Gå til innhold

DynaCore

Bruker
  • Innholdsteller

    2,701
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om DynaCore

  • Bursdag 10/07/1987

core_pfieldgroups_99

  • Interesser
    Bil, musikk, motor
  • Modell (eks S4)
    200sx
  • Biltype (eks Audi)
    Nissan
  • Årsmodell (eks 1995)
    1991
  • Motor (eks 1.6)
    1,8T
  • Fylke
    Sør-Trøndelag

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Bosted
    TRD

DynaCore's Achievements

  1. Hei Har en 2002 Passat 1,9tdi Highline. Har et problem med kjølevæske/varmeapparat. Får ikke varme i varmeapparatet, tempmåleren i bilen er 90c ved kjøring. Forsvinner ikke vann, og det er ikke vann i motorolje og omvendt. Kjører jeg med toppa på vanntanken på, blir det et helvettes til trykk, dette gjør at det lekker fra en slange på bakparten av motoren. Forsvinner da kanskje 1 liter i uka ved normal bruk.. Kjører jeg med toppa av, forsvinner det ikke vann og det skapes heller ikke "trykk". Kan det være toppakning? Også et problem med baklysene. De lyser som normal visst lysbryteren står rett opp, altså slik at det kun er kjørelys og ikke lys i instrumentene. Men slår jeg over til feks parklys eller slik at det blir lys i instrumentene lyser ikke baklysene, kun bremselys...
  2. Ok. Har plukket ut dysene nå, så skal levere de inn i morgen.. Kan virke som teorien din stemmer da. I og med at den er lettere å starte rett etter jeg har stoppet den..
  3. men kan det dannes diesel i motorolje/bunnpanne ved at ei dyse lekker? Og det er vel lite sansynlig at det kan være toppakning/stempelringer i og med at bilen har stått ei uke!?
  4. Hei. Leverte bilen min for å få byttet noen foringer og slikt for et par uker tilbake. Bilen ble da satt igjen utenfor verkstedet og sto der i ca ei uke i påvente av deler. Da han som skulle fikse bilen skulle starte den, sa han at den var tungstartet. Da jeg henta bilen var den også tungstarter, og det er litt hard tikking fra toppen fra 2000rpm og opp. Minner litt om slik kakling det blir når du starter ei kald dieselbil i -20. Den trekker litt dårligere enn vanlig, men ikke noe drastisk. Når jeg starter den nå, går den opp til ca 1000 rpm og stopper. Får å få den igang må jeg gi litt gass samtidig som jeg starter. Ryker litt da, men når motoren først er i gang ryker det ikke noe, hverken ved tomgang eller kjøring. Men det rare er da jeg peilet oljen, viste det at det var for mye på motoren, så jeg tappet av, kjørte litt og peiliet igjen. Da var det også for mye.. Har vel kommet fram til at det er diesel i motoroljen.. Vet ikke helt hva det kan være, men feilen må vel ligge i toppen en plass? Eller stempelringer? Men det som er litt snedig er at bilen var helt fint da jeg kjørte den til verksted, og at den var slik som beskrevet her da jeg hentet den.. Noen som kan hjelpe?
  5. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1944662 Regner med så det blir så jeg kjøper denne bilen nå! Noen som har noen meninger om den? Fikk opplyst av eier om at alt som var galt var at takluka var litt ekkel, og at rattet var slitt..
  6. Bilen er til salgs! Ta kontakt på 90042119 ved interesse!
  7. Baseøvelser!!! Markløft, roing osv... Lett vekt og mange repitisjoner.. Se et par sider foran, der la jeg ut noen øvelser.
  8. Herregud... Faen for en gjeng! Seriøst hodeskada hele gjengen:)
  9. Visst du vet hva kreatin er og gjør så skjønner du når du bør ta det:)
  10. Spis sunt, og ikke sitt på rævva hele kvelden... Det er det som skal til;)
  11. Kan du forklare hvorfor du tar de forskjellige varene?
  12. Kreatin skal taes en halvtime før, og rett etter trenings sammen med karbohydrater. Dette for optimalt opptak...
  13. Smart å gå på kreatin i 1,5 år;)
  14. Eh... Finnes masse proteinshaker som smaker ok da. Byggeperioder? Hva er det? Enten så trener du, ellers så trener du ikke..
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår