blir så frustrert at Norge skal være så vanskelig på dette opplegget her, må jo nesten være jurist for å kunne tolke reglemanget korrekt.
så i seg selv, en k1 bygging ville i praksis være et umulig prosjekt, da det i grunnlag av det er oppbygging av en ny bil, med gammel motor/drivverk, i motsetning til ombygging av en gammel bil.
siden problemstillingen min er at kit-car konstruksjonen er basert på en "custom made" ramme som er bygd spesifikk for denne typen bil, og kan ikke bygges på noen andre eldre rammer av andre biler, selv om rammen skulle bli TUV godkjent.
ut fra dei opplysninger jeg har innhentet angående deler av denne kit-pakken, så er både bilbelter, og lys og annet dill tilfredstillende til dei krav Eu stiller, at hver del følger dei standarder og krav som er satt til dei delene.
Hva er beste måten å fremvise dette prosjektet for biltilsynet?, med imponerende tekniske oversikter osv.
nå er sannsynligheten for at jeg ikke vil kunne komme i gang med å bygge før tidligest neste år uansett, men planen var å bruke resten av dette året og sørge for at jeg kan hive flere titalls tusen kr ut vinduet, vel lykkelig at det ikke er bortkastet:)