Gå til innhold

TurboDad

Bruker
  • Innholdsteller

    223
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om TurboDad

  • Bursdag 05/22/1971

core_pfieldgroups_99

  • Interesser
    Biler, biler, og alle slags kjøretøyer.
  • Modell (eks S4)
    Civic
  • Biltype (eks Audi)
    Honda
  • Årsmodell (eks 1995)
    1991
  • Yrke eller sivil status
    Servicetekniker
  • Motor (eks 1.6)
    1,5 Lsi
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    Supersprint, senka, 16"

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Bosted
    Haugesund

TurboDad's Achievements

  1. Heisann. Vil vel ikke akkurat anbefale å fikle for mye med dette selv, da det er stor sjanse for at tingene ikke vil virke noe bedre etterpå. Vil heller anbefale deg å få tak i en bytteturbo, slik at du heller kan få en turbo som er overhalt skikkelig, og at du dermed ikke trenger å bekymre deg for om det skal virke. Husk at turboen snurrer med langt over 10.000 omdreininger i minuttet, og da er det ikke mye rom for slakk i lagre etc. Men gjerne skru opp og se selv, for det er det man lærer av. Lykke til. :worshipnissan
  2. Maen.. Jeg føler med deg.. :) Ser bra ut dette.. Bartefrans / Kåbbåyen er på plass ser jeg :D:D Tenkte å ta turen innom en tur på søndag på vei hjem fra Oslo.. Møtes på verkstedet eller noe?? Ta en prat og se litt ;)
  3. Satan.. sett på kaffen.. jeg kommer snart :D
  4. Er ikke samme bilen.. Den første hadde bakhjulstrekk, og den andre hadde drift på alle 4. Den første er ganske sikkert en GTS med RB26 motor (fra GT-R). Den andre er en GT-R, for det er bare den som ble levert med 4 hjulstrekk.
  5. Breddingen ligner på Nissan Skyline GT-R R34.. Så det er nok sikkert gjort for å ligne på den... For den minnet meg om Skyline når jeg så den med en gang..
  6. Oppriktig talt, så ser jeg ikke problemet i dette.. Synes kombinasjonen er konge jeg..
  7. Kjempebra laget dette... Likte hele filmen.. Tusen takk for at du laget denne filmen..
  8. Jeg skjønner ikke hva som er pent med den bilen... Unnskyld meg altså, men jeg ser det bare ikke.. Fargekombinasjonene er bare helt på trynet..
  9. Det som skjer er at batteriet leverer strøm til anlegget og bilen forøvrig. Når dynamoen begynner å lade, vil den levere strøm til batteriet, og den vil levere strøm ut til anlegget og bilen forøvrig. Dersom bilen ikke bruker mer strøm enn dynamoen leverer, så vil strømmen samles i batteriet. Det vil si at den akkumuleres i batteriet. (Batteri = Akkumulator) Når bilen bruker mer strøm enn dynamoen klarer å levere, så vil all strømmen fra dynamoen gå ut i bilen, samt at bilen vil tappe batteriet for strøm over tid. Bilen tar det den trenger, samme hvor det kommer fra. Om dette forbruket varer over tid, så vil batteriet tappes ut helt og bli ødelagt. Men om forbruket varer over kortere tid, så vil dynamoen begynne å akkumulere strøm i batteriet igjen. Det som kan være lurt i dette tilfellet er nok å finne ut hvor mye strøm forsterkeren trenger, og få tak i en dynamo som leverer tilsvarende mer strøm til bilen.
  10. Heller mer til Tortillas teori... Sjekk opp jordingene på bilen. Virker som at hjernen ikke får nok jord, og da vil vel ikke starter slå inn heller, så lenge den ikke får nok jord.
  11. Herregud... Eieren skulle vært piska med spett..
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår