Gå til innhold

joppa

Bruker
  • Innholdsteller

    1,128
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om joppa

  • Bursdag 06/02/1984

core_pfieldgroups_99

  • Modell (eks S4)
    rekord d / kadett c
  • Biltype (eks Audi)
    opel

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.kadettc-coupe.com
  • Bosted
    sarpsborg

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

joppa's Achievements

Oberstløyntnant

Oberstløyntnant (8/13)

10

Nettsamfunnsomdømme

  1. "forhandler prøveskilt godtas" står det. disse har da ikke lov til å bli brukt annet enn når en kunde skal prøve bil ved kjøp/salg. siden står det på sidene til rudskogen at prøveskilt med gyldige papirer, godtas. altså forhandler skilter er ikke lov :hide
  2. det blir litt breit. titt i noen tråder her.
  3. syns bilen så alt for vakklete ut, den var høy å den krenga = for myk for å "drifte" med. rally bil oppsett egner seg kunn i rally skogen, veldig mye man får kjøpt til gammle fords er rally parts. spesielt til escort mk1 og 2, alle skal jo ha stående dempere med demper fester oppi bakruta og 1 meter lange dempere, men de ska da bare bruke bilen på asfalt alacocaina ble litt offtopic det der. men stiv opp bilen din du og få lagt til litt mere rattutslag.
  4. største problemet til den hvite sierran på ringbanen var vel at den var alt for myk. så ivaffal sånn ut. i bakstillinga på sierran er det så utrolig mye som kan slarke, å det slarker gjerne. jo stivere å stummere du får alt bak der jo mindre effekt trenger du. sikkelig stive dempere (som er ganske vanskelig å få tak i til sierra. nei gule koni er ikke bra nok), sveisa sperre. massive foringer til subframe, og ellers stive foringer i hele understellet. hjulvinkler er også viktig, har ikke så go greie på vinkler men den ska ivaffal spre litt framme, så legger du til negativ camber forran og retter opp den syke cambern du får bak på en senka sierra. servo tannstanga har kortere utveksling enn den uten. så bør du vel prøve å få lagt til mere rattutslag som er nevnt tidligere her. da har du en begynnelse.
  5. sten tøff den matte coupen der! her er mine:
  6. må ha nedre bærebruer, spindler (de har tjukkere bærekule) og stabstag.traversen går det vel å få mygla seg unda. bak må du ha aksel og stabstag. også bremser da, men det er jo ikkeno problem å få tak i.
  7. film er det ønske for ja ;) skamtøff den rød ascona b'n med svarte lyktene :sombrero: bilde av meg å jo :D
  8. 24v in ascona b is common in germany, also in kadetts mantas etc.
  9. får jo pang lav komp da?
  10. er ikke altid det er så forbanna lett å vite hva som er feil vel, ivaffal ikke når du ikke skriver åssen bil, motor og modell du har engang!
  11. jasså sigmund, du driver å skryter på deg her også ja :D hehe. hilsen opel stian ;)
  12. bilene hans er vel ikke godkjendt. Men sånn etter boka så ska du ha komplett 1.6 forstilling og bakstilling, også den derre reduksjons ventilen som sitter under hovedpumpa, men den er samma som på f.eks rekord 2.0s. at noen biler har blitt godkjendt med bare stabstag osv er "flaks". ta en telefon til jan helge ( JHS Motorsport - Kontakt ) å hør om han vet om noe.
  13. men for å hjelpe deg litt da ;) prøv å sag bort så mye som mulig som du kommer til av den gammle bua, så sprøyter du fullt med no hulroms greier oppi der å håper at det ikke ruster, så sveiser du den fast.
  14. se på bildene hans, han har lagt golf buen utapå den gamle og sveisa den fast, da stikker org hjulbua ut under der. sånn det ska gjøres så ska du tilpasse golf buen, sage bort den gamle og sveise inn golf buen som om du bytter hjulbue.så må du lage den om litt ned på sidene av hjulbuen.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår