Gå til innhold

P11GT

Bruker
  • Innholdsteller

    124
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om P11GT

  • Bursdag 01/11/1982

core_pfieldgroups_99

  • Modell (eks S4)
    Primera P11 GT
  • Biltype (eks Audi)
    Nissan
  • Årsmodell (eks 1995)
    1998
  • Yrke eller sivil status
    Weatherford-Bakke
  • Motor (eks 1.6)
    2.0
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    Konfilter, senket 35mm (H&R), tonede ruter, div. stereo

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Bosted
    Sandnes

P11GT's Achievements

  1. Du som jeg gleder meg til å se det ferdige resultatet. Jeg må si jeg har litt følelser for 626 GD, det var tross alt det som var min første bil:) Må også få sagt det at du har gjort en grundig og fantastisk jobb med denne bilen!
  2. Nå fikk jeg lyst til å bytte ut Audisonen min (gammel og god sliter).
  3. Det er de lagrene jeg mener. Lit seient svar men har vert bortreist med jobben i 1-1/2 uke. Dimen på akslingen og hullet husker jeg ikke dessverre.
  4. Det er også et lager i nedre del av fjærbeinet (trodde det hette svinglager). Skifta det på min for et par år siden og tror det kosta rundt 1200kr pr side hos Nissan, men det var noen standard SKF kule eller rulle lager viss jeg ikke husker feil, så du kan sikkert få kjøpt det billigere en plass der de selger SKF lager. Husker ikke noe nr på lageret dessverre.
  5. Ikke vær redd for å kjøpe Supersprint folkens. Har selv det på min P11 GT, sammen med kon filter og det er akkuratt passe lyd (ikke noe factory sound hvertfall), men samtidig så er det ikke så mye lyd at det er ubehagelig å kjøre med:)
  6. Jeg kjørte en vectra b 1.7td for ikke så lenge siden. var vell gått 160-170000km, men girkassa var jo meir slarketet en den mazda 626 88mod jeg hadde før som var passert 300000km. Kan ikke sei jeg fikk noe bra intrykk sånn ellers av bilen heller, men nå skal det sies at jeg ikke er noe opel fan.
  7. Noe av det som jeg vet er forskjellen på STW og GT er: STW er en spesial modell som det er produsert 200stk av, og den ble produsert etter at Primera vant STW serien i Tyskland (tilsvarende STCC i Sverige). Den ble produsert for det Tyske markede. Ellers så er det hel skinn mot del skinn i GT, 17" BBS felger mot 15" Nissan felger på GT og kamelon lakk er standard på STW. Det er havertfall det jeg vet.
  8. P11GT

    Primera GT

    Grattla med GT:) Meget bra biler. Jeg er storfornøyd med min 98mod!
  9. Jeg tenker på: Kenwood KDC-W 7031 Kenwood KDC-W 7531 Kenwood KDC-W 8531 Kenwood KDC-PSW 9531 Alpine CDA 9812RB Alpine CDA 9847R
  10. Kenwood syntest jeg har fin lyd, men jeg likte ikke den joystic greiene de har begynt med på de ny modellene, ellers så skal vell Alpine og Clarion også være bra spillere. Men smmenligner man Kenwood og Alpine på MP3 avspilling,så mener jeg Kenwood er i en klasse for seg. Clarion vet jeg ikke på det området. Dette er hvertfall min erfaring.
  11. Dette her er virkelig en bra begynnelse. Tenk hvis vi kunne fått samlet alle Nissan/Datsun folkene på en plass. Det hadde vært stort!:)
  12. Det hadde vært tøft. Det er ihvertfall en start så går det å ta det vider fra der:)
  13. Skjer det noe på dette området. Det hadde vært tingen med en klubb!!!!!
  14. Etter min erfaring så tåler Focal godt med trøkk. Har selv Focal 165V2 komponentsett framme og Focal 165CV coaxial bak og det tåler bra med bank i tilleg til at jeg syntest at det låter bra! Så jeg personlig hadde gått for Focal.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår