Gå til innhold

Zone_bee

Bruker
  • Innholdsteller

    403
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Zone_bee

  • Bursdag 11/02/1984

core_pfieldgroups_99

  • Modell (eks S4)
    Applause ZiT
  • Biltype (eks Audi)
    Daihatsu
  • Årsmodell (eks 1995)
    1990
  • Motor (eks 1.6)
    1.6
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    Mange...

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Bosted
    oslo

Zone_bee's Achievements

  1. Jeg jobber med et prosjekt som har noen hundre kvadrat garasje/veksted til overs i Oslo-området. Lufter derfor interessen her på forumet med tanke på oppdeling og utleie til hobby-mekanikere. Fint om de som er seriøst interesserte svarer. seksjonene blir trolig på ca 30 kvm hver (god plass til 2 biler +++) Pris er heller ikke satt, men omlag 1500kr/mnd per plass er vel sansynlig :) Noen som kunne være interessert?
  2. hehe, ok.. virker som om alle turbomotorene har hatt en tendens til å havne opp i sarpsborg av en eller annen grunn :)
  3. retaliator: Er det den gamle cb61 motoren ifra G11`n min eller? hehe
  4. Tror temlig sikkert ikke dem passer... Men stikk innom daihard.org og hør om noen har. (de er jævla besserwissere der, men best bet ;)
  5. Ja, men da har vi en plan da... mangler bare et sted ;) hehe
  6. Ja, men da må man bare sjekke litt rundt da! :) Jeg holder meg i oslo sentrum jeg vettu. Akkurat flytta ifra tøyen tilbake til `løkka igjen... Og her kan man jo ikke få skrudd noe :/ snufs
  7. Da kjente jeg at det er på tide for meg å våkne ifra de døde igjen :) Kanskje det er noen flere daihatsu-skruere i Oslo-omegn som kunne tenke seg en felles skru-plass?
  8. Zone_bee

    Leppe!

    er den charaden rosa, eller bare ser det sånn ut frøken??? lol
  9. Måtte le litt da jeg så det der... Jeg trengte ikke motorbukk engang når jeg bytta til cb61 i min: Vi bare løftet bilen av motoren. hehe Sorry OT ;)
  10. Dont know :/ Var det forresten samme flens på Garret T2`n eller? Begynner å savne G11`n min jeg nå. :)
  11. Utrolig digg å se en G11 turbo bli tatt godt hånd om av en kjærlig mekaniker ;) Du skrev tidligere at du tenkte å prøve en biltema-pumpe utenfor tanken. Gjorde akkurat dette selv på en NA-tank når jeg hadde cb61 motor i den. Fikk "bakblås"/mottrykk i gasseren ved fult ladetrykk så flotørkammeret tømte seg og bilen stall`a til man gikk av gassen. Må ha en pumpe som klarer over 1,5 bar tror jeg det var jeg fant ut den gangen (slang inn cosworthpumpe istede..) Skal bli trivlig å se denne komme til liv! Lykke til med kjeksen!
  12. http://global.ebay.com/Daihatsu_HCHD_turbo_manifold/200307307789/item Detta, Ca18det-dyser, walbro pumpe og e-manager, så blir det brått litt mer morro med høyrefoten i hvilken som helst charade :)
  13. Ja, RHB5 turboen skal ha samme flens som RHB3- turboen som sitter der orginalt. Cut & Paste... (ihvertfall om den kommer ifra en daihatsu charade gtti/cb70-motor)
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår