-
Innholdsteller
664 -
Ble med
-
Besøkte siden sist
Om lermax
- Bursdag 10/18/1967
core_pfieldgroups_99
-
Interesser
Photo, Cars
-
Modell (eks S4)
Celica Supra 2,8i
-
Biltype (eks Audi)
Toyota
-
Årsmodell (eks 1995)
1984
-
Yrke eller sivil status
Photografer
-
Motor (eks 1.6)
2,8i
Contact Methods
-
Website URL
http://www.bildilla.com
-
Bosted
Trondheim
lermax's Achievements
Løyntant (5/13)
10
Nettsamfunnsomdømme
-
Sikkert flere en meg som begynner å bli lei av blank isen her i Trøndelag. Jeg filmet noe under Amcar Hot August Night i Trondheim. Det ente opp med 11 korte videoer, som jeg har begynt å legge ut. Det kan føles godt å tenke tilbake på varmere vær, og sol i Tøndelag også. Videoene ligger samlet her: https://www.youtube.com/user/bildillamagasin Jeg legger ut en ny video vær mandag, til alle 11 er lagt ut. Siste ut var nr. 5.
-
SC300 og SC400 kan importeres i henhold til egne regler for biler som er typegokjent i USA! MÅ være orginal! Soarer er kun mulig på historisk grunnlag, og ja det er begrenset antall, og den må egentlig være HELT original!!!
- 5 svar
-
- import
- import fra usa.
-
(og 2 andre)
Merket med:
-
Da er bilen på plass i Trondheim. Hell Bil åpner dørene kl. 10,00 i morgen! Ja vi fikk den peneste fargen... orange ;)
-
Har du en pen Toyota sportsbil som kunne passe å stille ut? Vi mangler noen versjoner ennå!! Skulle gjærne hatt: Celica fra MKII og opp. Vi har noen pene mkI MR2 MKI + MKIII Vi har kun 1 MKII Supra / Celica Supra MKI + MKII + MKIV vi har noen MKIII AE86 naturligviss... så mange som mulig :) Andre sære Toyota modeller? Skriv innlegg her, eller send meg en PM. Vi prøver å få en god oversikt så vi kan få til en ryddig utstilling!
-
TSCN og TS-ogn, prøver å stille med flere Toyota sportsbiler til utstilling på Hell Bil i Trondheim i forbindelse med førpremiera på GT86en :) Må innrømme at jeg gleder meg som en unge! Dette er dagen mange av oss har ventet lenge på!!
-
Pen bil! GT4 fronten er jo helt rå da! :pimp
-
Vi har valgt en enkel design fra starten. JCCN vil utvikle seg sakte men sikkert, etter som flere og flere klubber blir med å utvikler konseptet.
-
Da var bilen lagt ut på autodb.
-
Som noen sikker har fått med seg, har et par av merkeforumene for japanske biler gått sammen og forsøker nå å dra i gang en paraplyorganisasjon for eiere og entusiaster av japanske biler. Denne organisasjonen har vi valgt å kalle for Japanese Car Club Norway (JCCN) og vi tenker at den skal være en støttespiller og samlingspunkt på tvers av merkene. Vi håper at vi kan få til noe slikt som Amcar har, og at vi på den måten kan få både politisk og juridisk innflytelse. Dette er da en invitasjon til dere, om å være med å bygge Japanese Car Club Norway. Så langt, har vi ikke lagt noen føringer på hvor, eller hva vi vil at JCCN skal være. Vi som har tatt initiativ har selvfølgelig noen ideer, men vi vil være åpen for at alle skal få være med å si sin mening, og at alle skal få mulighet til å lage den klubben de føler er riktig. Noen av de ideene og argumentene for en slik paraplyorganisasjon kommer vi tilbake til. JCCN ønsker ikke å ta over for, eller å erstatte noen av merkeklubbene. Vi ønsker å beholde disse, og støtte dem. Flere av klubbene har allerede et godt og utviklet klubbmiljø, og vi vil ikke prøve å tvinge oss på noen av disse. Dersom man kjører Mazda, Nissan eller Honda, så vil vi at merkeklubben skal være første stoppested, og alle former for teknisk diskusjon vil foregå der. Målet vårt er å samle alle og være en ressurs der flere medlemmer gir mer tyngde. Noen av de scenarioene vi har sett for oss at JCCN kan bidra med er blant annet: - Jobbe for klarere regler for ombygging av biler der merkeforhandler ikke kan/vil bidra med nødvendig dokumentasjon. - Forsikringsavtaler for klubbmedlemmer. - Advokatbistand for prinsipielt viktige saker for miljøet. - Jobbe for en holdningsendring rundt bil som hobby, både hos politikere, politi og hos folk flest. Amcar er nå stuerent, men japanske biler som hobby fremdeles har mye negativitet knyttet til seg. - Arrangere treff, og være en plass der klubber kan invitere til treff, på tvers av merkene. Uansett, hovedmålet vårt i dag er å få flest mulig av merkeklubbene i dialog rundt JCCN, og diskutere om en slik organisasjon har en fremtid, og i såfall hvor vi vil ta den. Vi vil spille med helt åpne kort, og ønsker at alle skal få være med å bygge den organisasjonen de trenger. JCCN, har nå så langt oppslutning fra ( pr. 1-2-2012 ): Mazda Owners Group Norway (mazda-ogn) Nissan Car Club Norway (NCCN) Toyota Sportsbil Club Norge (TSCNforum) Toyota Sportscar Owners Group Norway (TS-ogn) Nå også Suzuki 4x4 Klubb Norge! Se innom her: http://www.jccn.no
-
Her er et bilde av bakenden tatt i går kveld. Fangeren er lappet og lakkert!! Flere nye bilder i info tråden om bilen: http://www.tscnforum.no/viewtopic.php?f=2&t=8826&sid=28b0b91e81d888defdc8cba55018e2c8
-
Må lufte V6 Camryen for salg. Kjøpte den i mellom jula. Men så dumpa jeg bort i en 96 Celica osv... Nå har jeg fylt opp alle tilgjengelige plasser, og Celicaen og LS400en trenger ennå mer deler.. :( Camryen kan gå for ned til 8000,- kr!!!! Hvorfor så billig? Den har noen skadder i bakenden. Kan fikses av en som ikke har 10 tommeltotter :roll: Mer jobb å få 100% da. Må ha ny lyktespyler høyre fremlykt. Må ha ny høyre baklykt ( ca. 600 hos huggeren ). Men 8000,- for 188 hk... ;) Ca. 258.000 km mener jeg å husk! Nesten helt nye piggfrie vinterdekk på org. alu. + ok sommerdekk på org. alu.!!!! Den er EU godkjent til neste år ( 2013 ) Jeg levert skiltene rett før nytt år. Det er bare å hente de ut av ny eier, på Trondheim Trafikkstasjon. ( etter å ha betalt omreg + årsavgift ) Se tråd om bilen her: http://www.tscnforum.no/viewtopic.php?f=2&t=8826&sid=28b0b91e81d888defdc8cba55018e2c8 Bilen står i Trondheim. Kontakt pr. mail: pal@bildilla.com eller mobil: 90088597
-
Jeg har kjøpt meg en Engelsk importert 2001 320i ( i allefall hevdes det at de er en 2001 mod. ) Er det noen som har info om hvordan du tolket chassiplata på en BMW?? Jeg er Toyota man, og kan ikke mye om BMW da. Er et endringer på 320n etter at E46 kom på markedet. Har jeg forstått det riktig at 2001 modellen har en 2,2 mens 99 modelen bare har 2,0?
Bilforumet diskusjon
Bilforumet er plassen du diskuterer bilrelatert innhold. Du spør gode spørsmål og får hjelp av dyktige medlemmer med til sammen tusenvis av år med erfaring fra bilhold. Du kan diskutere alt fra bremseproblemer, tips til montering av ekstralys, hjelp til feilsøking. Du kan også dele dine erfaringer med andre og hjelpe andre medlemmer av dette fantastiske samfunnet.
Kommersielt innhold
Innholdet på forumet er i all hovedsak brukergenerert og blir moderert av brukerne selv. Det er strenge regler for posting av direkte reklame fra eksterne aktører. Forumet eies av Ekstralys as og er hovedsponsor av forumet. Ekstralys og enkelte partnere har anledning å poste umoderert innhold som kan inneholde produktplasseringer. I slike tilfeller vil kommersielt innhold være merket av den som poster i dens signatur.