Gå til innhold

s10an

Bruker
  • Innholdsteller

    52
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om s10an

  • Bursdag 06/07/1985

core_pfieldgroups_99

  • Modell (eks S4)
    3-er
  • Biltype (eks Audi)
    Audi
  • Årsmodell (eks 1995)
    1996
  • Motor (eks 1.6)
    2,6 q
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    standard intil videre
  • Fylke
    Vest-Agder

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Bosted
    Norge

s10an's Achievements

  1. ut fra det jeg har fått beskjed om etter flere diskusjoner med politi er at så lenge bilen har sladrespeil så må det være utsikt til å se utrykningskjøretøy i bakruten.. men utfra erfaring går det fint med 20% lysgjennomslipp.. bare for alle del ikke legg film på siderutene forran.. da blir de mindre glade
  2. her er det bare å dra på.. har selv quattro med 2 forskjellige dekktyper.. viktigste er at dim er lik.. å det sporer som F... med den dim (har den selv) så ikke farlig, men er jo en fordel at de har temmelig lik rullemotstand
  3. alle gpser som har mulighet for å bytte kart i.. dvs de med minnekort kan brukes på sjøen om du får tak i sjøkart. men en med kun veikart vil ha lik null verdi på sjøen annet enn lenge og breddegrad. kjøp heller kartplotter som er beregnet for båt, vil ha mye mere igjen for det..
  4. som nevnt tiligere er det helt greit å senke ned til 40 uten at du må bytte dempere, men det er selvsagt anbefalt. vis du ikke vil kjøre gokart er det bare sette på justerbare dempere eks koni.. da velger du mye lenger selv hvor stiv bil du vil ha... :driving
  5. ikke unormalt at fjæra på resirk ventil henger seg når det blir et par minusgrader ute... men den skal slippe relativt kjapt etter noen pådrag eller senest når motoren begynner bli varm...
  6. er ikke værre enn å koble av ledningene før ballast og sette disse på pære og jord igjen.. har selv gjort det samme tidligere. for ballast kobler du på orginale ledningsystemet. skal funke som bare det vis så lenge det er snakk om ettermarked.
  7. har du sjekket over rele for nærlys? har hørt om problemer før med dette på 80'en
  8. Audi A6 2,6 quattro automat. (c4) langkjøring på sommerdekk 0.88 pen kjøring på vinderdekk 0.81 pen kjøring Bykjøring kun målt sommerdekk 1.2 til 1.8 etter kjørestil. langkjøring med 6,5 meter campingvogn 1,6 bykjøring med campingvogn 2,5
  9. har samme bilen selv... da med automat... det du bør være obs på med din alder er forsikring, den er skrekkelig dyr på disse bilene og så skal du ha ei grei lommebok med tanke på drivstoff. skal være veldig snill med gassen for å holde literen på mila i å rundt byen. av styling osv er det masse alternativer, rs fangere kler bilen godt å litt senk sammen med sporteksos, sota ruter rundt å fine felger... hva felger anngår syns jeg personlig at noen brede 17" er mye finere enn 19 på den...
  10. hei... må gratulere deg med ny bil.. sitter med samme motor i min a6.. 2,6 quattro med automat blir nok vel tørst til bykjøring, men for en bil om vinteren... helt suveren... en ting jeg ikke forstår helt er hvorfor folk foretrekker 5'er lyd forran v6 en.. syns sistnevnte har mye kosligere snerr ved pådrag. hiv i et KN konisk luftfilter også så topper det hele seg enda bedre..
  11. mener det stå ca 1650 i kortet på min 2,6 Q
  12. som nevnt over så har det mye å si fra produsent til produsent hvor mye tynner som skal si. så kommer det også ann på hva slags sprøyte du har og hvilket viskositet den liker best.
  13. skal du ha det i vognkort må bilen inn til visningstime å du må ha med TUV papirer på fjærer.. pass på at fjærene ikke har stått på bilen lenge når den skal vises.. mange som ikke vil godkjenne om de sliter med å finne nr på selve fjær... dempere finnes i alle forskjellige prisklasser.. kommer ann på hvor gode du skal ha å til hvilken bil husker de kostet ca 1200 bak og 2000 forran til min.. det var gule hardhetsjust. koni dempere..
  14. er overhode ikke å annbefale å senke uten kortere dempere.. senket 40/40 på en b3, tok ikk mange dagene før det ble bestilt gule konidempere nei... sammen med jamex senk sitter dette som støpt.. Er helt umulig å få godkjent bil med senk uten papirer.. kan finne verksted som tar eu ok uten... men mange vil ikke ta bilen inn om ikke det står i vognkort... å alt er mye enklere når det står i vognkort.. Hadde alt på min forrige etter en del krangling med BT.. men var veldig greit når en blir stoppet i teknisk osv med alt ok.. blir ikke så vanskelig å komme derfra med skiltene på bilen etterpå....
  15. syns dette hørtes ut som et lager som er gåent forran der,, ca samme som begynte komme på min gamle 80 når det var gåent
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår