Gå til innhold

Vir^tus

Bruker
  • Innholdsteller

    30
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Vir^tus

  • Bursdag 02/14/1986

core_pfieldgroups_99

  • Modell (eks S4)
    Vento
  • Biltype (eks Audi)
    Volkswagen

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Bosted
    Tønsberg

Vir^tus's Achievements

  1. Kan hopp på denne, sykkelen har "vesker" på begge sider, samt en avtakbar bag bakpå. Samt en liden antenne over bakhjulet.
  2. Det er nok nevnt her clutchen din som er gåen. Girkassen må av, denne kan tas av mens motoren står i bilen, egentlig en veldig grei jobb. Men du kan prøve å stille litt på "sokken" til clutch wireren, dette er det tykke partiet som fester wireren til girkassen. Denne kan du vri på og dermed justere hvordan du vil clutchen skal ta, men er clutchen din helt utslitt er det nok ikke mye å hente her.
  3. Siden jeg er eier av den grønne kan jeg utfylle at felgene er 7*17 og har ET 35. Bilen står på et Fk-gewinde som det er ca 1 cm igjen av gjengene foran, subber kun ved full sving.
  4. Jeg sier det samme som jeg sa i går, dette ser bra ut!! Men dere var søte med de rosehanskene på også :heyyou:
  5. Bygget forrige bilen min, en Golf III 92mod cl om til komplett vr6 for og bakstilling, med det org understellet kjørte jeg med 17*7 et 38 205/40 dekk og dette subbet litt bak. Når jeg byttet ble det til at jeg kjørte med 17*7,5 et30 med 215/40 dekk og til min forundrelse så subbet dette overholdet ikke. Så i mitt tilfellet så virket det motsatt det som tidligere er sagt i tråden...
  6. I Stavanger er desverre verkstedskolen som den ble kalt nedlagt. Du kan ta kurs som vekterkurs, truckførerkurs, sikkerhetskurs for offhore, samt div skolefag på voksenopplæringen på Madla. Hva de tilbyr andre steder varrierer veldig....
  7. Det er formotstanden din som er gåen, den sitter under airbagen på passasjersiden. Hadde samme problem på den gamle golfen min, fikk ny (brukt) motstand på den lokale bilopphoggeren. Du skrur ut plastdekselet som sitter under airbagen så skal du kunne se ledningene som går til noe som ligner på et lydkort/sjermkort til en datamaskin. Dette er da formotstanden. Enkel sak å bytte.
  8. Delenr: 8N1 064 200 er hele settet samlet, dette koster rundt en 350,- hos møller og passer rett på Golf III. Du må bruke litt zalo vann og litt overbeviselse for å få dem til å sitte men de passer rett på.
  9. Ganske enkelt, det står piler på siden av ventilen, --> og <---- . Drev på med dette i vår men husker ikke hva som hva hva lengre.
  10. Vir^tus

    Motor bytte

    Problemet ligger stort sett i å finne en egnet delebil siden det ikke vokser penger på trærne i hagen her heller... hellothere
  11. Vir^tus

    Motor bytte

    imstupid eeeehhh.. ja... Kan i tillegg røpe at jeg går rundt med de samme planen imstupid
  12. Vir^tus

    Motor bytte

    Rent praktisk trenger du ; motor, gti-bakaksling, nye spindler foran, stabstag foran, større bremsekraftforsterker, nytt ledningsnett. Dette er det basice så komme alt annet som felger, nye fjærer osv.... Så komme den teoretiske delen med godkjenning og forskring som er like viktig og vel vanskelig å få til. :rolleyes:
  13. Tør ikke å spekulere på hva trangtilsynet vil si om 8*18 men min egen golf er godkjent med 7*17 og 205/40 dekk. Dette fikk jeg godkjent uten tüv papirer på felgene siden de var innen grensene på rulleomkretsen.
  14. Goliath får selv avsløre hva han gav for sine. Vet ikke om jeg vil fortelle hvor mye jeg gav for mine.... risikere å tro at jeg driver med "lusk"... ;) Nei gav 2000,- for mine på den lokale bilopphoggeren.
  15. Ikke noe problem. Har man vag så har man vag og må oppføre seg broderlig!! Hvordan fikk du ordnet frakten? Ja må få fingeren ut og komme meg på møtene, dra med meg noen andre kompiser med vag og.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår