Gå til innhold

Opelkiller

Bruker
  • Innholdsteller

    56
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Opelkiller

  • Bursdag 05/11/1963

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Bosted
    Finnsnes

Opelkiller's Achievements

  1. Kona har en 95 mod 2.0 stv. som bruker fra 2-3 liter pr. mil (bare korte turer med halvarm motor) . Hvis du vil sjekke lambda sondene vær obs på at det er 2 sonder på disse bilene, en før og en etter katalysator.
  2. Sjekk under "humor" eller innvandring og integrering på flashback.com sitt forum. Er masse av samme kaliber og hakket verre der. :D
  3. Bjørnøya passer bra, så kunne man sende Mulla Krekar dit på 80-års kontrakt som oppsynsmann, ved nærmere ettertanke kunne han med fordel fått Brynjar Melling med seg som rådgiver.
  4. Bare bull$hit dette, kjøp heller en elektrisk turbo. :thumb :D
  5. Punkt 1 og 2 får meg til å tro at det kan være luft i kjølesystemet. Sammen med punkt 3 gir det meg en aldri så liten mistanke om at topppakningen lekker. Har du hatt tennpluggene ute for å sjekke om det er gråhvitt belegg eller lignende på noen av de?
  6. Virker som om enkelte Defa-bokser ikke liker store temperaturforandringer særlig bra. Har hørt de fleste variasjoner fra flipperspill til hakkespett, men den med kuraut var ny. :) Har dog kun hørt lyder fra alarmen i temperaturer mellom -20-30 grader.
  7. Neida, korrosjonsskadene oppstår nok over lengre tid.
  8. Iflg. Brasilianerne som har kjørt på alko en stund er et problem at motorene korroderer istykker innenfra. Så en motor som hadde gått ca 70k som så ut som den hadde vært i saltvann innvendig.
  9. Opelkiller

    Rain-X

    Noen som har erfaringer med dette middelet? Har fått en erstatningssak der det påståes at Rain-X har forårsaket dype gjennomgående sprekker i tykt glass beregnet på å tåle store krefter.
  10. Irriterer meg aldri over andre, og har alltid god tid når jeg er ute og kjører. (Nå blir noen irritert på meg) grinchy
  11. Bilene, dvs. de fleste av de er allerede presset flate og brukt som fyllmasse for et nytt industriområde like utenfor Seattle. Bilfabrikker generelt har ingen rutiner for å ta biler tilbake til fabrikk for reperasjoner, da må evt. fagfolk leies inn utenfra da de som jobber i produksjonen ikke er kvalifiserte for dette. Billigste alternativet for Mazda i dette tilfellet er nok skroting, på den måten unngår man også at skjulte senskader dukker opp og skaper problemer for eiere og importører.
  12. Du kan få laget fjærer etter egne mål her: Åkrene Fjærfabrikk AS Kurefjordv. 450, 1560 Larkollen 69 23 25 00
  13. Du må nok demontere toppen og få sjekket om den er plan + trykktesting. Hvis du er heldig er det bare topppakning som har røket, lettmetalltopper liker imidlertid varmkjøring svært dårlig.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår