Gå til innhold

sundinracing

Bruker
  • Innholdsteller

    282
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om sundinracing

  • Bursdag 11/23/1978

core_pfieldgroups_99

  • Modell (eks S4)
    245 Turbo
  • Biltype (eks Audi)
    Volvo
  • Årsmodell (eks 1995)
    1985
  • Motor (eks 1.6)
    2.1 Ruler
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    kn filter, høyere turbotrykk, effektbakpotte, GÅR NOE JÆVELIG!!!

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.sundinracing.com
  • Bosted
    Hurum

sundinracing's Achievements

  1. er det ikkenoe spotting i Drammen om dagen eller står alle på CC med sotede vinduer og ser ikke en dritt?? :)
  2. jepp, er nok meg det ja Bamse! Men har ikke anelse om hvem du er.. hehe Var jo godt med folk på Shell`n på fredag!
  3. Var du innom Shell i drammen på Fredagskvelden og?? kom ihvertfall en gammel Mazda 323 Turbo når jeg sto parkert med Aud, som jeg kaller bilen min :)
  4. Takker for det :) alltid hyggelig med noen som vil måle litt muskler... Har litt problemer med den om dagen, som gjør at jeg må gire på 6500rpm blir litt kortbeint da, men gliser godt selv også :)
  5. hadde et hyggelig møte med en blå impreza wrx fra shell mot cc for et par dager siden, fine smil på både han og dama når jeg trykket litt på gassen med 80`n :)
  6. http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19551533 Får håpe den er like fin nå som før da.. Alle bildene i annonsen er fra jeg hadde den..
  7. Sånn er det når dere kjøper bil fra andre siden av verden veitu :) Skulle nok ikke kvitta seg med gamle E-28 BMW`n han kjøpte av meg hehe..
  8. Henrik: mulig å få et bilde av adventsbarten din eller?? jeg regner med den skal tennes på på selveste julaften?? Dere må passe på å ikke leke pikk eller pung på julebordet da.. siden noen KAN være omskjært, er liksom litt lett og se forskjell på et kukkhue og en hårete pung! Jeg savner deg jeg Henrik! kropp som en guttunge og lem som en mann!
  9. Det kan ikke være den mystiske måkeeggmannen som har raida byen igjen da??
  10. Nei og nei, da foretrekker jeg heller og væra feit, kunne cruise bortom snappy`s og kose meg med en kebab.. eller helt til zita`n om bilen orker gå så langt siden den er så tung og fæl.. :) Trodde du hadde nok effekt i bilen til å ikke prakke på den anorektiske mods :) Nei neste gang jeg ser deg skal jeg jaggu tute, og når du ikke får tute tilbake må du jo heller stoppe meg og dra meg ut av bilen, men det er jo heller ikke lett siden jeg er feit og sitter i bøttestoler.. hehe
  11. Det der var århunderets komentar svettis!! fy faen, dro på meg en latterkule av dimensjoner her nå!! LOL Dre Racing: er jo helt klart noe feil med turbo/motor om du ikke bikker 500hk i en 16V motor med alle modsa du har, en sånn motor med alt i orden og passe porting,kammer og turbo bør gjøre det på litt over 1 bar trykk.. Vi får se hva den nye 16V motoren til Bruno gjør til uka.. Jeg har trua på at den blir litt sinna! 3,5" eksos for 500hk, den var ikke helt borte den kommentaren der heller, lo litt av den også kan du si :) Jeg heier på mr. euro 96% når det gjelder å tyne maks ut av originaldeler på volvo, ser ut til at han bor litt for nære svenskegrensa, så svenskesyndromet har flydd over! Jeg lo godt da Henrik skulle bremse med 940 rør, men ble fort stum når han banka ut 461hk og jeg kun fikk 400 med mitt krbrør, dog på grunn av så å si tom turbo og snill kam, men men.. Svetto, jeg har trua jeg da! mulig du må lade litt mer enn med et rør uten sånne skrpe 90graders bøyer, men who cares?? 940råkker!
  12. bra at noen får de 3b motorene til å gå skikkelig da! Jeg har en 83 mod 80Q med 3b motor og den likte ikke chip noe særlig.. går bedre på 0.7bar enn på 1.2bar turbotrykk.. du kunne ikke tenke deg å prøve hjernen min i bilen din for å se om den går dritt i din også? litt vrient å feilsøke med bare en bil og 1 hjerne :)
  13. er jo ikke noe problem det da Frode, bare låne`n bort til meg det :) er grom lyd i gamle sjueren ja, helt klart! gutta på shell lurte litt når du launcha den under taket der :)
  14. Nei, det er ikke jævla mye jobb nei, få tak i innsug fra 740, dyser fra cosworth eller noe sånt og et haltech F9 Jeg hadde det på min og det fungerte utmerket.. standard fordelertenning og F9sprutet brukte en kveld på å montere det.. Trenger nesten bare strøm,jord og signal fra tps+lufttempsensor+trigger fra coilen da det er et multipointsprut og ikke sekvensiellt
  15. Du har nok kommet inn i k-jet helvete du nå desverre.. Er 90% sikker på at k-jeten din har slått seg vrang! Det du kan prøve er å koble 12v med bryter til kaldstartdysa di, og trykke på knappen når du nærmer deg 4000rpm, da tenker jeg den kommer jeg. Hadde AKKURAT det samme med min gamle b21 et, reiv av hele dritten og kjøpte haltech f9 datasprut (kun bensin) og fikk samtidig oppgradert til 740 innsug med bedre flow. Prøv trikset med kaldstartsdysa først du!
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår