
corona
Bruker-
Innholdsteller
33 -
Ble med
-
Besøkte siden sist
Om corona
- Bursdag 11/27/1984
core_pfieldgroups_99
-
Interesser
bil, pc, damen
-
Modell (eks S4)
850
-
Biltype (eks Audi)
bmw
-
Årsmodell (eks 1995)
1991
-
Yrke eller sivil status
army
-
Motor (eks 1.6)
5,4
-
Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
8,5x18 and 9,5x18 keskin rims, zr wheels (235/35 front, 265/35 rear)
Contact Methods
-
Website URL
http://
-
Bosted
norway
corona's Achievements

Korporal (2/13)
10
Nettsamfunnsomdømme
-
vi er familien, eller jeg brosj å farsan. Ja, jeg synes at bilen vart mye råere nå en før!Det handler ikke bare om motoren(men veeeldig mye). når bilen var i tyskland så skiftet vi motor,fjære,senket den og litt småfiks som feks racing olje i kassa osv. Det er en "ny" bil nå..føles ut som en bil på 1400kg så nå kan de lille råtassene komme å prøve seg i svingene!ikke sant namsosgutt!?uenig at d er pakkisbil, synes at 850 er en bil med både sjarm å hærlig utseendet!har egentlig ikke skjett så mange "irakere" i en 850 i grunn:s...men bilen er bare helt rå i mine øyne. 0 - 100 ca 5-6 ca 300 toppfart. skal skifte eksosanlegg snart, regner med til våren og d vil også hjelpe litt. nei en herlig bil ble det etter d lille liftupet! men satan motoren er fortsatt for liten..neste blir noe på 600+ forhåpentligvis...
-
Exteriör. * Erebuni Front. * Erebuni Bakkjol. * Wings West Sidokjolar. * JSP Kolfibervinge. * Mulle Aeroparts Ducted Panel. * Bomex Backspeglar. * APC Klara blinkers. * StreetGlow Röd Neon under bilen. * Graphics (Skyltmålar´n). * Solfilm (Marco´s Sunprotection). Interiör. * Specialsydd Inredning (Grått skinn). * Specialsydda Damasker (Grått skinn). * MOMO Cup Stolar. * MOMO 4-Punkts Bälten. * MOMO Millenium Ratt. * MOMO Combat Knopp. * MOMO Challenger Pedalset. * MOMO Grip Mattskydd. * Autometer Mätarhållare A-stolpe. * Autometer Tachometer m. shiftlight. * Autometer Boost Mätare. * Autometer NOS Mätare. * Nitrous Express Lustgassystem. (35-50-75hk) * Sony Black Panel Huvudenhet. * JBL 4" + diskant Framsystem. * JBL 10" Basar. * GAS CyberX Slutsteg. Motor. * Tuned by ProZ (chip). * Chipväxel för Dubbla Chip. * BMC Dubbelkonat Luftfilter. * TurboXS "Typ XS" Dumpventiler. * Samco Siliconslang. * Unorthodox Pulley. * Remus Cat-Back System. * GZA Kromade Motordelar. * GReddy High Pressure Kylarlock. * GReddy Kromat Oljelock. * Kromad kamremskåpa Chassie. * Team Dynamics Diablo 19" Fälgar. * Good Year Eagle F1 19" Däck. * Koni Stötdämpare & fjädrar. * H&R Spacersystem 30mm Fram. * BomZ Fjäderbensstag Fram. * BomZ Fjäderbenssstag Bak. Övrigt. Priser: * 2:a Placering - 2Fast 2Furious Malmby Flygplats * 2:a Placering - Tullinge "Bästa Japan" Rå bil...370 hk uten nos men denne er jo stylet da...
-
Hehe, ja leste den i sted, artig på autobahn. Konklusjonen min er da at det beste har jo vært å hadd en supra å 850? Er du i cruise humør så det bare å ta 850 er du klar for litt fart og virkelig føle at man lever så tar man supran? Er du sugen @lpher på en liten fotoshoot på ringvegård, så er det bare å si ifra. Tombra skulle vist fikse! Far kommer vel innom i framtiden for å få fikset litt anlegg i bilen å. Vi må no ta en cruise på e6 å...;)
-
Haha, det var nok litt ironi, det med 205`n ;) Men akk en vakker dag skal jeg cruise forbi deg og jamez på autobahn! hehe når er neste gang du kommer til trondheim?Når får du biln på veiein? Litt info for dem som ønsker: Vi vært å tiittet litt på pris på toning av vinduer og dette er ikke billig=) Rutene på bilen er ikke blitt skiftet siden bilens fødsel så når vi tar ut bakruten for å tone vil den antakelig nok sprekke!! Prisen på ny rute 15.000, prisen for toning ca 6 tusen! men dette må nok gjøres! VI skal ikke nedsote rutene, men bare gi de litt mer farge som på a4 til jamez... Var også på visning med bilen på biltilsynet for ca 3-4 uker siden og de er noen rare skruer. De skulle finne det fresa chassi nr nedi panseret, brukte 30 min fnt det ikke, Når de sjekket dette lå de over lakken på bilen med de arbeidsdressene sine som ikke var nyvaska, når jeg påpekte dette så sa den ene "Hvis den ikke tåler dette så er det ikke noe å samle på"! Jeg kooookte og sa med en strammmere stemme at de ikke skulle ligge over lakken, og da fjernet de seg! Etter dette ble de sinnsykt pirkete, de lurte på om denne bilen egentlig kunne ha 18 tomms dekk med 235/35 i dekkdimmensjon!!! De sa også at vi måtte ha nye blinkerser på siden av bilen fordi de skulle vises når man stod 5 grader ut fra hekken! Dette er da heeeelt uaktuelt for vår del, så hvis de ikke godtar bilen slik den er blir det nok en liten sak ;)
-
helt enig i det ja=), tenkte mer på flames ut eksospotta;)
-
jo, det er det, en blå som har sitt hjem i møllenbergområdet..
-
Hmm, ganske rå bil å ha på autobahn det er sikkert å visst, føler som om bilen bare flyter oppe på veien når nåla nermer seg ulovlige tall. Bmw er jo litt treigere en supra originalt da, men med litt tuning på begge bilene så er det nok supran som tar det største steget videre.. Men akk, er nok bedre å kjøre 850 ja=), og der går det jo også ganske bra
-
Hmm, ganske rå bil å ha på autobahn det er sikkert å visst, føler som om bilen bare flyter oppe på veien når nåla nermer seg ulovlige tall. Bmw er jo litt treigere en supra originalt da, men med litt tuning på begge bilene så er det nok supran som tar det største steget videre.. Men akk, er nok bedre å kjøre 850 ja=), og der går det jo også ganske bra;) 2,0 Turbo mot v12 5.0 tubo =)=)=)=)
-
På hvilken bil? 750 = 5.0 v12 300hk -91 mod 850 = Det samme i -91 mod
-
det var det vi hadde bmw 750il med seff automat..det var stor bil det med bøffelskinn overalt. Bilen var spesiell, kongen og dronningen brukte bilen som transportbil når de var i japan, så litt ekstrautstyr var det nok=) Kunne regulere framsetet (elektrisk) fra baksetet og du kunne også styre musikken fra baksetet..Fotvilere og egen aircondition som ble styrt fra baksetet. Bord og for den saks skyld...men 850 bedre uansett =) Og dette var en 1990 mod!
Bilforumet diskusjon
Bilforumet er plassen du diskuterer bilrelatert innhold. Du spør gode spørsmål og får hjelp av dyktige medlemmer med til sammen tusenvis av år med erfaring fra bilhold. Du kan diskutere alt fra bremseproblemer, tips til montering av ekstralys, hjelp til feilsøking. Du kan også dele dine erfaringer med andre og hjelpe andre medlemmer av dette fantastiske samfunnet.
Kommersielt innhold
Innholdet på forumet er i all hovedsak brukergenerert og blir moderert av brukerne selv. Det er strenge regler for posting av direkte reklame fra eksterne aktører. Forumet eies av Ekstralys as og er hovedsponsor av forumet. Ekstralys og enkelte partnere har anledning å poste umoderert innhold som kan inneholde produktplasseringer. I slike tilfeller vil kommersielt innhold være merket av den som poster i dens signatur.