Gå til innhold

darkzun

Bruker
  • Innholdsteller

    67
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om darkzun

  • Bursdag 12/29/1981

core_pfieldgroups_99

  • Interesser
    Bil, HIFI, Snowboard, Paintball, Chikææz
  • Modell (eks S4)
    E36 Compact 3.2
  • Biltype (eks Audi)
    BMW
  • Årsmodell (eks 1995)
    2004
  • Yrke eller sivil status
    Student
  • Motor (eks 1.6)
    3.2 340 hk
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    Høydejusterbart H&R, Green filter,18",2X2,5 eksos,grenrør,polyruthane foringer, 6 trinns man., M Coupe bakstilling,kortere utveksling, M3 mellomaksel, M3 forstilling,shortshift,chip, Dietrich front, Lumma bak, M3 sideskjørt, M3 speil, nylakk

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Bosted
    Fredrikstad

darkzun's Achievements

  1. Hei! Jeg er interresert. Har du et telefonnummer jeg kan nå deg på?
  2. Jeg har hatt en slik før, og kom på at jeg har VDO trykkmåler med tilhørende utstyr, slik at man får lest av ladetrykket inni bilen. De som har samme motoren kunne vært interresert i det.
  3. Noen som har eller kjenner noen som har Golf 1,9 TDI 150 HK?
  4. Komplett med VDO turbotrykksmåler, ny slange med nippel i motorrom, DIN deksel for VDO instrumentet. Kan sende bilde av røret til motorrommet, men det er bare originalt VW rør med nippel montert. Trykkmåleren er identisk med linken under. http://www.etbinstruments.com/VDO_Range/52_turbo_small.jpg MAIL MEG GJERNE: darkzun@spray.no
  5. Komplett med VDO turbotrykksmåler, ny slange med nippel i motorrom, DIN deksel for VDO instrumentet
  6. Elementet er nytt i eske, og er aldri brukt. Har hørt samme element spille, og ble svært imponert. Forholdsvis lettdrevet, kjapp og spiller lave frekvenser perfekt for en billig penge! Selges 900 kr mail meg på: darkzun@spray.no Jeg svarer og sender samme dag..eventuelt at vi møtes et sted. BILDER: http://www.rockfordfosgate.com/products/photos/P115Sx_2_l.jpg http://www.rockfordfosgate.com/products/photos/P115Sx_1_l.jpg
  7. Rockford P1 15" helt ny i eske selges. Pris: 1000 kr http://www.rockfordfosgate.com/products/photos/P115Sx_1_m.jpg http://www.rockfordfosgate.com/products/photos/P115Sx_2_m.jpg Kan også knipse bilder av mitt element, men det ser nøyaktig ut som på bildet.
  8. Som de fleste andre, har man alltid best tro på seg selv;) Får tilbake diffrensialen min fra Mobimec neste uke med en ganske mye tøffere utveksling...tar gjerne en utfordring når det gjelder bilen til Tarjej. Er kanskje ny eier på den nå?
  9. Nei, det må nok ha vært en annen person.
  10. Takk for det! Turen til den parkeringsplassen gikk via E6 sammen med en M Coupè...blir litt piping i bremsene etter slike turer;)
  11. Ja, jeg fikk aldri tid til å holde en tråd igang under byggeprosessen, men det hadde selvfølgelig vært artigst.
  12. hehe! Klart..noen deler av prosjektet ble gjort etter godkjenning, men bilen er 99% slik den var under godkjenning. Flere utvendige bilder kommer, men jeg har solgt Rial felgene, og bestillt nye identiske. (grunnet en liten kantkjøring på en felg bak) Disse felgene får jeg ikke hentet før i Juni, så da blir det mye mer bilder. Har nylig fått Canon 350 D digitalt speilreflekskamera med masse forskjellige gromme linser...så bilder blir det nok av utover:)
  13. Endelig har jeg fått tid til å legge ut litt om prosjektet mitt. Det kommer en flash webside i løpet av sommeren, men i mellomtiden kan jeg jo legge ut litt info om prosjektet mitt. Har også siden jeg ble ferdig fått gleden av å få 1. og 2. plass for fineste modifiserte bil etter 1990 på BMWCCN 2005. Takk til alle som har påvirket dette i hvilken som helst grad og alle som har hjulpet til underveis med bilen...dere vet hvem dere er. Utgangspunktet -BMW 316 i Compact 95' (for dem som lurer, så er bilen norsk siden 95;) Bilen er godkjent ombygd til 3,2l M3. Jeg kjøpte en 98 mod M3 3.2 fra Sveits som delebil. Denne var krasjet og kondemnert i Sveits, men hadde aldri blitt kondemnert her hjemme med så lite skader. Jeg fjernet ABSOLUTT alt fra Compacten slik at karosseriet ble stående igjen helt tomt. Karosseriet ble deretter lakkert etter alle kunstens regler med mellomsliping og noen ekstra lag med klarlakk. Deretter flyttet jeg over alt fra M3'n...inklusiv innvendig ledningsnettet, rattstamme osv. Hm...tror jeg går over til listeform slik at dere slipper lese skolestil;) Motor: 3.2 M3 Girkasse: 6 trinns M3 Eksos: M3 3.2 grenrør, rustfritt 2x2,5" fra Köhler racing, fjernet katalysator Innsug: M3 3.2/Green filter Bakstilling: M-Roadster (Nytt) Differensial: Byttet fra 3.15 til 3.65 utveksling, byttet fra 25% til 40% diffsperre med kraftigere lameller Forstilling: M3 3.2 Mellomaksel: M3 3.2 modifisert med adapter. (spør hvis interresert) Foringer: Alle byttet ut med Powerflex (Nytt) Clutch: SACHS Performance (lamell,trykkplate,utl.lager) (Nytt) Understell: H&R Justerbart (Nytt) Stabstag/Bur: 2 stk i forstilling, 1 stk Wiechers mellom støtdempertårn, 1 Wiechers i bagasjerom, 1 stk bakstilling, Wiechers polert aluminiumsbur erstatter bakseter (Nytt) Bremser: M3 3.2 (Nytt) Eksteriør: M3 front, sideskjørt, dørlister, innstegslister (suplert med en Lumma bakfanger)angeleyes frontlykter,hvit/røde baklys, hvite blinklys, Org.M3 speil (Nytt) Interiør: Alcantara M3 stoler, Sparco semsket ratt, M-stoffmatter, 6-trinns M3 skinngirkule, sort taktrekk, bakseter fjernet (Nytt) Lakkfarge: Audi brilliantrød (veldig rød) Felger/Dekk: Gatehjul: Rial Daytona Race 8,5X18 og 9,5X18 Falken 451 foran 215/40 og bak 245/35 Banehjul: Hvite BMW M3 GT 7,5x17 og 8,5X17 med Toyo Proxes R888 205/40 foran 235/40 bak Oljer/div.væsker: Castrol Stereo: ingen Orginalutstyr: -klima (fjernet) -soltak -el.vinduer (fjernet) -kjørecomputer (fjernet) -hengerfeste (fjernet;)) Diverse: Alt av gummi- og plastlister er byttet på hele bilen, noe som endte opp som en utgift på flere tusen:( Hk: ca. 330-340 Toppfart: ca.295 km/t Nm: ca. 350-370 Vekt: ca. 1290-1300 kg Har fått med meg det viktigste tror jeg Shocked Har dessverre ikke fått tatt veldig mye bilder, men her ihvertfall noe. Motor endelig i bilen Kommet forholdsvis langt her Her blir ledningsnettet fra M3'n installert Understellet har ankommet verkstedet Etter noen søknader og hyggelige samtaler med biltilsynet:) M3 bremsene nylig montert Grunnarbeid for lakkering Stemningsbilde klokken 4:30 sommeren 2004 316 motor nylig tatt ut M3 motor nylig tatt ut av delebilen Her blir første sortering av ledningsnettet utført..off! Fra Våler BMWCCN 05 Rudskogen BMWCCN 05 Motorrommet slik det er idag Rial felg bak Våler 2005 Liten oppdatering med bilder Ikke altfor bra bilder av interiøret desverre Buret forfra Buret bakfra VIDEO Et lite klipp fra en sen sommerkveld langt herifra i et annet land på en privat parkeringsplass: http://www.ia-stud.hiof.no/~lars-esa/movies/comp.wmv Mulig det bare er jeg som liker dette tyttebæret, så jeg er åpen for innspill og ideer til forandringer :D
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår