Gå til innhold

SSS

Bruker
  • Innholdsteller

    47
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om SSS

  • Bursdag 11/24/1970

core_pfieldgroups_99

  • Modell (eks S4)
    200SX
  • Biltype (eks Audi)
    Nissan
  • Årsmodell (eks 1995)
    1996
  • Motor (eks 1.6)
    2.0

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.200sx.no
  • Bosted
    Vællers

SSS's Achievements

  1. Må sende inn en mail til klubbleder (a) 200sx-ogn.org Er lov med prøveskilt, men vi vil gjærne vite hvor mange som kommer med det.
  2. Kommer litt sent dette, men alikevell. Har en Bluebird som det var montert en T25 i når jeg kjøpte den, samt originalt IC kitt. Denne har gått på 1,2 bar hele tiden, de siste 100K har den gått med original T22 (eller noe) turbo. Bilen er nå gått 330K, så jeg tror nok de tåler det meste, så lenge man skifter olje ofte, og ikke burner med de.
  3. Her var det ikke mye liv, er vel noen med japsebil eller som er interesser som skal nedover ?
  4. Kanskje dere kunne være interessert i å dele en hel dag med felles kjøring neste gang ? Da blir det straks mer interessant. Er bedre å dele 6 timer på 40 biler enn 3 timer på 20 biler.
  5. Hvis noen får tilbud om å kjøpe en slik hadde jeg satt stor pris på om dem hadde sagt i fra til meg via PM. Stjålet fra Brodern sin 200SX på Bøler. Dem har ikke fått med seg ledningsnettet så den selges som enkelt gjenstand.
  6. Er ikke så aktiv på dette forumet, men måtte titte litt her, og fant denne posten. PM sendt ;) Venter i spenning
  7. Er vel ikke umulig å bli med på dette :)
  8. Er vel det Nissan gjør også, har vært en del skriving på engelske forum at Cosworth skal trimme motor for Nissan som skal sitte i den nye GT-R. Kan jo hende mr. Ruud er litt forut for sin tid :D
  9. SSS

    T12 med turbo (?)

    I følge manualen til T12 så er det kun dem to.
  10. Hehe, da bomma jeg litt med produskjonsstarten :D
  11. Hmmm les de andre trådene angående å sette en CA18DET motor i en Bluebird. Er noen som mener den passer rett i, da selvsagt tverrstilt ;)
  12. Hvis dere mener at CA18DET motoren går rett i en Bluebird, så må jo clutchen pass også. Og alle andre godsker som passer til CA motoren.
  13. Finnes nok utallige motoralternativer. Clutchen som sitter på CA18ET fungerer greit til 200 hk, etter det så er det mange som velger å bruke en sinterlamell. Er dårlig utvalg med trykkplater til en fornuftig penge til CA18 motorne.
  14. Produksjonen av Bluebrid startet i 1968 og den er fortsatt i produskjon ;) Men har aldri sett noen Bluebird med CA18DET, men mange med SR20DET i USA og Japan. S
  15. Får bare slenge meg på og gratulere Thomas med en vellykket dag på rulla. Meget imponerende tall ut fra originale dyser, luftmengdemåler og turbo. CT/Asim ser ut til og ha god kontroll over utstyret sitt, og tror nok han kunne henta ut litt mer, men da vil man vel som Thomas sier forkorte levetid på turbo. Hybris sin bil ble benka også, denne havna på 265@1,05 bar noe som er et "normalt" resultat med de modifikkasjonene han har. Vi benka også S14 til brodern, men der fungerte ikke turbotrykkontrolleren. Så der ble resultatet heller dårlig. Men her skal vi komme tilbake med bedre resultater etter hvert ;)
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår