Gå til innhold

SeVe|n|On

Bruker
  • Innholdsteller

    117
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om SeVe|n|On

  • Bursdag 05/10/1983

core_pfieldgroups_99

  • Interesser
    Bil, IT, dama, friends
  • Yrke eller sivil status
    IT-Mææn

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Bosted
    Hedmark

SeVe|n|On's Achievements

  1. Dere som sier RWD er så mye bedre enn FWD og Omvendt! Hvorfor ikke spørre en som haar skikkelig greie på BILKJØRING, et WRC forum eller.no ? Personlig så vil jeg tro at jeg kjører fortere med en FWD enn RWD på ei bane. og dere som tror det motsatte... Hvorfor er det alltid slik at de med FWD kjører fortere på bane enn de med RWD ? Er alle med FWD bedre sjafører ??? Kjenner en med en CIVIC VTI og 170 hk, er ingen RWD gutter til nå som jeg har sett som har tatt svinga så fort som han. Bremser ut ræva litt og holder full gass gjennom hele svingen.
  2. Har et lite problem her.. det virker som dynamo reima slurer på dynamo hjulet.. er dette vanlig ? Eller er det bare sliten reim ? Lukter svidd gummi når jeg ruser bilen.. er jævelig irriterende ¨å kjøre med 0 strøm på bilen konstant!
  3. Legger ut problemet som en egen tread.. nå.
  4. Jeg måtte demontere grillen, da ser du hempene som vaijeren skal klemme på, bare ta en skrew trekker og presse litt på de så gikk det. MEn nå har et nytt problem dukket opp..
  5. Den motoren jeg tenkte på er på 6 L, mens du kom med en på 12L vis jeg ikke husker feil ? Men men... nå begynnre dette å gå litt utenfor topicen her.. hehe
  6. Hva slags bil får du dette monsteret nedi da ??? Høres mere ut som traktorpulling spør du meg... HVa er så tøft med å kjøre rundt i en traktor med monster motor da ? :P
  7. Jeg har også prøvd dette, huff,, men tror jeg får tatt av grillen. Er jo bare klips oppid er..
  8. Jeg har prøvd dette. Jeg tror jegm å demontere grillen min og prøve å komme til da.. for skal vel gå an å komme til vis jeg tar vekk grillen ?
  9. Ligger denne vaieren i panseret eller i karosseriet ? Aldri tenkte over hvor den er..
  10. Noen som har noe erfaring med PAnser låse systemet på audi type 85 ? Er sikkert helt samme på golf osv.. og. Men problemet er at panseret henger igjen på den ene siden. Den vil ikke opp der.. noen som har noe råd om hvordan få opp panseret ?
  11. Hehe.. Er enig med de som sier at stort volum gir mere driftsikkerhet. Det er jo et FAKTIUM. Men liten motor med vifte stor motor uten vifte.. kommer jo helt an på hva du skal bruke bilen til.. er det bare råkjøring på e6 eller kjøring på små veier med sladd.. hehe Må si jeg er stor faen av alt V over 8 sylindere hehe.. så hadde jeg fått velge min "Ultimate Street MAchine" så hadde jeg valgt en Corevette C5 og klemt nedi en GM Preformance 502/502 5.0 L med 500 hk og 1120 nm 3.200 rpm. orginalt uten noe overladning. Og satt på en kompressor og presset ut 300 hk til. Da hadde jeg sittet med en monster 8er med kanskje rundt 800 hk og over 1500 nm ved 3200 rpm. BIlens vekt hadde kanskje blitt rundt 15-1700 kg, men hadde nok kvista mange hissige 2.0 l turboer fordi ! DEtte er min pers. mening,.
  12. Er godt mulig ja at de tidligste Type 89 kom med 2.2. Den er jeg med på.. :)
  13. Var den ? jaja.. jeg bøyer meg i støvet jeg vis det er tilfellet. Men mener at type 89 var 2.3E jeg..
  14. De fleste som har audi vet at 2.2E aldri kom i type 89! :P Så dette er altså TYPE 85 DELER!
  15. Motor: 2.2E 136 hk, med gearkasse, og innsprut selges! (235 000 side skjørt 2 stk. 90 front og bakfanger dynamo Dører Bagasjelokk baklykter bærebruer fjærbein osv.... Alt dette selges til en meget bilig pris!! RIng for mere INFO 90057846
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår