Hei bror ;)
2'literen kom fra en Rekord E med elektronisk tenning, jeg bytta ikke bremser fremme på det tidspunktet, men hadde en 2.0S Ascona B delebil som jeg tok tannstang, bunnpanne, motorfester, bremsekraftforsterker, stab-stag foran og bak, 4 T girkasse, mellomaksel, bakaksel med 230mm tromler (her bytta vi alt, både tromler, hjulsylindre, håndbrekkwire og bremseband) og sikkert noen andre ulumskheter også :)Dette ble på et senere tidspunkt godkjent hos biltilsynet i Tromsø, jeg trengte bare å skrive en redegjørelse for hva som var gjort og hvilken bil delene kom fra.
Når jeg satte i 2.2i motoren fra en annen Rekord E tok jeg en shining på bremsecaliperne og bytta til nye brembo ventilerte skiver og satte på nye klosser, bytta hjullagrene foran samtidig.
Brukte vel det jeg kunne fra "I" rekorden hva ledingsnett, kjølesystem, og innsprøytning angår. Det var en ok kombinasjon med 2.2i i en Manta B, gikk rimelig greit, men ikke minst rimelig på mila'! :)
Legger ved et par papirer jeg har fra "gammelt av" ,kanskje de kan hjelpe noen.. nei forresten det gjør jeg ikke, for dette forumet kan jo for fXX ikke behandle vedlegg :/
-Ronny.