Gå til innhold

Hissig_Pannekake

Bruker
  • Innholdsteller

    517
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Hissig_Pannekake

  • Bursdag 12/25/1982

core_pfieldgroups_99

  • Modell (eks S4)
    Scirocco
  • Biltype (eks Audi)
    VW
  • Årsmodell (eks 1995)
    2010
  • Motor (eks 1.6)
    1,4 TSI

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Bosted
    Oslo/Norway

Hissig_Pannekake's Achievements

Løyntant

Løyntant (5/13)

10

Nettsamfunnsomdømme

  1. søk søk søk!! søk på alt du måtte komme over, om mange sier du er for ung el lignende, finn en annen salgsjobb i noen år før du fortsetter å søke!
  2. dette var jaggu en gammel tråd ja, jeg jobber ihvertfall med bilsalg nå og stortrives med det!! Noen år siden sist jeg skrev her, sett igjennom hva jeg har skrevet her så er det mye rart gitt, nan blir heldigvis voksen :) De aller fleste forhandlere ser etter folk med erfaring, noen ønsker også å forme deg fra scratch, men det er lengre mellom de. Du har jo rett utdannelse selv om det ofte ikke kreves så er det et kjempepluss, erfaring og resultater er det viktigste. Stå på og ikke gi opp! Jeg var 20 nårjeg ville begynne med dette men fikk ofte beskjed om at jeg var for ung, jobbet da 3 år med bildeler før jeg fortsatte å søke på bilselger jobber..
  3. bytte turbo hos merkeforhandler koster så mye, kan hende turboservice eller lignende "turbospesialister/turboverksted" kan gjøre det billigere... men bytte turbo er aldri billig
  4. får man satt opp trykket så enkelt på vag biler a? er vel ikke helt lurt heller, kjøre opp trykket uten å få mer bensin osv...
  5. joa det finns det! men er ikke der originalt, og hvis man setter det på så har det ingen funksjon utenom lyden i tilegg er det ikke bare å sette på en dump, man trenger en el krets til å styre den, da du ikke har noe vacuum og hente noe sted.... ihvertfall ikke som skifter mellom vacuum og trykk slik som på innsuget på en bensinturbobil! jeg ville ha dette selv en gang i tiden, noen år sia, men fant ut at diesel kakling og dump lyd bare blir for dumt!!
  6. kan ikke "bytte" dump ventil på den da det ikke er det på tdi...
  7. tøft som faen det!!! men fler bilder er fint og gjerne av sideskjørtene
  8. en ventil fra speedparts... lukket, med langt stempel og stram fjær babyhmm? selvfølgelig avhengig av å ha åpent luftfilter for at det skal bli lyd
  9. jeg merka at bensin forbuket gikk opp... med åpen... men har resirk nå, feit lyd i den!!! men annet en bensin forbruk, merket jeg ingenting annet på bilen, den gikk like fint. så tydelivis kan AEB motor kjøres med åpen hvis det er ønskelig...
  10. du kan tette hullene nede med en liten bit av et kosteskaft og stramme til med slangklemmene... eventuelt kjøpe tette plugger...
  11. hehe hvordan i helvete kom du til der ovenfra??? jeg har ikke no skli/plast plate under motorn, så alt jeg trenger og gjøre er å parkere med snuta utafor en litt stor fortauskant og legge meg på rygg mend et enkleste for senere modifikasjoner av dumpalumpa er jo å flytte hele drite opp mot gass spjeldet, da er det bare å åpne panseret når man skal stramme/justere dumpen... vwaudi: skal du ha åpen dump? har du sjekka at bilen din kan kjøre med åpen dump?
  12. bare å få tak i en med 25mm tilkobling det, plugge resirk hullet med noe passende, trebit el hva som helst, og koble på dumpen på den andre... pysj pysj enten det eller så må du plugge begge hullene, kjøpe et t-stykke og montere mellom ic og gass spjeldet...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår