Gå til innhold

Ravenous

Bruker
  • Innholdsteller

    36
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Ravenous

  • Bursdag 06/07/1984

core_pfieldgroups_99

  • Modell (eks S4)
    Xantia
  • Biltype (eks Audi)
    Citroen
  • Årsmodell (eks 1995)
    95
  • Yrke eller sivil status
    Terminalarbeider
  • Motor (eks 1.6)
    1.8I
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    orginal

Contact Methods

  • Website URL
    http://trim-4-eldre.com
  • Bosted
    Stavanger

Ravenous's Achievements

  1. nå skal jeg være ett til rasshøl her... det mannen er ute etter er en 240 gr.a BANEBIL! for og være helt ærlig, så tror jeg ikke det er di trehundreogsnekkerbu 240`ene med automatgir og 155. han går nok for en gr.a bil som ble KJØRT på bane og ikke er registrert. håper jeg har rett i det jeg skriver her nå. (if not nevermind) personlig håper jeg inderlig du klarer og finne et eksemplar og får dette opp i skikk, og slenger MASSE bilder inn på forumet her :)
  2. man bruker bare ikke en 900 turbo til jordebil... da er det bedre at noen andre får kjøpt den og tatt vare på den, det kryr ikke av slike biler lengre, men uansett.. sjekk opp tenninga på den ja
  3. neineinei... den ser ut som en FORtidsbil som vi nettopp sa... fra 80tallet ;)
  4. chrome på usafront hører hjemme og er driiitfint, men skal ikke si noe på at den bilen du nettopp posta bilde av så stygg ut, jeg likte fronten veldig bra, men føler det passer seg best med masse chrome om du har usafronten.. :) anyhu, hvis du får fatt i gamle usafronten (dobble runde) så gå for det :)
  5. stemmer det, epa traktorer må ha trekanten bak pga farten. så folk forstår hvorfor dem kjører så sinnsyyyykt tregt ;)
  6. du kan jo borre hull gjennom bolten og toppen av dempern og låse muttern der med en låsepinn eller noe.
  7. kan kjøpe den jeg og få den transportert gratis til meg :)
  8. sjekk hos volvo først, biltema holder jeg meg langt borte fra når det kommer til bremsedeler osv.. alt som har med sikkerhet og gjøre, samt oljefilter ;) men sjekk hos volvo og se hva dem skal ha, så kan du jo dette innom et random delelager ala mekonomen og sammenligne pris
  9. hei, hadde en 86mod 900. når jeg hadde den syns jeg den var noe ork, måtte skru ofte og alt var bare bad, så tilslutt rusta den bort og havna hos knoksen(hugger) så kjøpte jeg en 240 som jeg fant ut krevde minst like mye skruing. nå skal jeg ut og se på ny 900 på torsdag :) gleder meg som en unge. positive ting: meget god bil og kjøre da spesielt på vinterføre -gode seter -god girkasse (var faktisk det i min) -nøklene i mittkonsoll (slipper dingling) -god bil og bygge annlegg i. (pioneer elsker den gamle typen saab og bruker denne i noen av reklamene sine) -++++ negative ting -ferge (som nevnt) -oljelekasje -veldig utsatt for rust i hjulbuer og dører -fremhjulsdrift (kan ikke gjøre så mye med det ;) ) -dårlige reflektorer på eldre 900 -mange klager på dårlige girkasser på sterkere biler (turbo) sikkert noe jeg har glemt i begge felt.. men noe må det ha vært med saab, siden jeg SKAL ha det igjen :)
  10. hmmm, husker tilbake til den andre tanken jeg noensinne tanka, jeg var 18 år, og hadde hatt lappen i halvannen dag, skulle fylle, og havna inn på en ubetjent shell på forus (den er nå betjent), jeg var så fornøyd, alt var bra, fint vær, fersk lapp osvosv.. og bensinpris til... hold deg fast.. 6.15 saatan jeg savner prisene på rundt 7-8,-
  11. hahaha, skal egentlig litt til og klare og glemme det som (normalt) lager mest lyd i bilen...
  12. etter innførelsen av euro i tyskland, så er det blitt mye dyrere og bo i tyskland, alt er blitt mye dyrere, men lønna er den samme som før. men, for nordmenn, så er det billigere uansett, men blitt dyrere der nede enn før.
  13. feil. AST performance = stavanger bilsportsenter. er det dem svarer med når du ringer. er personlig i boikot av hele AST pga konflikter mellom en tidligere ansatt og han som eier bilen/driver stedet. uten at jeg skal gå nærmere inn på det
  14. personlig syns jeg det er alt for mange jalla smily`s hadde holdt med dem helt vanlige
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår