Gå til innhold

ehrnst

Bruker
  • Innholdsteller

    1,634
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om ehrnst

  • Bursdag 04/14/1986

core_pfieldgroups_99

  • Interesser
    motor
  • Modell (eks S4)
    323 tic
  • Biltype (eks Audi)
    BMW
  • Årsmodell (eks 1995)
    1985
  • Yrke eller sivil status
    webutvikler
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    turbi, ic, megasquirt, dyser, toppakning, BTR, bensinpumpe etc
  • Fylke
    Akershus

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.e30klubben.net
  • Bosted
    i EN FIRE FEM O

ehrnst's Achievements

Brigader

Brigader (10/13)

10

Nettsamfunnsomdømme

  1. Hvor mye er folk villig til å gi for et uregistrerbart M3 E30 chassis? Ikke strøkent, men lite rust, og få bulker. kan også byttes i e30 320> MERK: Kun kaross som selges. ikke fangere, dører, lykter, interiør, bagasjelokk osv pris idè 30k 93 88 20 52 Martin Ehrnst mer info http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=124738&highlight= Vennligst bruk telefon da jeg aldri er på bf
  2. OT: er det seriell-port på den acern?
  3. har du kalibrert lambdaen og koblet riktig? Hvilket MS har du, 1 eller 2? har du valgt typ lambda i MS?
  4. tror nok tråden din ligger feil. Uansett. lite visuell tuning må bli en omprogrammering, men det hjelper ikke. Bytt motor, eller selg bilen å kjøp en med større motor M52-motoren er ikke så dyr så da kan du jo trimme en som er større i utgangpunktet
  5. hehe, tror jeg var tilstede for å kjøpe noen andre deler når du kom for å hente denne. skal vi se: går denne motoren på "tomgang" når du holder gassen inne? har du prøvet å sprute på slanger og innsug med startgass? :worshipbm: ellers andre fora med kompetanse http://www.bimmers.no wwww.e30klubbben.net
  6. Noen som kan skaffe meg 181 diamatsvart (bmw) for en billig penge. Skal lakkere et par fangere og skjørt, men kun en fanger i første omgang. ring 93 88 20 52
  7. Fatter har samme problemet på sin passat 01 stv. Så vidt han har sagt til meg har han ikke noe vann foran i bilen, bare bak passasjersetet. Jeg la merke til det sitter dreneringer i gulvet under bilen på denne siden, kan det være vannet kommer inn der? Jeg ble i hvertfall ganske så våt på fingrene når jeg "klemte" litt på den gummiproppen.
  8. Mest sansynlig MS1 om ingen har oppgradert eller byttet boks. iom det har vært mange eiere etter konvert til MS regner jeg med hver og en av de har hatt den en stund og MS2 var ikke så stabilt før i fjor. Men ta ut boksen å skru av lokket å se på prosessoren MS1 MS2:
  9. vet ikke om du har fått info andre steder enda, men nå får man hvertfall ferdig plug and play megasquirt til 88> m20 med 55pin motronic kontakt, sjekk diyautotune.com Kjøper du ikke den har jeg koblingsskjema til samme motor for deg på e30klubben.net også.
  10. ah, ser du må være medlem og innlogget for å se det. Kjører på NGK BP6ES med 0.7 i gap. har kjørt 0.55 også, ingen forskjell. Skal legge logg et annet sted
  11. Hvordan har du jordet sprutet? Hvilke punkter osv. Er motoren jordet skikkelig og?
  12. logg og msq i tråden på msextra :) MSx/Extra EFI :: View topic - Cant rev past 4600rpm
  13. takker for svar. Logg vil komme når jeg får hentet ut data av "mappelaptopen" som har krasjet. Bilen fungerer helt fint opp til 4500+/- før det føles ut som jeg får fuel cut av noe slag. kan se antydning til en liten sort røyksky når den treffer turtallet noen ganger.
  14. nix. har forsket på det en stund. mekanisk sperre er tatt ut av fordeler og disablet i mt akkurat nå
  15. Hei. Har en E30 323i med turbo (M20b23) Kjører MS1 V3 Med hig res koden Tenninga trigges fra orginal, låst fordeler. Som topic sier får jeg ikke kjørt over ca 4500rpm, uansett om det er med boost, uten boost i fart og selv i fri. Skal få gravet fram en logg og.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår