Gå til innhold

Eivind b.s.

Bruker
  • Innholdsteller

    10
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

core_pfieldgroups_99

  • Modell (eks S4)
    s13
  • Biltype (eks Audi)
    Nissan 200sx
  • Årsmodell (eks 1995)
    1991
  • Motor (eks 1.6)
    1.8l.
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    Stage 2chip,filter,Profec boost-contr.,Garret T2540-Turbo+++++

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Bosted
    Stavanger

Eivind b.s.'s Achievements

  1. Selger et sett med 2 år gamle 7X17" TSW Eurace felger med 215/40-dekk. Passer til Nissan 200sx S13. Pris ved forespørsel.http://www.bracchiruote.com/eurace.htm Selges forøvrig med to forskjellige senterplater,som skifter litt på felgenes karakter,dersom man vil ha litt forandring
  2. Er fremdeles ute for salg. Kan vel også nevne i farta at disse dekkene er det nærmeste du kommer til racing-dekk som er lovlige til gatebruk.
  3. Nesten ubrukte Bridgestone Potenza re540-dekk selges. Nypris 13000,- selges for 6000,- evt. seriøst bud. Selger er Lennart Møller og kan nåes på 99021961 www.Bridgestone.no/media/dekk/re540-2.jpg
  4. har ikke peiling på G60,kjører selv en 200sx....... Uansett,turboen er nå sendt til Australia. Får en "litt" mindre tilbake,som passer "rett på",en GT2530+litt xtra deler.
  5. her kan dere se turboen i forhold til en vanlig garret t28http:home.no.net/reffer/turbo_GT28BB_kort.zip Denne turboen er ikke en "vanlig"turbo,den er rated opp til 400hk. Og prisen på turboen hos forhandler er noe høyere enn det jeg skal ha for den. Så dersom noen er int.,send meg en mail.
  6. Selger muligens en ubrukt Garret GT2540(GT28BB),dersom prisen er overkommelig. Info om turboen finnes her; www.gcg.com.au Turbo code:gsb8004 Turboen er som sagt 100% ubrukt. Pris,kom med bud:
  7. Heldigvis er det hver sin smak. Personlig har jeg ikke helt sansen for Calibra,selv om den 4-hjuls drevne versjonen er blittelitt humor å kjøre med. Selv foretrekker jeg Nissan 200sx s13.Smeller baken av en Calibra,både når det gjelder utseende, holdbarhet og ytelse. Lett å trimme skjønner dere:) :cool:
  8. Stemmer det! Har den liggende rett ved siden av meg. Den kommer fra Ray Hall Turbocharging,som "bygger om" litt på turboer fra Garret. Den jeg snakker om har bl.a.en t04s compressor med 0,70 A/R,turbinen har 0,64 Noen som har erfaring med denne turboen? Har sjekket flere plasser,men foreløpig har jeg ikke funnet noen i Norge,som har erfaring med denne turboen. Muligens fordi den er for dyr???
  9. Eivind b.s.

    turbo

    Ny på dette forumet:) Er det noen her som har erfaring med Garret T2540-turbo? Har en 200sxs13,som er under oppgradering,igjen. Må kanskje nevne at dette ikke er HKS sin turbo.Den er laget på en "annen måte",dvs;kraftigere. Er ifølge tabeller god for opptil litt over 400hk. Men jeg har enda ikke funnet noen med erfaring ang.turboen. Setter pris på svar.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår