koblet en progressiv btr i serie på retur slangen fra fuel railn.
Slik at den orginale holder grunn trykk, men med en gang den progressive får lade trykk så justerer den opp bensin trykket etter turbo trykket.
Dysene er orginalt 210cc:) de holder ikke langt(maxa de ut på 0.3bar turbo trykk og 5 bar bensin trykk.
Jeg hadde 300cc dyse, når jeg kjørte med progressiv btr. Ble litt feit uten turbo trykk, men det funket bra nokk.
Kjører med datasprut, 570cc dyse, t3/4 osv osv:), å bilen går betraktelig bedre nå på 0.6 en hva den gjorde uten datasprut på 0.9.
Jeg hadde en orginal lancer evo7 intercooler plassert fremfor radiatoren og ac registret. får akkurat 2 90 gradere under frontlyktene. har nå en litt mindre i samme tykkelse der.
Her har du noen bilder
Og ett av selve bilen:)
Bilen har forøvri stått i snart 2 måneder pga driv aksel havari:)