-
Innholdsteller
257 -
Ble med
-
Besøkte siden sist
core_pfieldgroups_99
-
Modell (eks S4)
Civic HB
-
Biltype (eks Audi)
Honda
-
Årsmodell (eks 1995)
1992
-
Yrke eller sivil status
Daglig leder BS Bildeler AS
-
Motor (eks 1.6)
1.6 VTI
-
Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
Kommer....
Contact Methods
-
MSN
christian@perel-import.com
-
Website URL
http://www.perel-import.com
-
Bosted
Sandefjord
Perel Import's Achievements
Sersjant (3/13)
10
Nettsamfunnsomdømme
-
Er godt det er noen fornøyde kunder innimellom her også. Vi har i alle fall besluttet å kjøre noen undersøkelser blant kundene våre når sesongen begynner, slik at vi kan få litt mere tilbakemeldinger :) Vi er i alle fall i god gang her i de nye lokalene våre, og tilbyr fortsatt et flott utvalg av deler til alle typer biler. Vi har nettopp oppdatert shop'en med masse nye varer - vi har justert en del priser NED (selv om valutaen tilsier at prisene burde gått andre veien :..!) Og så har vi 10% rabatt på Rieger hele Februar.. .. og selvfølgelig ukentlig forsendelse fremover. Vi har også kjøpt opp to store varepartier... Og lar dette komme dere til gode utover våren!! Masse gode tilbud!! Håper å ha dere med som fornøyde kunder i fremtiden. Og til dere som har kommet med konstruktiv kritikk) Takk for tilbakemeldinger - det er ENESTE måten vi kan bli bedre på!! (Og jeg håper vi har blitt litt bedre, og vi har sett en del forbedringspotensiale, så da blir det enda bedre nå! :))
-
Phrenetic) Vi prioriterer henvendelser fra kundene våre, og er derfor vi har et sentralbord til å ta i mot telefonsamtalene, slik at vi kan ringe opp når vi er ledig. Vi er normalt to til fire stk som sitter på telefonen som har tilgang til alt, i tillegg til de på det eksterne sentralbordet. Om 20 stk ringer, så svarer vi alle, og ringer dem opp i rekkefølge. Kawal786) Send meg ditt telefonnr så kan jeg få sjekket dette opp Nilsenrr ) Beklager, jeg har ikke fått din PM. Jeg sjekket igjen nå, og jeg har totalt 3 meldinger i min innboks :) Regner med at dette bare har vært en misforståelse, og håper alt er i orden igjen nå. volvo140lover) Jeg vil be deg roe deg ned litt i tråden her. Vi sitter som sagt fire stk å ringe opp kontinuerlig, og folk blir ringt opp som regel samme dag, eller dagen etter. Kanskje du ikke tok telefonen da vi ringte? :) Du trenger ikke rope så høyt, jeg roper ikke dritt ut om deg, navnet ditt eller dine utsagn, så hvorfor ikke være litt seriøs du også??
-
Vente i telefonen i tre timer? Det skal ikke være mulig i systemet vårt - man skal komme til sentralbordet om ingen er tilgjengelige. Og det gjør vel de fleste også. Og da blir du vel ringt opp igjen? I følge telefonloggen ser det sånn ut, men fint om du kan sende meg ditt telefonummer på en epost eller en PM, så kan jeg få sjekket opp om det har vært en svikt her. Er forresten ikke 12 sider med negative kommentarer her. Summerer du sammen dine poster, så er jo det en side, og er flere andre som har kommentert både positivt og negativt, og på flere poster. Vi har "bare" varer for nesten 3 millioner på lager, fordi vi flyttet og da ønsket å ha minst mulig varer på lager. Er vel en ganske bra lagerbeholdning hos oss uansett. :afro :) Men - som jeg har sagt, for at vi skal bli bedre - og best - så er vi avhengige av deres tilbakemeldinger. Vårt mål er å være best - og derfor setter vi pris på deres tilbakemeldinger. Alle tilbakemeldinger og det som sies her blir tatt opp, med alle våre 7 ansatte!
-
...Heico pleier vi forøvrig å levere på ca en uke så fremt det finnes på lager i Tyskland! Og i og med at vi ikke har Heico interiør i sortimentet vårt - kun eksteriør og styling - så synes jeg det høres litt rart ut at volvorc30 hadde bestilt dette hos oss.....
-
Hei! Takker for konstruktiv kritikk. (Å få tilbakemeldinger er eneste måten vi kan bli bedre på!) Ja - er dårlig hjemmeside, og den arbeides med - en helt ny butikkmotor er under utvikling, men ettersom det er over 150.000 varer å kategorisere vil dette ta litt tid.. Men når den er ferdig har vi et flott resultat, det er jeg sikker på! Godt å høre det er noen positive meninger innblandet her også - det er vel ofte slik at de som er sinte (både saklig og usaklige)) roper høyest.
-
Vi kan heldigvis gjøre feil vi også, så om det er knekt av noe glassfiber, og varen har kommet til oss, uten emballasje, og dette er vanskelig å se, så vil ikke vi se det. Men om vi hadde sett skaden, ville vi ikke sendt den ut - selvfølgelig. Heldigvis er det heller ikke 70% skader av varer, heller nærmere 52 av 36500 pakker :) (52 av 36500 pakker har blitt meldt inn som erstatingsskade mot Posten og Tollpost tilsammen!!!) Sentralbordet tar telefonen når ingen av oss er ledige. Der er for at man skal slippe å stå i flere timers - eller dagers telefonkø! Tar gjerne i mot flere innspill om dette er bra eller ikke... ?
-
Om en vare skulle være skadet når den ankommer hos oss, så tar vi den ut av den ordinære beholdningen. Vi legger ikke skylden på noen før vi vet hva som har skjedd med varen, men sender ALDRI ut en vare vi ser er skadet. At folk aldri får varer pleier å ha med at de ikke har betalt å gjøre. Ellers må du uttdype "aldri". Sjefen min har bestilt litt statistikk på leveringstid og legger ut her så fort de som leverer programvaren har dette. Telefon+Mail = Maks 24timer svartid, bortsett fra nå i flyttetiden. Purringer på ting som er oppklart - Nei, den kan jeg ikke forklare, da er det nok noen hos oss som har gjort en feil, men da er det bare å sende en epost så blir det jo ordnet.
-
Hei! Flyttingen har beklageligvis tatt litt lenger tid enn forventet, og vi har derfor ikke fått ringt opp alle hver dag, vi ligger vel en drøy uke på etterskudd nå. Men nå har vi fått satt opp lageret, og alle epost og telefoner bør være besvart i løpet av kort tid. Vi holder forøvrig ikke tilbake noen penger, så fint om du sender meg en mail på det direkte så skal også jeg sjekke opp det. EliteCorrado: Alle våre priser på nettsiden er INKL mva og alt. Når du blir spurt om hvordan varen skal leveres, står også FRAKTPRIS, og TOTALPRIS. Så det skal ikke være noen overraskelser der. Så vi får bare beklage litt forsinkelser vedrørende flyttingen (1.5 uke), og benytter samtidig sjangsen til å ønske alle et godt nytt år :)
-
Speedyracing) Fraktprisene står oppgitt på hjemmesiden, kr 118+4,8% av summen er vel det du betaler, + evt postoppkrav. Dette ser du jo, og også totalprisen, før du trykker "bekreft". Prisene er lavere enn Postens satser i de fleste tilfeller. Om du ikke henter ut pakken, og den går i retur, så blir det dobbelt så mye frakt (to veier). På et par speiladapter ville jeg kanskje valgt brevpost om du skulle ønske å kjøpe en annen gang også. Prisen på adapterene er i alle fall bra, og hva Posten tar for å sende ting i Norge for de ta på sin kappe.
-
Turbopoweren vet vi enda ikke helt hva gjør forresten. Er temmelig mange tuningfolk som har kikket på den, uten å forstå den. Men vi kjøper en del varepartier, og får da med litt diverse pjus. Vi har temmelig god greie på varene våre, men akkurat "Turbopower" fra Simota/X-Racing vet vi ikke hva er, og er så ærlige at vi skriver det også :) Men, det er da 1 vare utav 166.000 på webshopen vår bare :)
-
Denne tråden her begynner å bli temmelig usakelig :( Vi ringer forøvrig opp alle i riktig rekkefølge som det ble ringt inn, men ofte er det slik at ikke alle tar telefonen, og da tar det litt tid før vi får ringt igjen, men tro meg, vi ringer så fort som vi overhode har mulig. De siste månedene er det helt kaos på telefonen pga salget, beklager det. For min egen del håper jeg at jeg slipper å brenne i helvete, så håper du heller kan sende meg (epost?) litt info på hva jeg eller vi eller noen i BS Bildeler har gjort deg galt, slik at vi kan få rettet opp. Jeg har selv en TV jeg kjøpte på Elkjøp som ikke virker helt som den skal, men jeg ber ikke eieren(e) av Elkjøp om å brenne uansett, selv om det har gått over tre måneder - jeg ba heller om å få et svar om hvordan det lå ann :)
-
Påpeker igjen at det er forskjell på garanti (noe man gir utover reklamasjon, som oftest en forlenget garanti fra fabrikk eller forhandler) og på en reklamasjon (feil på en vare). Denne turboen funker bra om man har en driftebil og alikevel tenkte å bytte turbo i ny og ne, har solgt en del av dem, og stort sett bare fått gode tilbakemeldinger. Men vi prøver på å være ganske så ærlige, og igjen kan jeg si at denne (produsert på samme fabrikken som bl.a. SSAC) turboen IKKE er like god som en "merketurbo". Den går forøvrig ut av sortimentet vårt nå også, tror bare vi har en igjen :) Edit; "Ærlig svindel"? - Er ingen svindel involvert
-
Jeg har brukt SPL sine aktive basskasser i tre biler nå (privat), og er svært fornøyd :) Kan kanskje ikke regnes som en subjektiv mening, ettersom jeg jobber i BS! Men forøvrig har jeg alltid hatt Digital Designs som favoritt.. Men SPL funker bra!!
-
Lang sak det her. Om man monterer en turbo på en "hvilkensomhelstbil" uten å ha videre kunnskap om det, så er det stor sannsynlighet for at den fort går i stykker. Det er selvfølgelig reklamasjonsrett (som fabrikasjonsfeil) - men vi infomrerer om at akkurat denne turboen her ikke er like god som en turbonetics, garrett, zage, eller hva du enn tenker på kjøpe. Men den er billig!! Vi kunne jo kalt den turbo-etterliknings-ting til å ha stående til pynt, og dermed ikke ha hatt noe ansvar for hva som foregikk inni turboen, men det hadde jo blitt veldig rart :) Av alle varene vi har, så er det i denne tråden blitt slik at EN vare representerer de 150.000 andre varene våre. Det er jo helt feil, det er jo bare ett produkt vi sier er temmelig dårlig sammenliknet med f.eks. en turbonetcs turbo, og vi fraskriver oss ingen fabrikk-reklamasjonsrett på den! Om man ikke vil handle den - så kan jeg helt ærlig fortelle at det ikke er noen tvang om å kjøpe den, men er vel heller ingen vits å blåse det ut over hele internett? :) Mvh Ole Johan Bredland BS Bildeler AS
Bilforumet diskusjon
Bilforumet er plassen du diskuterer bilrelatert innhold. Du spør gode spørsmål og får hjelp av dyktige medlemmer med til sammen tusenvis av år med erfaring fra bilhold. Du kan diskutere alt fra bremseproblemer, tips til montering av ekstralys, hjelp til feilsøking. Du kan også dele dine erfaringer med andre og hjelpe andre medlemmer av dette fantastiske samfunnet.
Kommersielt innhold
Innholdet på forumet er i all hovedsak brukergenerert og blir moderert av brukerne selv. Det er strenge regler for posting av direkte reklame fra eksterne aktører. Forumet eies av Ekstralys as og er hovedsponsor av forumet. Ekstralys og enkelte partnere har anledning å poste umoderert innhold som kan inneholde produktplasseringer. I slike tilfeller vil kommersielt innhold være merket av den som poster i dens signatur.