Gå til innhold

2rst1

Bruker
  • Innholdsteller

    61
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om 2rst1

  • Bursdag 04/20/1982

core_pfieldgroups_99

  • Modell (eks S4)
    calibra
  • Biltype (eks Audi)
    opel
  • Årsmodell (eks 1995)
    1991
  • Yrke eller sivil status
    mekker
  • Motor (eks 1.6)
    2.0 16v
  • Fylke
    rogaland

Contact Methods

  • Bosted
    tysvær/haugesund

2rst1's Achievements

  1. sorry, dårlig forklaring.. har solgt bilen, så det er litt seint,\ takk for svar!
  2. etter å ha hatt ute batteriet og koblet det til igjen ligger tomgangen på 1700rpm! hva skjer? takk for svar!
  3. hei' har hatt batteriet av, og turtallet ligger på ca 1700rpm! hva må jeg gjøre? det er en 1.8 gasser fra seat toledo 1993. volkswagen maskin. takker for svar"!
  4. gratulerer! nydelig bil! kiddie
  5. kommer nok andre felger på denne etterhvert. synes han har fått bilen bra, jobba godt med den. se http://www.calibra.no for mer bilder og info.
  6. 2rst1

    e36 -91' vs -92'

    ok. har hørt at 91 modellene kan være mer tull/feil med osv..
  7. 2rst1

    e36 -91' vs -92'

    er det noen vesentlige forskjeller på 1992 og 1991 mod 320i 24v!? er vel galvanisert kaross på 92..? noe mer som kan være greit å vite?
  8. 2rst1

    525i 12v--->24v

    forstod ironien!;) hva ligger en m20 på i pris? er like greit å putte i en slik da, gjerne addere en chip++ så duger den greit den og tenker jeg! men det kan se ut som at jeg like gjerne kjøper e36.. valgets kval..!
  9. få deg en 6'er! godt drag og fin lyd! comfortabel motor.. edit: skal du ha 318 må det være is..
  10. 2rst1

    525i 12v--->24v

    hehe, ja det tviler igrunn jeg og på :) så det er stort sett bare 2.5i 12v som glir rett inn da altså.... hmm.. men, det er vel ikke det største problemet å nærme seg 200hk med en slik maskin heller.. så, hvis en 3.5 skal inn blir det mer arbeid enn en 2.5 24v.. passer pluggene (lednings) med hverandre? hvis ledningsnett følger med 24v( komplett med hjerne), da er det vel bare kassen som er problemet vel? 24v med kasse og ledningsnett, passer det? passer i plugger og akslinger?
  11. 2rst1

    525i 12v--->24v

    nei, har ikke prøvd noe som helst.. har igrunn bare tenkt på hva som kan gjøres.. går det an å justere ventilene på denne maskinen altså, eller må de byttes? er heller ikke noe jeg vil hive meg uti på egenhånd, for å "spare" penger dette.. skal den leveres inn kommer det til å koste litt da.. vet aldri om det er mer som trenger utskiftning med det samme toppen er av.. noen andre spenstige maskiner som glir rett inn da?
  12. 2rst1

    525i 12v--->24v

    pokker! nei, jeg har jo ikke bilen enda.. saken er at dersom jeg kjøper den bilen jeg har under lupen, vil den om litt trenge overhaling av toppen, pga den vanlige tikkinga som kommer når bilen passerer 200tkm.. og da tenkte jeg at det måtte være like greit å smelle i en ny maskin.. blir vel nesten samme pris... så det var igrunn litt kjipt..:rolleyes:
  13. 2rst1

    525i 12v--->24v

    noen med erfaring eller som vet hvordan det er å sette 2.5 24v (192?hk) maskin i en bil som originalt er 12v (171?hk)? er det bare å skru ut og putte inn 24v eller? regner med at kasse, motorfester, størrelse o.l passer..? men hvordan blir det med ledningsnett? og hva bør en 2.5 24v ligge på i pris? takker for svar!
  14. hvem forhandler åpent filter, eff.anl, chip, kammer osv...? noen nettside med bmw snacks!?
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår