Gå til innhold

java

Bruker
  • Innholdsteller

    234
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om java

  • Bursdag 12/28/1979

core_pfieldgroups_99

  • Modell (eks S4)
    626 V6
  • Biltype (eks Audi)
    Mazda
  • Årsmodell (eks 1995)
    1994
  • Yrke eller sivil status
    IT-konsulent
  • Motor (eks 1.6)
    2,5 V6

Contact Methods

  • Website URL
    http://home.no.net/oleredv
  • Bosted
    Dalstroka innafor

java's Achievements

  1. Har justert prisen, så no er det 469 000,- som gjeld. Løp og kjøp!
  2. Har ny bil på hånd så om du er seriøst intressert send meg ein pm eller mail via salgsanonnsa (link i signaturen min). Går heilt fint å chippe desse til 300hk/600nm, men mitt synspunkt på dette er at det er krefter nok i massevis i utgangspunktet :)
  3. Må bli min egen A5 3.0 TDI Quattro. 240hk /500nm. Går heilt greit :)
  4. På tide å blande seg inn blant alle desse bilda av A4ar med litt A5 :) Denne er forøvrig til salgs!
  5. Skal bytte bil og har ny bil på hand. Selger difor A5en kjapt! Utnytt sjansen no utanfor sesong og gjer eit kupp! Ved hurtig avgjørelse kan prisen diskuterast :)
  6. Hmm.... det gjør meg enda mer overrasket! Har du enrome mengder forsikringer hos dem og hva betaler du i årspremie?
  7. Drar opp denne igjen! Dere som har slike skilt; i hvilket selskap har dere forsikringen? Jeg har fått tilsagn om skilert, men når jeg skulle forsikre dem fikk jeg sjokk når Gjensidige (som jeg personlig har alle mine forsikringer hos) ikke kunne tilby forsikring på årsprøvekjennemerkene...
  8. Golf V med 1,9TDI får ein ned mot kr 145 000,- i Tyskland mens eg har sett 2,0 TDI for i underkant av kr 170 000,-, kikk innom http://www.importerbil.no der vi har laga fleire eksempel på denne biltypen..... :)
  9. Ja, dersom bilen skal køyrast heim så er det dette du må gjere. Norske prøveskilt blir sett på som fy fy i Tyskland. Dei tyske prøveskilta får ein med to veker eller 1 mnd varighet. Du må vere tilstades der nede for å få tak i skilta og rekn gjerne med at det går ein liten dag på å få de (p.g.a kø hos kontoret som lagar dei).
  10. Er vel berre å be selger om en kopi av vognkortet.... :) Men eg har også inntrykk av at det er litt forskjellig praksis frå trafikkstasjon til trafikkstasjon.
  11. Tollen veit ingenting.... hehe. No veit eg ikkje korleis det er med svenske vognkort, men sist eg registrerte en importert bil så stod utsleppet oppgitt i vognkortet (tysk). Dermed slapp eg å dokumentere det på anna vis. Men viss det ikkje står i vognkortet så må du nok ha eit såkalla ece-dokument.
  12. Husk på at dersom det er en spesiell bil så kan engangsavgifta bli vurdert individuelt. Dvs at etter at du har betalt etter tabell så kan du få det vurdert utifrå km-stand, alder på bil og ustyr. Dermed kan du risikere å få "rabatt" eller å måtte betale ekstra. Dette skal lønne seg på litt meir spesielle bilar.... :)
  13. Bruksfradraget er en "rabatt" på engangsavgifta. Dette blir berekna ut i frå alderen på bilen. Ler meir her.
  14. Inn til rekrutt 07.07.98 på Sessvollmoen. Var der i ca 3 mnd før det bar nordover til Setermoen i oktober. Havna i artilleriet der og kjørte lastebil og dreiv med drivstoff/vedlikehold. Dimma 08.06.99. Hadde eit heilt ok år.... :)
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår