Gå til innhold

q89s4

Bruker
  • Innholdsteller

    20
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Bosted
    Skjold

q89s4's Achievements

  1. Audi 90 quattro 88 mod fortiden ca 350 hk, chip, bensin og turbo holder til ca 450 hk og mye morro link: http://www.vwaudi-club.no/?s=sebil&bilID=228&showPic=857'>http://www.vwaudi-club.no/?s=sebil&bilID=228&showPic=857 morsom bil å parkere andre med 80000,- bud Tlf 99728405 NB. Ikke sms, bruk pm, telefon eller mail ny link: http://www.vwaudi-club.no/?s=sebil&bilID=228 eu godkjent ja, ellers nei
  2. Har to sett senke fjærer liggende, begge med tuv papirer jamex 500,- litt slitte men godt brukende ssb 1000,- gode som nye, brukt ca 6 mnd. Ble byttet ut til fordel for urquattro fjærer, kjører nå terengbil :) 99728405 Frode
  3. q89s4

    Feeeeet...

    er det ikke audi versjonen av jetta1 da?
  4. q89s4

    Audi Quattro

    Bilen er en orginal urquattro, ikkje anmerket i vognkortet om 20v konvertering, og er forsikret som audi 80 coupe (eksisterte ikkje audi turbo coupe hos gjensidige) med verdi takst
  5. q89s4

    Audi Quattro

    Tuff luck for deg, greit for kompisen min, hans bil er forsikret hos gjensidige
  6. q89s4

    Audi Quattro

    Urquattro dyr og forsikre? tull, en kompis av meg betaler 7500,- med full kasko. Er en 86 mod som er konvertert til 20v
  7. Komplett för ombyggnad till Urquattro, framskärmar, bakskärmar, tröskelbreddare, och front och akter. säljes pga ändrade planer. Bilder finns. Pris: 4500:- sek Kontaktperson Lars Svensson Telefon 0456-49060 Mobil 0708805030 Hentet fra http://www.Nordicaudi.com den 6.nov
  8. fungerer det bra på B4en og hvor kjøpte du den?
  9. Bilen er ikke godkjent hos biltilsynet og det blir den sansyligvis ikke heller. Gikk derimot lett gjennom eu kontroll Hvordan få noe slik godkjent, når du får svar på det ring meg.
  10. Har en 90 quattro med s4 motor selv, har koblet både urquattro og s4, du trenger storedeler av ledningsnettet til motorene samme hvilket alternativ du velger siden ur motoren har ke-jetronic (del mekanisk, del el). Har du tilgang til ledningsnettet til s4 motoren er det relativt enkelt å montere, det er en fordel med koblingskjema. Det er like greit å legge opp med ny sikringsboks og seperat el-anlegg, av orginal elnettet kan du bruke: Innslag starter, dynamo, tempovervåkning, oljetrykk\temp Til slutt 20v motoren er helt i en annen klasse en 10v, både når det gjelder effekt, dreimoment, driftsikkerhet. Den er også relativt billig å trimme
  11. har ikke sperre, utveksling er jeg usikker på, har sammen utveksling som en s4
  12. gått ca 250 000 , fungerer fint, ingen ulyder etc. ble byttet ut til fordel for en S4 girkasse
  13. passer på drivakslinger og motor, girspak og speedometer(el føler) må vel modifiseres noe ca 2000 kr
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår