Gå til innhold

zummi

Bruker
  • Innholdsteller

    150
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om zummi

  • Bursdag 02/05/1980

core_pfieldgroups_99

  • Modell (eks S4)
    XM
  • Biltype (eks Audi)
    Citroën
  • Årsmodell (eks 1995)
    1997
  • Motor (eks 1.6)
    2,5TD
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    Chiptrimming, eksos, K&N-filter, økt turbotrykk etc...

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.zummi.com/lucy
  • Bosted
    norway

zummi's Achievements

  1. Tull. Bi-turbo og twin turbo er berre to forskjellige namn. Om turboane er parallelle eller sekvensielle har ingenting med namnet å gjere. Les meir om dette på Twin-turbo - Wikipedia, the free encyclopedia
  2. Twinturbo på mindre motorar er relativt vanlig no for tida. Først ein liten turbo som tar seg av lave turtall og forminskar turbo-lag, og når ein får litt turtall tar den større turboen over. Begge turboane går altså på alle sylindre. Ford/PSA har ein 4 syl 2.2-liter diesel på 165-180hk (alt etter modell) som benyttar to turboar slik. Mercedes kjem også med twin 2.1-liter i C-klasse til høsten.
  3. Og ser du då i vognkortet ditt, så har du berre betalt avgiftskroner for 225hk. T5, T5R og R med automat er identiske motorar. Forskjellen er, som Glenn sa, ECUen som gjer 15hk overboost i ein kort periode. 850R med manuell kasse har anna turbo og anna småsnacks, samt M59-kasse med diffbrems. Motoren har her 250hk og ingen overboost-funksjon.
  4. Har hatt BSR Steg 1, og det var i alle fall -stor- forskjell frå dei originale 225...kan trygt anbefalast :)
  5. Neida, ingen 4 syl i 850. Magnalf har nok 20V som oss andre :)
  6. 2.0 10V 126hk 2.5 10V 144hk 2.5 20V 170hk 2.0T 20V 175/180hk 2.0T5 20V 211hk 2.3T5 20V 225hk 2.3T5R 20V 225hk (240 overboost i 30 sek) 2.3R 20V 250hk med manuell kasse (samme som T5R med automat) 2.5T AWD 194hk 2.5TDI 140hk (fra VAG) Alle motorer er 5 syl.
  7. Jovisst finst det.. sjå innom Styling-avdelinga på forum.volvoforum.no - der finn du linkar.
  8. Jada, det er ganske greit å skifte alt saman. Dvs, på 850 med kollisjonspute på passasjersida er det visstnok litt meir kødd enn på dei med berre pute i rattet. Har du berre éin er det 8-10 torx oppunder plata over dashbordet heile vegen frå venste til høgre. Skru av dei, og du kan løfta heile plata vekk.
  9. Det er 2 pærer i styringa av varmeapparatet, i allefall i mitt (AC med manuell regulering). Dei måtte loddast på plass, men det var ikkje særlig mykje jobb. Trekk ut dei to brytarane du regulerar varmen med, bak der finn du to skruar. Skru desse ut, så er det igrunn berre å lirke ut heile panelet. Det er ei mjuk gummilist i kantene på innsida, så det kan sitte litt godt. Bruk tynt skrujern og litt tålmodighet :) Svensken sender med det du treng, også dioder til varmeapparatet.
  10. Eg kjøpte kompett sett (instrumenthus m/kjørecomputer + varmeapparatstyring) av ein kar på Svenska 85X70 Klubben. Han tar 169SEK for alt sammen. Du kan evt sende han mail på gustaf_mattias@hotmail.com eller PM på forumet.
  11. Den originale ICen holder i massevis til light-trimming. Du bør heller fokusere på turbo ja. 2.0T5'en har mindre turbo enn 2.3'en.
  12. Min er også for sal..ligg på finn.no: http://finn.no/finn/object?finnkode=11481027
  13. Har ein T5 sjølv som passerar 400.000 km om få dagar..har ikkje hatt noko problem med motoren på den. Dvs, det sveittar litt olje i bakkant rundt turboen, men ikkje så mykje at eg har vore på verkstad og gjort noko med det. Har kjørt med BSR Steg1-chip (290hk/415nm, manuell kasse) i snart 40.000 km. Kva må du betale for den som er gått 286?
  14. Hvilket problem er det du har med kassen din?
  15. Ville uansett sett om det gikk an å bytte instrumenter fremfor girkasse. Den nye kassen er mye bedre enn den gamle.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår