Gå til innhold

4g63

Bruker
  • Innholdsteller

    16
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

core_pfieldgroups_99

  • Modell (eks S4)
    Eclipse Spyder GS-T
  • Biltype (eks Audi)
    Mitsubishi
  • Årsmodell (eks 1995)
    1999
  • Motor (eks 1.6)
    2.0 Turbo
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    K&N, Apexi N1 3"

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Bosted
    Hjemme

4g63's Achievements

  1. Sjekk http://www.mitsuclubsweden.com , er nok flere med disse modellene der borte.
  2. I utgangspunktet samme bil / forskjellig styling. Det er også samme motor i Eagle og Eclipse. En dodge bygget motor i normalt aspirerte modeller (420a), og en Mitsubishi motor I turbo modellene (4g63). De ble alle bygget ved samme fabrikk (DSM). (for å ikke glemme Plymouth Laser modellene).
  3. Joda, det finnes turbokit til RS/GS, men da er det så mye annet du også må gjøre i tillegg. Mye enklere å kjøpe en GS-T/X, å gå videre med den. De er lette å modifisere videre også .... Og ja, de er lekre. Syntes selv at 97-99 modellene er helt klart de beste å se på (selv i "stock" form). Har selv en 99 Spyder GS-T. Det finnes også en bror modell til Eclipsene, Eagle Talon. De ser noe annerledes ut, men stort sett like.
  4. Har eid en Eclipse RS (1995 model). Helt greit bil, men er du på jakt etter en rask bil, er ikke dette tingen. Den har en 2.0L SOHCmotor med 140HK (hvis det er amerikans modell sitter den en amerikansk motor, samme som i en Dodge Neon). Solid, men på ingen måte kjapp. Bryr du deg ikke om motor størrelse, hadde jeg heller gått for en GS, som har samme motor, men en del mer utstyr og styling. RS er rimelig ribbet. Eclipser kom i 3 generasjoner, pre. 95, 95-99, 2000 .... Alle ser forskjellige ut., men pre. 95 modellene har mye i felles med 95+, men ser ulike ut. 95-96 ser også noe forskjellig ut fra 97-99 modellene. Kom i variantene RS, GS, GST, GSX, GS Spyder, GST Spyder (cabriolet). RS/GS er like, med unntak at GS ser mer ut som en GST (mer utstyr). GST/X er storebror med en 2.0L DOHC motor fra Mitsubishi (4g63 turbo, 210HK fra fabrikken. Samme motoren som sitter i Evo). GSX har AWD, GST FWD. GS Spyder modellen skiller seg ut med en 2.4L DOHC motor (4g64 fra mitsubishi også). 2000 Modellene heter "Eclipse", men har absolutt ingenting i felles med tidligere modeller. Kommer i RS og GS model (4cyl 150HK, 4g64 motor), og en GTS modell (190hk V6). Noen linker til en haug av info: 1 og 2 generasjon: http://www.2gnt.com (RS/GS) http://www.dsmtalk.com http://www.dsm.org
  5. 4g63

    Eclipse gsx 98"

    Jeg har en 99 mod .. men det var flyttebil fra USA. Måtte kun endre parklys til hvite (gule ikke godtatt .. trenger ikke borre i reflektorene som en nevnte tidligere). Men, reglene er jo forskjellig for import.... Flyttet min i container (med diverse annet husholdinings gods). De hadde sikret bilen veldig godt, ingen problemer heldigvis. Bare husk forsiking, og bruk et shippingfirma med godt rykte. Hva med hos søta bror? De er en god del eclipser der borte .. burde være en god del enklere.. :)
  6. 4g63

    fete bilder

    Yup, det var nok GS modellen, som har en 2.4L 4cyl motor...140 hester, og tung bil, veeeldig treg. Selv GT modellen, med en 200HP V6 3.0L var ikke noe å rope hurra over.
  7. Bilen fikk en ansiktsløftning i 1997, ny front, bak, high wing og sideskjørt,mye mer aggressivt "look". Meksanisk, stort sett det samme. Skjønner ikke helt "blikklyden" du snakker om. Er du bare ute etter en motor som brummer, ja da burde du jo heller se etter en Mustang eller amcar, ikke 4cyl turbo. Men, med et bra 3" eksos anlegg (som du vil ha uansett for bedre ytelse), lyder det ganske bra. 2000 modellen kan du ikke ta feil av, den er helt forskjellig... 97-99 modell 2000 GT modell (ugly spør du meg -- med en slapp V6'er) pre 97 har du jo sett ;) Den i annonsen saa rimelig sliten ut.
  8. HAHAH.. Model: 2000..hold deg langt unna den selgeren. Det er jo som nevnt en 95 eller 96 model. Automat kasse, no wonder .. det er jo bare bortkastet på en 4g63T. Sjekk heller en 97-99 modell, den ser jo mye bedre ut også.
  9. This only gets better ... hehe.. nesten morsomt å lese. Kanskje det var en boble med eclipse bodykit ;)
  10. For en idiot. Produksjonen av 2g Eclipser tok slutt tidlig I 1999, for en helt ny 2000 versjon (og den passer bedre til din beskrivelse). Støy, uenig. Har eid en coupe, og nå soft top, og støy nivået er ikke urimelig. Handling, tja, ikke det beste i stock form (husk også at AWD versjonen er veldig tung) ... bedre suspension oppsett hjelper godt.
  11. Det finnes ingen Eclipse 2000 model med Turbo eller AWD for den saks skyld. Er ikke sikker på hva du har sett på ;) Hvis det var en 2000 model, da kan jeg skjønne skuffelsen, med det er lite skuffende over en andre generasjons eclipse (95-99), både i looks og "go".
  12. Heh..ja, en kan jo ikke la dem lide for mye .. :) Takk :)
  13. Godt du har mye å gjøre på jobben! :) Jada, kjører den du ser på siden der ... en 1999 Spyder GST
  14. Kanskje til hjelp -> http://www.dsm.org/how-tos/tttt/tttt3.html
  15. Oops, nei da har jeg iallefall nevnt den nå :)
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår