hoho her er det lenge siden jeg har vært logget inn... men Macgyver93 tar feil.. er fortsatt jeg som eier bilen :) men når det er sagt så byttet jeg den bort i 2009 mot en audi s4, han jeg byttet med brukte bilen ca 13mil før han parkerte den i ca1,5år.. når han da skulle kvitte seg med den fikk jeg kjøpt den tilbake! :)
Dette har skjedd siden da:
Bilen skulle nå brukes kun på bane og jeg fortsatte med den orginale ca18det motoren i 2011, noen oppgraderinger ble gjort med ny turbo, større radiator osv, fikk kjørt endel før rådelagrene nok en gang sa takk for seg. Denne gangen med det resultat at veiva ble skjeiv. Her er noen bilder fra 2010-2011:
[ATTACH=CONFIG]35826[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]35827[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]35828[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]35829[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]35830[/ATTACH]
Så etter sesongen 2011 med havarert ca18det bestemte jeg meg for at nå skulle bilen bygges skikkelig for å kunne brukes kun på bane.
Jeg kjøpte ett frontcut av en skyline r33 og flyttet over motor og gir, apexi power fc data sprut, turbonetics t4 turbo, 750cc dyser, ogura racing clutch osv ble montert. Bilen ble ribbet innvendig og jeg sveiset inn bur, målet var å få en lisensiert drifting bil.
Kjørte bilen til MotorNord i Sundsvall for å få den mapet, det resulterte i 432whp og 472nm. Noe som har funket kjempe bra hele sesongen i år. Helt til årets siste test tur hvor clutchen sa takk for seg, så alt i alt har dette vært min helt klart beste sesong så langt :)