Gå til innhold

bmk

Bruker
  • Innholdsteller

    223
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om bmk

  • Bursdag 01/06/1973

core_pfieldgroups_99

  • Interesser
    Polo.....:?
  • Modell (eks S4)
    230 E
  • Biltype (eks Audi)
    Mercedes
  • Årsmodell (eks 1995)
    1992
  • Motor (eks 1.6)
    2,3
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    orginal
  • Fylke
    Østfold

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.nordicpolo.com
  • Bosted
    Rakkestad

bmk's Achievements

  1. kanon, vet du størelsen på dem? fant en hel 190 i sverige for 8000,-....kanske letteste..selge resten som deler...
  2. bmk

    500e skjermer?

    på mekonomen henholdsvis 800,- eller 1000,- om du vill ha med eller uten blinklys hull.
  3. min tanke var at iaf top/kjede er ulikt, mulig gså grenrør/insug også men det er jo ikke så vanskelig å bytte. tanken var å vå en litt one of bil, skal man bytte til 300 er det enklest å selge. har under søkt litt selv og 300 har som du sier 295 mm mot mine 278, ikke mye forkjell mao, få tak på slitsa skiver + bedre beleg og bytte bremse veske gjør nok mye skulle jeg tro, vet att den ene kalipern fremme mangler lufte nippel. mao bør denne byttes, der av tanken å oppgradere eventuelt. fins også en e420 med 300 mm skiver som muligens passer?
  4. joda den skal ha 8v, var "bare" 190 som har en cosworth motor med 16 v, og tanken var jo litt effektøkning.....;)
  5. bmk

    500e skjermer?

    virker faktisk som mekonomen har...;)
  6. har fundert på å gjøre min 230E litt morsommere uten at de koster alt for mye, beste hadde nok vært å selge å kjøpe en 300e elle noe men det er jo det med å fixe litt sjelv... så ideene mine: blokken på 230E skal vell være samme som på en 190E men hva må man byte om man vill ha i en 2,3 16v, er det bare toppen som skiller ? eventuelt også styreboxen. (i prinsip?) bremser, vilke modeller passe som har "fetere" skiver, sitter vell 278 skiver nå, men vikle andre modeller passer, så at f.eks 420SE har 300 skiver (mener jeg det var) passer disse, helt greit å måtte bytte calipere og skiver men vil helst slippe å bytte nav.
  7. bmk

    Toning av ruter

    Ring som sagt å prat med dem.....alternativet om du bor nerma svenske grense eller kjenner noen som gjör det er og bestille i post oppkrav og reise og hente det...;) ellers så eneste kantokt info jeg vet er det som står på siden...;)
  8. bmk

    Prosjekt6NGti

    Det skal gå å valse ca 10mm ut uten å måtte lakke om, men det hjelper ganske mye, skall du valse mer måd du lakke om og.....det er större behov for å valse fremme enn bak..:!!
  9. helt tilbake till c stolen, der övre festet till beltene er, du behöver en UNF 9/16 bolt om jeg husker rett..... mer bilder og info her http://www.nordicpolo.com/nytt/rodpolo/rodpolo.htm
  10. bmk

    Prosjekt6NGti

    får se om det blir noe da.......som sagt så her det jo rett näre hjemme i norge......men vi får se.....skal jo på litt andre treff hadde jeg tenkt.....:)
  11. bmk

    Prosjekt6NGti

    jeg har jo kjört en del med min polo med 15x8 felger å det funker faktisk fint....men så har jeg jo fixet litt på skjermene og slipt bort litt på insiden av hjulhusene framme........ skulle värt artig å kjört på rudskogen faktisk, men som oftest er det vell 95% andre idioter på banen.......har foresten tatt racing licens her i sverige....;)
  12. for lite olje i utgangs punktet gjör ikke noe men.... .. har en kompis som bytte olje selv og fylte for lite, litt seinere så var han ute å rejsa med en corrado (hehe) da toppa han polon på ca 230 og etter det så måtte kassa ut, drevet til 5 gir var helt blått och diverse andre saker som hadde tatt kvelden.......;) men som du nevner så är det lageret som er den störste feilen, var sånn på min og.....som nevnt tidliger så är hele axelen spent in i dette lageret og efter en tid blir det litt slapt og man har rörelse som begynner å slite og ödelegge ting veldig fort.....om vi snakker om samme lager da....:)
  13. uttrampnings lagaret (har et annet navn på norsk men husker ikke vad...:(...) er entypisk ting som byttes, at det leker ut litt olje har ikke så stor betydels så lenge man ikke kjörer helt idiot da.......bytter man olje så skal kassa over fylles, det sitter to plugger i kassa en tappe og en fylle (??) og det skal fylles på mer en til fylle hölet så å si....;)
  14. Bare litt info om kassene vad som egentlig er problemet.... hoved axelen i kassa kommer som oftest med for dålig forrspent in i det ene lageret......for å fixe dette så må kassa ut......pris for å fixe på dette för dere kjörer ras er ca 4000,- her i sverige, körer dere ras är det derimot helt andre penger snarere 10000 til 15000 kr....:) min kasse begynte med lite ulyd som blev litt värre......men det blev en 12000,- kr historie av det forde......bilen hade da gått 105000km og bil garantin for motor og drivline var til 100000km .....surt.....:(
  15. bmk

    0-100 tider?

    har ikke direkt noen 0-100 på min 2001 GTI....men noe rundt 8.5 höres jo rett ut iaf.... men derimot har jeg en 1,36 tid på bilsport superstage....dere har vell bilsport i norge ?? dere akn se selv i siste nummer....;)
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår