Gå til innhold

Gaterace

Bruker
  • Innholdsteller

    34
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Gaterace

  • Bursdag 05/04/1967

core_pfieldgroups_99

  • Interesser
    DQWD
  • Modell (eks S4)
    DQWD
  • Biltype (eks Audi)
    WQDQWD
  • Årsmodell (eks 1995)
    WDQW
  • Yrke eller sivil status
    WDQWD
  • Motor (eks 1.6)
    DFDWD
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    DWQDWD

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.gaterace.no
  • Bosted
    oslo

Gaterace's Achievements

  1. Jeg tror at en miks mellom kompressor og turbo er lurere på en liten motor.Kompressorer er beregnet på store V8'ere som har 3-400 hk fra før.
  2. Skjønner................hadde tenkt på ei kasse til detta prosjektet.............Getrag M50/51 fra BMW........er det bra greier? Bra utveksling da.
  3. Man legger jo ikke mer vekt inn i en bil da.........................
  4. Er det rasling er det trøstelageret , er det tikktakk er det no i clutchhuset som skraper. Kan også være dårlige sidebæringer i motoren som gjør at ......hmmm nei glem det.
  5. En dekkskifter maskin koster ikke 100 000 tusen kroner........................hva fa#n har innebygd stereo eller..................
  6. Gaterace

    Overlast

    rettssak.............. fordi snuten har ikke no reglement for detta, har en kompis som skal dit på fredan.......
  7. Kan være mye...................
  8. Er det 4 coils maskin er det sikkert en coil som er gåen
  9. Pulverlakkering er det en form for galvanisering.................?
  10. Skal du ha masse effekt bør du satse på et turbokit istedenfor et større volum.......... Husk ved en bar har du samme effekt som en 4 liters motor , men på din motor er 0,5 maks sikkert da er du oppe i en 3 liters motor volums effekt.
  11. Først må du skaffe deg et strobemeter som viser deg hvordan tenningen er stilt. Du vet en slik blinkende lampe.................Tenning skal stå på ca 6-7 grader fortenning som du ser på reimhjulet ved test. Men for å få maks effekt skal tenning være nærmest mulig fortenning.Fin måte å teste på er....... har du tenningsbank på 95 oktan men ikke 98 da er bilen super..............Også viktig smør opp fordeleren din for maks effekt ved turtall..husk fortenning øker ved turtall........
  12. Så lenge det henger oppunder bilen kan dem ikke si no......................
  13. Får du industrikompressorer i små volum da?
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår