 89,- Vert dreven av eit stk AAA 1,5 V.
  10. Stempelringar er typisk blårøyk ved gasspådrag. Vent.tetn. er blårøyk v/oppstart og brems på giret.. Dårlige tetningar er ganske tette ved trykk i sylinder, men når du bremsar på giret blir det kraftig vakum i sylinder og dei sug olje frå toppen. Hvis du har turbo kan det jo vere den og, men tvilar på det er stempelringane.
  11. Det er oppskrifta på grapsne ventiltetninger ja.
  12. Macgyver knuse heile driten. Rører ikkje andre stoff etter å ha prøvd dette.
  13. Kjølevæska er under overtrykk, og får då eit høgare kokepunkt.
  14. Honningkamfer og krølltang. Kjevlen og møllkulene er tekne i hus for vinteren.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår