Gå til innhold

blackice

Bruker
  • Innholdsteller

    35
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om blackice

  • Bursdag 02/24/1983

core_pfieldgroups_99

  • Modell (eks S4)
    Crx vt
  • Biltype (eks Audi)
    Honda
  • Årsmodell (eks 1995)
    1990
  • Motor (eks 1.6)
    1.6 vtec
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    Tung høyrefot, senket 35mm med sachs dempere, R dekk og bremser

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    165088350
  • Bosted
    Halden

blackice's Achievements

  1. Er det noe begrensning på hvor mange som kan komme på treffet? Slik at det ikke blir sinnsykt lang kø og lite banetid? Er det lagt opp til at folk skal sladde og herje, ala bilmekaniker treff? Det så jo mest ut som et 240 raggartreff uten kontroll men ja.. Spørsmålet er vel om det er "førertrening" eller "fritt fram"? Har fri den dagen å må si det frister veldig om det er bra organisert og "trygt" har ikke vert på noe trackday treff enda, så jeg vet liksom ikke hvordan det er lagt opp.
  2. Jeg var å så på kjøringa idag... samt satt på noen runder med en 318is som kjørte, ja fort. Hadde vert veldig skuffet om jeg hadde kjørt der selv, er jo nesten et rent drifting stevne det her, gikk smått og ville tilstander på banen. Punkterer vi så kutter vi raskt over nermeste vei uten å tenke på at disse faktisk kommer litt fort. Kjøring fra langslette og rett inn i depo slik som en srt 10 utførte, ikke direkte pent i mine øyne, men gutten var vel redd for felga sine... Observerte flere stykker som stoppet opp og begynte å burne opp resten av dekka sine på banen, rundt omkring slakteren så virket jo det som et passendes sted (trodde det var førertrening og ikke raggartreff;)) Dessuten så går man vel ikke ut av bilen selv om din har stoppet, de andre bilene som er utpå der har garantert ikke stoppet fordi at din bil har sett seg lei på drittkjøringa di :D. Er vel en grunn til at det er publikums plasser osv, med jordvoll, sandfelle, mur foran seg, kansje noe av det er for at bilen din skal få myk landing også som trengtes en hel del ganger idag, så det ut som :D Det faktum av at folk kjører sakte er vel ikke til å komme unna (det er jo tross alt førertrening, trodde jeg iallefall), men fordi om det går sakte i svingene så kan man vel for all del kjøre sakte på slettene så folk kommer seg forbi så man unngår dette med å bremse seg opp på siden for å så mindre elegant ta sporet til det saktekjørendes menneske, men det er vel kansje noen som liker det på den måten virket det som. Gulflagget synes jeg igrunn det var slapp bruk av, man orker vel å veive litt med det så folk faktisk ser det istedenfor å bare la det henge i "vinden", men med så mange utkjøringer så skjønner jeg jo at man fort blir sliten. Er ikke så lett å se flagg om hvis du er konsentrert om kjøringa. Hvis det er veldig mange biler som kjører av banen og man trenger litt opprydding i bilparken ute på banen(!) så går det vel ann å bruke rødflagget også. Det blir iallefall brukt på diverse andre treff, men igjen med så mange "parkeringer" så kan jo det fort føre til at man sitter igjen med 2 timers effektiv kjøretid istedenfor 4 h som det skulle ha vert. Vet ikke hva som er best, men når folk gir ganske blanke i gulflagget så har iallefall ikke jeg lyst å gå å hekte slepetau osv... Fikk foresten en abandon food (drikke og chips), når en 200sx nesten parkerte inn i murveggen ved deposvingen. Dette lo jeg vel igrunn mest av og forventer å se film av hvordan vi som sto der brått rygget bakover :) (du har kansje ikke hørt om mat ro? ;)) Høres kansje litt oppgitt ut, men det var mye pen kjøring og drifting der også slikt som f.eks xenon, en grønn opel som de fleste la merke til samt til.
  3. Du fikk vel "parkert" litt også ;) Artig å høre klikkelyden når du svinger... Underholdene å se på når du var på banen.
  4. Lite folk Glatt bane Hygglige mennesker Mye kjøring :) En bra organisert treff som godt kunne hatt litt flere biler.
  5. Er alltid gøy med banekjøring. Og får du med deg noen venner så har man muligheten til å få veldig mye ut av kjøringen. Er jo beste måten å kappe sekunder på det å ha med seg en som kan rettlede "idiotkjøringa" Bra intiativ FSR
  6. Var ikke noe stress med deg :) Du holdt jo farta oppe i svingene også... Skal litt til for å henge med med vanlige dekk... :) Men tror jeg skal begynne å stresse folk med lysa heretter.. Da kansje de oppdager at det finnes noen med motorsvak bil som vil forbi... :) Evnt kansje et singnalhorn eller noe om det blir for ille :rolleyes: Kjørte inn i depoet hvis jeg kjørte mer en en runde bak folk som jeg ville forbi så det var vel en måte å unngå problemet på...
  7. Blåflagg er helt klart ikke nødvendig om folk hadde brukt speila sine. DET er en grunn til at de er der ;) Og at enkelte med sprek bil og utrent sjåfør sliter tydligvis med å slippe fram slike meg :( Irriterte meg over det en del ganger. Er ikke så kult å ligge oppi rompa på en så ser jeg at det kommer en raskere bak som jeg ganske umiddelbart slipper fram. Og denne slipper også han foran meg fram. Men å tenke på det faktum at det var en annen raskere bil bak der som også ville forbi skjedde det ikke noe med. Så jeg blei liggendes mye å surre... Har forøvrig et stort problem med å komme meg forbi biler som ikke slipper fram raskere førere... Skal ikke så mye til for å dra ifra en crx vt på slettene, men det er jo utrolig kjipt for meg når man bremser inn så og si alt sammen på første oppbremsinga... Da blir jeg jo bare liggendes der å surre... Var veldig mye gromt på banen, og veldig mange som var flinke til å slippe forbi. Så tommelen opp til de. Eneste sånn i ettertid er at jeg har veldig geli hjulstilling på bilen så framhjula slipper for lett. Samt at jeg har slitt ut 2stk f1 dekk på 400mil og 2 banetreff... pga dette. Men imorgen blir dette utbedret og jeg kan øke hastigheten litt igjen, håper jeg.
  8. Har du et telefonnr som det går å nå deg på? Har lyst å titte litt på bilen før jeg legger inn bud da den er meget interisangt. Kan godt sende tlf nr til blackice8@hotmail.com så ser jeg når det kommer inn.
  9. Roper også ut om at interesse finnes for en hel bil. Må bare sjekke opp noen småtteri i løpet av dagen så kan jeg komme med et bud i kveld eller .no
  10. Takk for bilder. Bilen ser jo grei nok ut til den prisen. Setene er litt slitt, men ikke noe sånn veldig. Men det er ikke en vtec motor som sitter i, men en vanlig d16zc motor på 124/130hk med og uten kat. Derimot motoren som selges løs er en vtec motor som du skriver :) Men hvor er luftfilteret:eek:? Blir litt småskremt når jeg ser slikt.... Hvor langt har den andre motoren gått altså vtec motoren?
  11. Og alt dette får man for et bud over 45k? Kjempekjøp om bilen ikke ser ut som et troll :) Har da kan man jo selge unna gearkasse og motor for rundt 15-20k med ledningsnett, så finner man seg nytt ledningsnett til a2 motoren siden du da for obd1 og ikke 0 slik at du kan kjøre hondata s100-200 systemet. Sender du noen bilder til blackice8@hotmail.com så skal jeg tipse noen venner om superbillig bil for banebruk.
  12. Er bare å dunke av med en gummihammer på crx burde vel være det samme på civic. Er vel sånn på de aller fleste biler.
  13. Det var veldig gøy :) Vet om en veldig rask mx5 som var der... ;) Ellers så var de fleste raskere enn meg, men det er jo som vanlig gøy uansett. Eneste jeg har noe å utsette på er en fransk bil som ikke var helt villig til å slippe fram andre... Men takk for et kjempebra arrangemang.
  14. tnx for bilder. Venter spent på filmen :) (er blackice på irc #bliforumet.net om du gidder å skrike ut når du er ferdig med den!?).
  15. Kjørte den røde ja, var kansje litt aggresiv kjøring, men man så jo at det var klart når man kjørte hardt... var jo gulflagging halvparten av tiden jeg var utpå eller noe :( Framdekka mine funket ikke noe videre så det var ikke noe mer å gi samt at man kunne ikke ta de helt harde oppbremsingen. Slet i slakteren pga motorbrems som låste hjula etter at jeg var ferdig med å bremse opp (litt ekstra glatt der).
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår