Gå til innhold

sløv

Bruker
  • Innholdsteller

    274
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om sløv

  • Bursdag 02/03/1986

core_pfieldgroups_99

  • Modell (eks S4)
    Passat 1,9 TDi PD
  • Biltype (eks Audi)
    VW
  • Årsmodell (eks 1995)
    2000
  • Motor (eks 1.6)
    1,9TDI
  • Fylke
    Hordaland

Contact Methods

  • Bosted
    bergen

sløv's Achievements

  1. sliter litt med "knowhow'en" til å få det til.. :p
  2. Er ute etter noen 17" stålfelger i fra 7-8.5" bredde.. med boltsirkel 4x114,3 skal stå på en 200sx s13. Noen som har noen ideer på hvor man kan få tak i noe slikt? På forhånd takk.
  3. ny pris 15.000,- som den står fullt kjørbar. bump!
  4. Bilen må bort for å finansiere ett annet prosjekt, tar imot fornuftige bud.
  5. Har en 2000modell vw passat tdi (pumpedyse) 115hk highline med høyde justerbart senkesett, skinn/alcantara interiør, mm. som jeg trenger å selge. Grunnen til salg er mistanke om sprukket topp pakning som igjen gjør at kjølevannet bare forsvinner. Sjekket av tidligere Møller mekaniker. KM: ca 250K RS6 17" sommer og 15"alu vinter. Pioneer spiller med iPhone/iPod control Varme i seter, takluke, rollo, mm. Fjernstyring til sentrallås følger med, med flip nøkler. Pris 20.000kr/BUD selges som den står. Bilder her: Facebook
  6. hva hadde du i tankene ang pris på denne? hvis du har den enda?
  7. Har vært borte fra forumet her en stund no, men har tatt noe bilder i ny og ne fordiom. Her er fra en shoot med en tjommi sin VW Golf tdi. [ATTACH]36178[/ATTACH] [ATTACH]36179[/ATTACH] kommentarer og tips mottas med takk.
  8. Hei! For noen uker siden så "døde" min 1,9diesel Partner fra år 2000. Dvs. den går greit på tomgang men ved pådrag så dør den, akkurat som om den får for mye diesel eller ikke nok luft. Har byttet alle filtre uten at det gjorde noe forskjell. Har vasket EGR ventilen, og fant også at røret fra EGR til manifoilen var sprekker i og det var en skrue i flensen som var knekt slik at det blåste ut derfra. Dette er nå fikset men fremdeles er det en slags "klakke" lyd i EGR ventilen og motoren dør ut ved pådrag. Eksosen blåser også istedenfor å brumme. Er rådvill og trenger tips til hva det kan være. Noen ideer? Mvh. Robin
  9. jo det var det, de sku ha 1890,- for det lille fille røret, og da måtte det også bestilles fra Frankrike.. :p
  10. På min peugeot partner 1,9diesel er røret fra eksosmanifolden til EGR ventilen fått noen ekle sprekker og hull ved flensen mot manifolden. Har hørt med ett sveise verksted om det kanskje kunne prøvd seg på å fikse det, men de ville ikke pga for tynt materiale. Noen som vet hvor man får tak i noe slikt for en grei penge? eller om noen som har ett slikt rør liggende? -Robin-
  11. Har samme problemet med min 1999modell diesel, har byttet filtre og hatt dyserens i systemet uten noe forbedring. Kan det ha noe med EGR ventilen å gjøre? Eksosen blåser istedenfor å brumme slik eksosen skal gjøre på biler, noen som vet hva det kan bety eller om det har noe med saken å gjøre idet hele tatt..? Trenger noe tips..
  12. Selger unna ett lite kit som eg kjøpte for noen år siden til min s13 da jeg tenker å gå en annen vei. Turbo er jeg litt usikker på ang merke, men er tight og fin, null slark, er begynt å polere men ikke ferdig. Grenrør top mount og 3" down pipe følger med. 38mm ekstern wastegate Alt er nytt og ubrukt, bare pakket ut av esker for å beundre. KR 4000,- evt. BUD. grenrøret passer til 200sx s13 motoren men resten skal funke til ditt bruk. nåes på mail: robin_nfp@hotmail.com
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår