Gå til innhold

realace

Bruker
  • Innholdsteller

    1,230
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

1 følger

Om realace

  • Bursdag 11/01/1974

Contact Methods

  • Bosted
    Norge

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

realace's Achievements

Oberstløyntnant

Oberstløyntnant (8/13)

10

Nettsamfunnsomdømme

  1. Det er derfor man må skrive en kontrakt hvor man fører opp alle feil. Man får som oftest ikke medhold hvis man bare har sagt ifra om feilene for de som ønsker å kreve tilbake pengene kommer garantert til å glemme alt. Da blir det ord mot ord som ikke teller. Selges som den er er bortkastet tid å skrive. Mvh
  2. Ved sveising med Argon dekkgass og kompakt tråd så heter det ikke MAG, men MIG Ellers så stemmer det bra :) Mvh
  3. realace

    Check engine

    Katalysatoren begynner å bli dårlig. eller så har du tatt den bort uten å flytte på sensoren Mvh
  4. Er rimelig ordinært og ufarlig.. jeg hadde det på min A4 i alle år Mvh
  5. Siden du må skatte av den, så velger du den billigste. Du får uansett reparet den gratis så det betyr ingen ting. Mvh
  6. Hvis det står "MwSt ausweisbar", dvs inklusive moms i annonsen, vil du normalt sett få refundert 19 % av kjøpesummen etter at bilen har blitt eksportert ut av EU. Man må alltid legge ut den, og det tar en god stund før man får refundert dette. Kjøper man igjennom noen som importer, kan noen av ofte være villige til å legge ut dette for deg i prisen for importen som en bonus Mvh Frode
  7. Stereo? Tenk på de japsene som har trimmet hver eneste bolt for å få ned vekten.. Evo'er skal ikke ha større stereo en bokslyden den kommer med :O) Og for all del, finn en ny farge.... Mvh
  8. Den der var helt grusom :( Mvh
  9. Ikke så mye å diskutere denne egentlig. Med rett mann (Eller kvinne) så er vekt utslagsgivende. Har man satt den normale mannen i gata som kjører E7,E8 og E9 til å kjøre samme testen så hadde E6 blitt tregere. Blir en helt annen måte å kjære på da nyere modeller gjør deg rask ved å hjelpe/rette opp feil, men på E6 så er det rett ut hvis man gjør en feil. Dette vil den normale mannen i gata ta hensyn til og ikke kjøre den sidelengs rundt hele banen.. Mvh
  10. Hadde samme problem på en A4 jeg hadde. byttet lambda så ble den bra. Hvis dette ikke hjelper så sjekk hylsene på coilene, men regner med lambda sensoren ordner saken. Grunnen er at over tid så blir sensoren "treg/svak" i bruk. Når motorstyringen ikke får tilbakemelding ofte/god nok, så velger den å koble inn nødmodus til den får nok signal og kobler tilbake igjen. Mvh
  11. Styr unna Biltema, for all del. Du får ikke det du betaler for siden demerker de alt for høyt i styrke enn de er Mvh
  12. Bytter kun når den ryker. MEN man bør bytte returrøren hver 100k eller oftere hvis man ikke bruker å la bilen få ett par minutter etter hard kjøring. Uansett så er det en billig forsikring å bytte hver 100k Mvh
  13. ca. -400 mm/hg er riktig på tomgang siden motoren suger. Når turboen lader skal den derimot gå opp. Sikker på at det ikke er en deffekt turbo eller sprukket slange. Måleren skal ikke vise vakum på -400 hvis du har satt den på feil egentlig.. Mvh
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår