Gå til innhold

bmw-styling

Bruker
  • Innholdsteller

    456
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Bosted
    Norge

bmw-styling's Achievements

  1. Ja, man slipper engangsavgiften, men vi sonderer markedet fortløpende, og for øyeblikket er det skralt med den slags biler i utlandet. I Tyskland og Sveits er prisene på E30 M3 faktisk på vei opp. Vi har et par aktuelle biler for hånd i Østerrike og Nederland, den ene er skrot og den andre er hel, men det er ikke noe å spare ved å importere en hel enn å kjøpe en delebil her på berget.
  2. Hvis dere ser på streetmeets som arrangeres i bl.a. Japan og USA er det langt i fra så mye fyll og rølp som på treffene her i landet. Der samles folk p.g.a. én ting; nemlig den genuine og kollektive bilinteressen. Derfor ødelegger man heller ikke for andre med alkohol når man først skal møtes for å hygge seg i lag med likesinnede bilfrelste. Det er leit å se at streetmeets fremstilles som en og annen fyllefest. Jeg er enig med mazdafun. Uoffisielle kåringer av diverse kategorier på hvert streetmeet, virker som en genial idé.
  3. Jeg var ikke der, men russen bidrar negativt til streetmeet generelt. De tar med seg alkohol, og derfor fremstiller media det som et harrytreff.
  4. Jeg er muligens interessert i å by deg 60.000,- uten felger og interiør. Bilen skal i så fall strippes, totalrenoveres, bygges opp som treningsbil og godkjennes på svarte skilter som M3. Teamet er på utkikk etter E30 M3 evt. delebil uansett.
  5. Da tar du kontakt med enten Gulbrandsen eller Ringstad som jeg anbefalte, evt. Bjørnstad (da får du bremset på navet).
  6. Moen senior sin, med mindre den er på utstilling i Bergen denne helga.
  7. Hadde den V8 TwinTurbo og er fra Hedmark/Oppland?
  8. Dersom man bruker x antall kroner på parallelle oppgraderinger i forhold til bilens takst, tror jeg at E30 318iS gir mer valuta pr. krone enn f.eks. en 911. Sett en lokal banekjenner og over gjennomsnitlig god sjåfør bak rattet på iS'en, og tidene vil vise seg. Når vi bygger biler i motorsport begynner vi først med bremser, understell og dekk. Motor kommer faktisk senere ut i rekka. Jeg har tilstrekkelig kompetanse til å kunne bekrefte dette. Hilsen Gruppe N-fører.
  9. Litt off-topic...Moss er en flott by. Samboeren er derfra :) On-topic...jeg la også om til sommerdekk forrige helg, og cruiset forbi Andelva da jeg glimtet en snasen Civic ;)
  10. Jeg vet at E30 318iS'en til f.eks. O.Kvam ikke har originalt understell, for å si det sånn. At han er en meget habil sjåfør er heller ikke til å stikke under en stol, så hvis man leser bak tallene, blir man ganske imponert. Sett med fugleperspektiv. De som f.eks. fulgte Gatebil Racingserien i fjor bet seg også merke i A.Gulbrandsens heltedyktige innsats i en MX5, som forøvrig hadde et par hundre hk færre enn gull og sølvvinneren, men som derimot tok innpå i svingene og hang derfor godt med i toppen. En amatørsjåfør ville ikke ha sjans i havet i hans sko til å hevde seg såpass med den underlegne motoreffekten.
  11. Felgene heter TSW Zenon og finnes i tre formater (7x15", 7x16", 7x17").
  12. Jeg så bilen din ved Andelva ca. kl. 16 på fredag. Hva gjorde du der? Spiste? :rolleyes:
  13. Restriktiv er ordet. Benken er sta ;)
  14. I motorsport er det uttallige kriterier som spiller inn. Sjåførene har individuelle egenskaper. En sjåfør kan f.eks. kjenne banen bedre enn en annen med tanke på tangering/bremsespunkter, etc. Dessuten spiller dekk, understell og bremser større rolle rundt en bane enn faktisk motoren, så man skal ikke se seg helt blind på dette med effekt.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår