Gå til innhold

Mkalle

Bruker
  • Innholdsteller

    717
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Mkalle

  • Bursdag 08/10/1986

core_pfieldgroups_99

  • Interesser
    Bil og MC
  • Modell (eks S4)
    Calibra
  • Biltype (eks Audi)
    Opel
  • Årsmodell (eks 1995)
    1992
  • Motor (eks 1.6)
    2.0 16V
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    Supersprint endestykke, gule koni, senket 35mm, 215/40/17

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Bosted
    Kopervik

Mkalle's Achievements

  1. Takk for tilbakemeldingen :) jeg har heldigvis ikke ac, så da bør det vell være greit å komme til. Får ta en diagnose først jeg også.
  2. Vil gjerne høre det om du finner ut hva det er for noe. Hender at jeg har samme symptomene på min.
  3. Heisann. Har en case på min 00 mod v40 1.6. For en stund tilbake tentes motorlyset og ved jevne mellomrom mistet bilen nesten all motorkraft. Til å begynne med skjedde det nå og da, men det ble stadig hyppigere. Jeg mistenkte at den kun gikk på 3 sylindre. Den fjusket liksom ikke, den bare gikk opp og ned i motorkraft. Jeg skiftet pluggene da de var ganske så oppbrukte. Bilen funket da helt ypperlig i ca 3 uker, før tullet begynte ijen. Først litt av og til, og så stadig oftere. Jeg tok den inn på diagnose og fikk konstatert feil på tennspole på sylinder 1 og 4. Jeg kjøpte da ny coil, og monterte den på de to sylinderne. Da funket bilen ca halvannen måned, og jeg tenkte selvsagt at alt var i orden. MEN NEI! Nå er det nesten slik at den går på konstant 3 sylindre hele tiden, hvertfall når den er varm. Noen som har noen videre ideer om hva dette kan være? Det må vell være noe med tenningen? eller?
  4. Legger ut litt bilder av løst og fast. Syns selv det er noe bra. Liker spesielt det første her med Espriten :) Liten tur til uti ørkenen på det siste der ;) Va tycks?
  5. Har fremdeles dette problemet her etter å ha renset tomgangsregulatoren. Var ute å kjørte litt i sted å når den var varm gav jeg flat fjøl. Da småfjusket den oppover samtidig som motorlampen ble tent. Når jeg bremste ned igjen døde den ut, og holdt seg ikke på tomgang videre. Tyder dette på en kamakselføler? Som nevnt er dette 2.5 V6. Takker for svar :)
  6. Hei. Har nettopp kjøpt meg ett fint eksemplar av en Omega V6. Var ute å kjørte tidligere, og når den var blitt god og varm sluknet den på tomgang. Regner da med at det er den beryktede tomgangsregulatoren som er problemet. Kam og veivakselføler var byttet for 2 år siden, så satser på det ikke er der problemet ligger. Jeg lurer da på hva jeg burde gjøre før jeg eventuelt bytter den? Har søkt litt på forumet her, men det handler stort sett om 2 literen. I forhold til dette bildet, så er det vell den saken i midten? Hvilke slanger og slikt burde jeg prøvd å rengjøre? Takker for svar.
  7. Får ta å legge ut en haug med bilder jeg :) Kjekt med kommentarer.
  8. Får legge inn noe bilder jeg også da :) Holde litt liv i tråden
  9. Jeg fikk mitt idag fra lefdal. Bare så synd at jeg er i Nordsjøen en uke til :(
  10. Uansett er det jo bare å kjøpe en bil å ta den med til norge når du er ferdig, for så å selge den uten registreringsavgiften. En stor fordel at du har de nødvendige papirene på at den kan registreres i norge også da, samt at det er en litt sjelden bil. Tviler på at du vil tape noe særs med penger på det. Spørs jo selvsagt hva bilprisene ligger på i Polen da.
  11. Får legge ved litt bilder jeg og. Lekt meg litt med fast and the furious biler ;) Kommentarer? :P Hvis noen skulle lure er alle designene kjøpt og betalt!
  12. Har hun aldri levert inn salgsmelding eller? (vognkort del 2)
  13. Selger en sortlakkert irmshergrill og lyktelister til Astra G. Kan legge inn bilder hvis noen ønsker det. Vil ha 500kr for grillen og 200 for lyktelistene.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår