Gå til innhold

inzani

Bruker
  • Innholdsteller

    53
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om inzani

  • Bursdag 06/13/1984

core_pfieldgroups_99

  • Interesser
    Bilar
  • Modell (eks S4)
    Golf
  • Biltype (eks Audi)
    Vw
  • Årsmodell (eks 1995)
    1975
  • Yrke eller sivil status
    =)
  • Motor (eks 1.6)
    1.8
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    rost..

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    104136676
  • Bosted
    Bergen

inzani's Achievements

  1. hmm. En sak till du også skulle fått vetat tidigare! Jag kommer flytta hjem till sverige och studera lite. Så jag kan ej tyvärr vara med och leia verkstedet. Men när kommer du hjem fra jobb då? För jag ska så fort som muligt hem till Sverige skjönner du
  2. ja hvis du kunde svara på mobilen noen gång! ;) Har försökt ringt. Har du varit borta eller? För du skulle nesten haft tagit en titt på min gti... har lite spörsmål om vissa saker. För du har väl lite erfarenhet av mk1 gti? Ska du ha wirestellet och wireclutchen eller? Kan ta med mig det och ta og hälsa på dig noen dag. Säg bara till!
  3. lättare. ring mig så fort du ser det här! nr. 56338696 Ju fortare du ringer desto fortare får du den såld. Deal ? ;D
  4. mort.... du vet vad PM är va? För du har fått ett av mig. !"#"#¤" :D eller ännu bättre. ge mig ett telefon nummer så jag kan nå dig!
  5. inzani

    Innsug

    höres som ett godt projekt. May god be with you :) Vad jag har för projekt. Jag vet inte än. Men jag försöker finna en golf gti 83/84 - special. Ser att det finns en i kristiansund men den gutten gidder aldrig och svare. Bara noe lätt modifikationer är väl tänkt. g60 turbo kanske. Du sveisar inte alu?
  6. inzani

    Innsug

    Så norrmän läser bilsport. Det var som fan! ;) Till ett sådant trenger man icke noe med autotronic och göra. Man gör en seperat kontroller kort som vid XXXX varv aktiverat ett servo som ändrar längden. Vet inte riktigt va slags sensor/motstånd?? man skal bruka på kretskortet för att den ska känna av ett visst turtal. hvis det är ett slags motstånd som ökar när varven ökar så är det ju bara göra lite simpel matte. Men men! Sånt trengs ändå inte om man ej ska ta ut max hästar/liter ur motorn... vilket ingen gör :) Förresten. ser mina ögon rätt. Cossie motor? =)) .70.... hmm va slags turbo är det? http://www.amworks.com/gallery/custom3/vw_imusarja.jpg nemen titta mitt insug i delar :)
  7. inzani

    Innsug

    tcr du verkar veta va du snackar om. Men du vet väl att det finns variabla längder på insugs rören? :) JP motorsport har tagit fram det. http://home.swipnet.se/jpmotorsport/S/justerba.htm Kan vara en bra lösning för ni som ska trimma extremt. Men för ni som ska hålla er på jorden så rekomenderar jag att ni bygger ett insugsrör med ett "mellanmått" JPm har ganska fint rullgasspjäll også! vid fullgas så är det inge motstånd. "raka rör" :). 254 bhp ur en 2L pinto motor. dock med titanium ventiler(15.89mm i lyft och 313graders duration )
  8. Kompressor/lufttryck skall man bruka. Borde hålla med biltema saker
  9. det är fra en bmw m5 3.8L motor. Du må ju konvertera ditt insprut till "EFI" hvis du skall ha dessa dyser.
  10. Delerna är i veldigt godt stand! kan jag intyga =) Espen kan du pma mig med ditt mobil nr. har försökt ringa dig men det virker icke.
  11. 02A g60 Girkasse. Inkl Kit för ombyggnad till Wireclutch. pm/mail for info
  12. 6st Dyser. Bosch "0 280 150 043" 380cc @ 3bar
  13. Fabriksny Vw Motorsport 8v topp. X-flow konstruktion. 2st g60 kamaxlar och en gti kamaxel. Arp bultar "Turbo" manifold för Vw Motorsport toppen. Blåeloxerad Alu. 70mm Gasspjäll. Stor plenumkammare med Trattar. CNC svarvad Fuelrail. G60 råder/stempler som är viktade och balanserade. G60 Vevaxel. Sachs förstärk tryckplatta. Balanserat svänghjul og vevaxel. G60 block... Behov av Honing Har en Garret gt 17, Svarvad Krona och portad. veldigt fint stand. Og en Mitzu td04e 16t. Vinklat utblås. ~350 hk max. Fabriksny <- 4st S2 råder/stempler. 9;1 i komp på en vw 1.8l 16v motor Priser och mera info. -> Pm/Mail bilder -> http://w1.960.telia.com/~u96004259/
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår