Gå til innhold

viper

Bruker
  • Innholdsteller

    2,639
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om viper

  • Bursdag 01/25/1984

core_pfieldgroups_99

  • Modell (eks S4)
    190E
  • Biltype (eks Audi)
    Mercedes-Benz
  • Årsmodell (eks 1995)
    89
  • Yrke eller sivil status
    Trikker/student
  • Motor (eks 1.6)
    2.5-16
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    Ikke lengre orginal

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.azzido.no/viper/
  • Bosted
    Kristiansand

viper's Achievements

  1. I år som i fjor, som året før det, og året før det.... (ja dette var 5 års jubileum) inviterte vi til Mercedes-Benz treff på Vålerbanen. Dagen gikk mer eller mindre knirkefritt, og vi hadde deltager rekord på mellom 70-80 biler. Alt mulig prøvde seg på banen, og folk koste seg i sola. Personlig gikk mye av tiden min med til delegering og ellers styring av treffet, så det ble lite tid til bilder og video. Men noe ble det da. Det har blitt en tradisjon at vi stiller opp alle bilene og tar et felles bilde av alle sammen. Ettersom det var 63 biler som skulle være med, ble det litt av en oppgave. Vanskelig lysforhold gjorde ikke saken enklere, med etter litt om og men var alt på plass. Resten av bildene er tatt "på farten" rundt banen. Jeg mekket også sammen en video fra treffet. Utstyrte kjerringer og hjelpere med kamera, samt jeg monterte kamera på 190en, noe som faktisk skapte mange fine shots :) Star AutoCo stilte med etpar snasene kjerrer. Nye CLS Gammel CLS Mix C123 med en 500E V8 motor. Og automat selvfølgelig :lol: 3-hjuling? :drive: :mrgreen: Frisk satsing så det ryker av hjulbuen.
  2. 210 seter? Det vil jeg gjerne se bilder av.
  3. Her må du nok forklare bedre.
  4. Dette blir gøy! Meld dere på http://www.mbtreff.no!
  5. So? Det er ikke uvanlig at det ryker en ring.
  6. Hvis den først har gått i vranglås, er du dessverre fucked. Du får prøve å lirke så godt det lar seg gjøre. Hvilket hakk har den låst seg i? Låsen i seg selv er enkel å få ut så lenge nøkkelen er i posisjon 1. Slik:
  7. Hvorfor i huleste skal du ha nye grenrør? Har du i det heletatt sett hvordan det originale grenrøret er bygget? Bedre får du det ikke. PS: Disse toppene flower 400hk+ i org utførelse.
  8. Man må først vite hva slags diff du har. Om du har ASD, eller ikke. Stikk innom din lokale bilrekvisitabutikk, de har tabeller på dette. Bruk det som er anbefalt fra fabrikken.
  9. Utrolig synd å se stadig flere 16v biler bli vraket. Det er mulig å søke om chassibytte. Du vil nok få mer igjen om du selger delene hver for seg, men det er jo igjen mer arbeid.
  10. Vil anbefale bilstein sprint dempere til en 40/40 senket 190. Utrolig gode dempere som også har litt komfort i seg.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår