Gå til innhold

Fire&Ice

Bruker
  • Innholdsteller

    226
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Fire&Ice

  • Bursdag 10/28/1981

core_pfieldgroups_99

  • Modell (eks S4)
    S4
  • Biltype (eks Audi)
    Audi
  • Årsmodell (eks 1995)
    1992
  • Yrke eller sivil status
    Produksjons Sjef
  • Motor (eks 1.6)
    2,2 TQ
  • Fylke
    Buskerud

Contact Methods

  • MSN
    t-kampen@online.no
  • Website URL
    http://
  • Bosted
    Drammen

Fire&Ice's Achievements

  1. Har en hel bil som selges som delebil, komplett! Plukker den ikke i biter. Har også en del annet fra tilsvarenede pre 88 mod golf gti 16v liggende. Send sms/ring 92800772 om det er noe du trenger. Bilen selges for 6000 kr komplett.. http://bil.autodb.no/autodb/frame_search.wa2?AdItemId=1229413&_cmd=similar&cb=6200.18298936191
  2. Har to biler som skal bort før vinteren. http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=25208604 http://bil.autodb.no/autodb/frame_search.wa2?AdItemId=1229413&_cmd=similar&cb=6200.18298936191
  3. http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=20924801
  4. Jeg har et skriftelig tilbud fra Møller på 1800kr i arbeid + 8000 kr for instrumentet - klubbrabatter (VWAudi-club Norwegen). Samt at dette er en byttedel, så det er pant på den. Så alt i alt kommer det på rundt 7000-8000 kr, og man får en 3 års garanti.
  5. fikk du noe svar på dette noen gang? eventuelt hva gjorde du? eier selv en 2000 TT 225tq hvor bensinmåleren har sviktet.
  6. Selger også min Golf GTi 16v 1988 KR, 1,8 ltr KR med de rette innsugene (50mm) Skal forsøke få bilden frem og tatt bilder snart, men dette er en start til et prosjekt og ikke noe utstillingsobjekt. Bilen gikk til den ble satt til lagring, eneste som må byttes er batteri + starter og spenningsregulator. Bilen selges som den står, men det følger med brukt startmotor, og 2 ekstra bakluker eventuelt dører om man vil ha det med. Har også masse andre golfdeler til denne. Har også reservemotorer som kan følge med til et lite tillegg... Roper ut et forslag om 10.000 kr men bud vil bli vurdert.
  7. Selger nå Audien min, som sagt en 2,2ltr Turbo Quattro. Import til Norge fra Tyskland og førstegangs regget i norge i 1999/2000 så i år kan den også regges om til hvite skilter. Bilen har sine skjønnhetsfeil: Rust rundt vindu bak (vanlig) Oppsprukket kollisjonsskade bak førerside 10x10 cm stort felt. Dørlister bør byttes (vanlig) Steinsprutskader over grill (vanlig) Motoren har nylig oppgraderte coiler, da det gamle systemet tok kvelden. Og toppen er overhalt (ventiler, ventilseter, løftere, regreim byttet etc.) Den går veldig godt og gjevnt, bruker normalt lite olje. Registrert i vognkort med SKN chip (ca 280 hk) KM stand = 270.000 Understell er orginalt men bremser forran er byttet ut med S6 bremser. Og bakbremsene har fått nye calliptere + alle bremserør og slanger er byttet. Men skivene bør byttes bak da disse har litt kast i seg. Roper ut en prisantydning slik den står 50.000-60.000 NKr, kun seriøse bud. Er ikke nødt til å selge. Og bilen har forresten vært i daglig drift frem til i dag. Bilder vil komme, eventuelt på anmodning.
  8. Hei der, noen som vet hvor jeg kan få tak i repsett til denne? Pankingen er nok gåend i bilen min. Eller er det slik at jeg må kjøpe helt ny?
  9. denne ventilen er nok grodd mer eller mindre fast, og jeg skal bytte den. men da det renner væske fra beholderen og igjennom systemet så burde det vel være mulig å få luftet de... men ja jeg har satt på en tvinge over denne for å belaste den litt.. da fjæra ikke er i stand til å trekke den ned selv.
  10. Ingen som vet? Det rare er at siden det ikke kom en dråpe ved forsøk på lufting, lot jeg systemet stå åpent over natten, det som møtte meg morgenen etter var minket væskebeholdning i tanken og en liten pytt under hvert bakdekk... men når man prøver å lufte de som vanlig med trykk fra bremsepedalen skjer det ikke noe... og selv om systemet er åpent bak, så er pedalen like hard og pumpe på....
  11. Hei alle sammen, jeg har litt problemer, skulle lufte bremsene på audien og fant ut at det hverken kommer bremsevæske til høyre eller venstre callipter bak.. fant ut at disse er sammenkoplet, men da det ikke kommer til noen av de, kan det være at en eller annen sikkerhets ventil har blokkert tilførselen bakover? og hvordan fikser man eventuellt dette??? Og er det noen spesiellt måte å lufte disse bremsene på?
  12. hei alle sammen, er det noen som har noen tips om forhandlere som kan levere Spark Plug Connectors / tennplugg hetter til min Audi S4 2.2 TQ, andre enn Møller... møller skal ha 350kr pr mens jeg har sett amerikanste forhandlere ta 14$... selv med frakt og toll er dette billigere, men jeg finner ingen som sender til norge....
  13. hvilken slange var dette?
  14. Vil kanskje være en vanskelig sak å vinne igjennom med... Om det ikke kan bevises hva som er årsak til ventilraset... Men er jo lov å prøve seg uansett mener nå jeg.
  15. Starter'n som er problemet ;) 0,3 V ved første klikk på nøkkelen, 12V+ ved tenning. fremdeles død. Stikker innom NBS i morgen å ser om de har en ny en. Disse koster faktisk ikke mere enn tusenlappen. Så like greit å bytte den med en gang.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår