Atle Dreier
Bruker-
Innholdsteller
62 -
Ble med
-
Besøkte siden sist
Om Atle Dreier
- Bursdag 07/31/1974
core_pfieldgroups_99
-
Modell (eks S4)
Passat
-
Biltype (eks Audi)
VolksWagen
-
Årsmodell (eks 1995)
1999
-
Motor (eks 1.6)
1.8T
-
Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
Dumpventil, 17" 225/45-17 Kumho
Contact Methods
-
Website URL
http://
-
Bosted
Stavanger
Atle Dreier's Achievements
Korporal (2/13)
10
Nettsamfunnsomdømme
-
Er som regel en god del folk om kveldene. Det er uansett bare å gå inn, så kommer det som regel folk etter en liten stund. Ingen gidder gå inn på en tom server... ;)
-
Kikka litt på filmen... Første svingen kan du gå inn litt fortere. Er du jevn og myk på gassen kan du lett holde 72-74 gjennom hele, og gå på gassen ganske hardt når du passerer tangeringspunktet. Inn i sjikanen er det stort sett full gass hvis du har rette linja, kanskje løfte bittelitt idet du legger over fra høyre til venstre. Det kommer an på oppsettet ditt. Etter strekka kan du med fordel gå litt saktere inn i svingen , og litt senere, så får du bedre utgang, og kan holde høyere fart lenger. Inn i S-kombinasjonen gikk det for sakte, og du gikk inn litt for tidlig. Vant litt med å svinge inn, så kan du holde 103-106 inn i høyra, og full gass ut. I venstresvingen i S-en kan du legge deg kloss oppi dekkstablene. Svingen før brua tok du fint. Siste svingen kan du holde 104-107 med rette linja. Gå inn omtrent der kerbsen slutter, og hold ganske god gass gjennom svingen. Bruk overstyringen og skrens littegrann gjennom hele svingen. Ta gjerne en tur innom www.grownupracing.com [GURU] og hils på oss!
-
Bare å registrere seg på forumet og spørre om det man lurer på. Eventuelt hoppe inn på GURU serveren og huke tak i noen med [GURU] foran navnet sitt. De forklarer deg det du vil vite. Ikke vær redd for å spørre, men det er mulig de vil kjøre ferdig løpet de er midt i når du spør.. ;)
-
Til dere som sliter litt med LFS... Og dere andre som vil ha det morro! Grown Up Racing Union, GURU, er en samling sjåfører i LFS som liker å ha det gøy på banen, men ikke nødvendigvis kan vie hele dager til dette. Vi liker tette, jevne løp, med minimum av 'råkjøring' og tull&vas. Vi har det masse morro, men er samtidig seriøse når det kommer til selve kjøringen. Du vil ikke se noen som kjører feil vei på banen (ikke lenge i alle fall), du vil ikke se noe 'useriøs' kjøring og krasjing med vilje. Det er masse krasjing og knuff, men ikke noe 'slem' kjøring. Og vi er veldig tålmodige med nykomlinger. Istedet for å banne og kjefte, så instruerer vi og viser hvordan man kan bli bedre. De fleste av oss bruker mer tid på å vise andre, enn å kjøre selv. Vi driver og starter opp en kjøreskole for LFS også, forhåpentligvis i samarbeid med en racingskole i statene. Ta en titt på www.grownupracing.com og kom innom serverne våre! Er det ikke noen GURU på, så post på forumet det du måtte lure på. Vi har medlemmer fra Europa og statene, så det er ofte folk på forumet. Stikk innom, vi biter garantert ikke! :)
-
Høres ut som du har lasta ned LFS dedicated server prgrammet, og ikke selve LFS. Direktelink Har du problemer med å få det til å funke er jeg på MSN ganske ofte. atledreier@hotmail.com Driver også et team i LFS, som konsentrerer seg om å lære opp nye sjåfører i LFS. Ta en titt på www.grownupracing.com. G.U.R.U. står for Grown Up Racing Union, altså en samling relativt seriøse sjåfører som ikke har allverdens tid til å sitte å hotlappe. Vi vil heller ha nærkamp enn å vinne løp, for å si det slik. Ta en titt!
-
Dette er helrått! Ikke noe kjip GT4 fysikk her, nei! Detta er ekte saker! :titties:
-
Regelen er et sett med dekk fra kvaliken lørdag, til løpet er slutt. Motorene skal holde to komplette helger. Regelendringene gjelder samtlige lag, og de eneste som vinner på det er de som har hatt motorer som har holdt 100% av tiden, har slitt lite dekk, og har hatt det beste aerodynamiske forspranget, Ferrari. Har haldt med ferrari i mange år nå, og mener fremdeles at hele dette klusset er FIAs feil. Alle regelendringene i det siste som liksom skulle gagne sporten har vært i Ferraris favør på et eller annet vis. De eneste som ikke kan (vil) se det er FIA selv, og Bernie. Lurer på hvor dette skal ende. Men jeg minnes en periode på 90-tallet da Williams var overlegne. Da ble det også regelendringer som faktisk gjorde at Williams mistet litt av forspranget sitt. La oss håpe at FIA klarer å koke sammen noe som funker snart.
-
Grand Prix Legends har nordsløyfa. ingen bedre platform å lære på, spør du meg.
-
4.10 med nokså rolig sisteparti, og greit tempo resten. Har ikke prøvd å pushe ennå, men det er MYE å hente ennå.
-
Høres ut som et kalibreringsproblem, det der. Dere som bruker GT4 rattet må huske på at Solberg og gjengen ikke trenger å dreie rattet 900 grader for fullt utslag heller, da hade det blitt mye jobbing i cockpiten.... Litt kalibrering må nok til for å få det 'riktig'...
-
4:16 med mange feil. høye 3 er definitivt mulig, ja...
-
Den TT'n var feeeet!
-
Hmmm... Må kanskje blåse støv av RBR jeg også for denne.. Nation er favorittstrekket mitt og alt tingen. Dette blir gøy! :)
-
Er et kart lenger oppe i tråden her...
-
'Career status'.. Trykk på 'T' Noen som har det kartet med butikkene på? Jeg klarte å la være å lagre det på maskinen min, jeg..
Bilforumet diskusjon
Bilforumet er plassen du diskuterer bilrelatert innhold. Du spør gode spørsmål og får hjelp av dyktige medlemmer med til sammen tusenvis av år med erfaring fra bilhold. Du kan diskutere alt fra bremseproblemer, tips til montering av ekstralys, hjelp til feilsøking. Du kan også dele dine erfaringer med andre og hjelpe andre medlemmer av dette fantastiske samfunnet.
Kommersielt innhold
Innholdet på forumet er i all hovedsak brukergenerert og blir moderert av brukerne selv. Det er strenge regler for posting av direkte reklame fra eksterne aktører. Forumet eies av Ekstralys as og er hovedsponsor av forumet. Ekstralys og enkelte partnere har anledning å poste umoderert innhold som kan inneholde produktplasseringer. I slike tilfeller vil kommersielt innhold være merket av den som poster i dens signatur.