Gå til innhold

OkkeN

Bruker
  • Innholdsteller

    14
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om OkkeN

  • Bursdag 06/13/1985

core_pfieldgroups_99

  • Modell (eks S4)
    205 GTi
  • Biltype (eks Audi)
    Peugeot
  • Årsmodell (eks 1995)
    1986
  • Motor (eks 1.6)
    1.6

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Bosted
    Fauske

OkkeN's Achievements

  1. kjente feil med disse? har en jeg skal kjøpe i helga, men er en klakkelyd foran venstre side når man kjører humper. Tenkte med en gang på demper-innfesting nede men er ikke noe slakk hverken der eller i noen av kuleleddene. Kan det være stabstaget som klamprer? kjentes tight å fint ut det også..
  2. prata med mindor, han måtte clutche midt på strekka ifølge ham selv, og da hadde han 170km/t (som hans sperrer på). Så om du skal ha 200 så tror jeg du skal stå på altså, men det er mulig. Men særlig mye over tror jeg ikke du klarer. Bruker du anna utveksling så vil du jo ikke få samme akselerasjon ut av svingen som det han fikk, og dermed trenger du mer strekke for å oppnå samme fart. Og du må jo ha 30 km/t mer igjen. Men helt klart et RÅTT bygg!! og nå er ikke denne bilen bygd for å kjøre over 200 km/t med heller da!
  3. OkkeN

    142 2,3 turbo !

    hehe, beklager LMS, men du må jo ta ironien! alle får ha sine meninger men prøvde bare å bruke sarkasme mot Volvo-164E sine ville utbrudd :) men som sagt, helt greit med meninger, og personlig ville jeg ALDRI brukt noe fra volvo i min honda...eller solgt noe fra min honda for at det skulle i en volvo :)
  4. OkkeN

    142 2,3 turbo !

    ikke dumt det nei! endelig få en volvo med litt trøkk i :D nei ,er helt i mot at store, tunge svenske biler skal få ha en litn søt og hissig motor :p
  5. OkkeN

    142 2,3 turbo !

    Akkurat som volvomotor i en honda, en STOR skandale! :pimp
  6. ok. skiver bak på vr6en... det lyser hele tiden ja... abs lyset har hatt en tendens til å lyse litt det også..men gir seg like fort. kjente litt på en bremseskive, og den er bra slitt.. rimelig kant øverst på skiva ja.. slike varsellys bør man vel egentlig ta seriøst, bremser er jo det viktigste man har på bilen...
  7. OkkeN

    VR6 går varm

    takk skal dere ha..skal sjekke den termostaten før jeg begynner å leke bilelektroniker da :D
  8. noen som vet hva det kan komme av at varsellampen for bremsene lyser? er nok bremsevæske, ingen tegn til lekkasjer, ikkeno hyling fra klosser enda...
  9. OkkeN

    VR6 går varm

    høres flott ut :) stemmer at det er ett adapter med 3 ledninger i til vifta, hadde vært flott om du kunne si hvilke to som må spleises. hørtes rart ut at bilen skaal jobbe mellom 90 og 105 grader synes jeg...tidligere er jeg sikker på at den hadde en arbeidstemp på rundt 80... 100 høres ikke bra ut for ventiler osv...men hvis det skal være sånn så :)
  10. OkkeN

    VR6 går varm

    hvordan koblet du viften? er tre kabler til viftemotor...en er jord, de to andrE?
  11. OkkeN

    VR6 går varm

    det stemmer...går kun når motor ikke går.. det jeg er spent på er om den nye termostaten som ble montert i dag faktisk ikke åpner... før den ble satt inn ble bilen kun varm når den gikk på tomgang, noe som kunne tyde på at det kunne være fordi vifta ikke går.. men enkelte sjeler mente termostaten burde byttes, så hun fikk det gjort. men nå er det ett fett om man er på tomgang eller ikke...så er det nytermostaten som ikke åpner? eller vet noen om andre ting som kan gjøre dette..? går da ut fra at temperaturmåleren viser rett, i og med at den viste ca 80grader ved kjøring i går... har satt på en ny front med "hønsenetting" foran radiatoren, men burde da være grei luftgjennomstrømning gjennom denne? noen med dårlig erfaring med netting? dette ble montert i går, men tror bilen ble kjørt uten varmgang etter det. hmmmmmmmmm I have no clue...
  12. OkkeN

    VR6 går varm

    viftene går ikke på tomgang heller??
  13. OkkeN

    VR6 går varm

    min søster har en 93 VR6... Problemet er bare at bilen går varm..tidligere gikk den kun varm på tomgang, men nå har hun fått byttet termostat, og bilen er varm (95-100) hele tia.. Så oppdaga jeg problemet...di jævla tyskerviftene går jo ikke!! med en gang man stopper motoren så starter viftene, men di skal da gå hele tia? lurer da på om det er en sensor som skal styre dette og si fra til viftemotoren når den skal gå, eller om det rett og slett er to forskjellige kabler med strøm til viftemotoren, en for når motor er på, og en for av? og at d da er brudd for den som skal starte vifta når motor går.. noen som har tips? måling jeg kan gjøre på kontakten til viftemotoren?? Kjør HONDA sier jeg! :cool:
  14. Selger min 205 GTi 1.6 pga skolegang. Bilen har originalt 115hk, men er lettere trimmet med kvasskam og eff.anlegg. Yter vel ca 130-140hk vil jeg anslå, omtrent som en original GTi 1.9. Dette er en meget morsom bil som går godt, 0-100 ca 8-9 sek. Noe småfiks, og bakstilling bør byttes. (12-1800kr for en ok bakstilling, http://www.bruktbildeler.com). El.vinduer fungerer ikke, og takluke er fuget igjen, da den ikke tettet helt. Km.stand 198 000. Selges 10 000 / bud http://www1.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=384663
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår