Får ta det som jeg vet iallefall:
1. Det der hørtes fornuftig ut ja.
2. Du har helt rett.. Batt er batteriet, altså +12 V. GND er jord, altså til jord en eller annen plass i bilen (er visst populært å bruke f.eks. festene til beltene bak. REM er remote. Dette er signalet som slår på forsterkeren. Hvis du ser på signalkablene, så er det vanligvis en _TYNN_ ledning klistra mellom de to kablene. Den skal brukes som signalkabel, evt kan du kjøpe en større.. Har vel ike så mye å si når det ikke skal gå store strømmen gjennom den...
3. Signalkabelen skal på RCA input ja. 4 innganger? Det var vel litt mye... Er vel 2 innganger, dvs 4 "pluggplasser"? har du bare en RCA kabel? Da må du skaffe deg en y-overgang, som gir deg flere ender. Om forsterkeren din har lik effekt for alle kannalene, så er det hipp som happ hvor du kobler hva. Om 2 av kannalene har større effekt, vil du koble subben der. Koble rødt på rødt og svart på svart så blir alt bra skal du se :)
4. Low pass for sub. High pass for diskant. Full range for hele hurven på en gang. Du bruker lowpass til subben. hva du bruker til frontsettet er vel opp til deg, ved å bruke highpass vil du spare høyttalerne for all bassen (som subben tar seg av), men det er mulig du mister noe mellomtone? Prøv deg frem.
5. Den som er merket med 30Hz-250Hz er vel for å bestemme hva som slipper gjennom der du har valgt "lowpass". altså kan du bestemme frekvensområdet til subben. Juster slik at det høres fint ut du... 40Hz- 3Khz er vel for å bestemme for dype frekvenser som slipper gjennom til frontsettet (om du bruker highpass-filteret)... Bruk høret her også.
6. Dette er vel justeringen av volumet?? Dette skal være en god måte å justere dette på:
* Skru gain-kontrollene langt ned (så slipper vi å ødlegge noe).
*Skru volumet på spilleren på ca.80% av maks.
*Juster gain til høyttalerne begynner å vrenge/ikke spiller høyere.
*Skru gain ned littegran ;)
*That's it. Da skal du kunne spille maks volum på høyttalerne uten at det er noen fare for å ødelegge dem.
Lykke til :)