Gå til innhold

GolfG60Syncro

Bruker
  • Innholdsteller

    1,391
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om GolfG60Syncro

  • Bursdag 01/02/1981

core_pfieldgroups_99

  • Interesser
    Golf.... G60.... Syncro....
  • Modell (eks S4)
    Golf G60 Syncro
  • Biltype (eks Audi)
    VW
  • Årsmodell (eks 1995)
    1991
  • Yrke eller sivil status
    Helikoptermekaniker
  • Motor (eks 1.6)
    1,8 G60 PG
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    RPM Topp, RPM Innsug, Dr Schrick 268/276 Kam, Frisk RSRRSSR Lader, 68 Hjul, Justerbar FPR, Diverse eksos, Tilpasset Chip, Store Dyser, Stor IC, 9x16 Brock B1, Ingen Stereo, 4pkt Belter, El Recaro, Rallye front, MOMO Ratt, Lakkert 12/04.......

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.volksport.no
  • Bosted
    Stavanger

GolfG60Syncro's Achievements

Oberstløyntnant

Oberstløyntnant (8/13)

10

Nettsamfunnsomdømme

  1. Alt etter hvor mye du skal gjøre utav det og hvilken 16V det er snakk om. Hvilke kammer, hvor mye porting, mekaniske løftere, større ventiler... Send gjerne en mail. :)
  2. Men 16V topp på G60 bunn passer. Bare at du må ha andre stempler. 20V topp er derimot litt trøblete mht oljeretur. Det er og noen elendige topper, du kan få en 16V opp på bedre flow med litt porting. De er og mye bedre iom at ventiler står loddrett og ikke spiser styringer, samt at 20V er alt for spinkel mellom kanalene. Porting av 16V er undervurdert... :)
  3. GL blokk og GTI topp går utmerket å sette sammen. Helt topp. Helt til du skal starte da... Da finner du ut at du må fylle diesel på tanken pga 17:1 i kompressjon. Men det er ingen tvil om at det passer...
  4. Desverre veldig lite... Ligger mye deler og venter, men tida går på andre ting. To jobber og et magesår... drunk Har ikke rørt Golf'en siden i vår, kjører A4 Avant 110 TDI automat nå... Planene er de samme, men jobb fra 06:30 til midt på natta 7 dager i uka gjør det vanskelig å prioritere fritid. Tatt oppgaven med ladere for Sverige og Danmark og, så jeg vil helst ikke tenke på når jeg skal få tid til Golf'en.... :(
  5. GolfG60Syncro

    ecu

    Som nevnt går alle om hverandre på manuell og km stand er lagret i instrumentet. Vær imidlertid oppmerksom på at det eksisterer forskjellige P/N og noen av dem har en produksjonsfeil på kortet (crap loddinger osv) slik at du må vite hva du skal lete etter.
  6. Må ha en umbrako og et verktøy for å ta mutteren av samtidig som du skrur på umbrakoen... Tror Biltema har noe greier for det hvis du ikke lager selv. Jeg bruker en pipe som er slipt til for å sette fastnøkkel på, slik at umbrako går inn gjennom drive'en på pipa... EDIT: Vet ikke om det er riktig, men dette heter støtdemberverktøy.... Ser ikke helt hva det er... :) Bildet er fra Biltema dått no.
  7. Ser ut som den er klar for et prosjekt! Stå på! 10 poeng for nick-oppgraderingen... :)
  8. Gratulerer :) med :) antall ;) smileys :D som vel må sies:) :) å være en høydare ;) særlig :) hvis en tar signaturen i betraktning... :) :) :) :)
  9. Få et fyldig referat da! Antall biler, fine biler, bilder, stemning, action?
  10. Aner ikke, men du kunne mailet dem hvis du hadde hatt adressen... :)
  11. Jeg vet om et firma som har 3 Corradoer stående nå, tipper de har... :)
  12. Tusenlapp dyrere enn et sted jeg var og kikket, hvis noen vet hvor det er kan de jo linke... Tross alt 25% pristillegg... Rettelse: Litt mer... Jøsses... wtf?
  13. Ingen problem. Si fra hvis den dynamoen ikke funker, de er lagervare. ;)
  14. OK. Så lenge det er fra PG (som jo og står i passelatene) så passer det. Ikke noe problem å hive over chassis fra den ene til den andre så du slipper å polere opp igjen. Ta gjerne å klabb i noe nye lagre da, og de nye delene du hadde kjøpt til denne...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår