Gå til innhold

bamj

Bruker
  • Innholdsteller

    92
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om bamj

  • Bursdag 10/29/1984

core_pfieldgroups_99

  • Interesser
    volvo
  • Modell (eks S4)
    240
  • Biltype (eks Audi)
    Volvo
  • Årsmodell (eks 1995)
    1986
  • Yrke eller sivil status
    karosorimekanker
  • Motor (eks 1.6)
    2.3 TIC
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    230hk

Contact Methods

  • AIM
    volvo
  • Website URL
    http://www.BAMJ.Tk
  • Yahoo
    bamj1984@hotmail.com
  • Bosted
    volvo

bamj's Achievements

  1. e enig i at dragbildne ikke skal ha nå særbehanling di burde kjøre akuart like mange løp som di andre ... det jei ikke er en i er at di ikke skal få stile fordi di ødeleger speningen ijen mener jeg at vi da er til bake på smme problemet i breisladen noen biler er byd speialt for et fomålå vil da natulig vis stille stærkere i enkelte konkuranser å det tor jeg at vi bare må leve med same gjeldet TimeAttack bilene igjen er det overlegene faforiter ålite spening eneste man kan håpe på foreksempel i dragen er at det ret å slet komer flere fulblots dragbilser slik at det værtfal blir lit konkurnse dem i melom eller at det di oppner for flere klaseer
  2. nomer 3 der e kanse den mest tåpleige utalelsen æ noen gang har hørt ..... det e drag for alle alle biller å alle klaser første men til mål viner... å si det at en fulblots dragbil ikke skal få delta fordi den er det eller fordi den ikke har nå på en vei å gjøre er derekte tåpelig .... å på stå det der er det samme som å si det at di fulblots drifte bilene som deltok i breisladen ikke skulle få låv å delta på breisladen fordi di var ment til det... nei jeg bare konkludrer med at jeg suns det er en ufatelig elendig påsand å hopper enda mer fulblots dreag biller doker opp til høsten såpas vi får se på nå juløft :)
  3. R.I.P Boyd Coddington det hvar en av værdens beste å største på bil byging han lærte også opp resten av gjengen ... dete er tragisk
  4. mye klaging å syting her ... uanset min meining er at det hvar et genialt treff å jeg gleder mei til høsten :) ellers fålkens bilder fra treffet hvor blir di av ?????????????? vi må jo ha nå mina hehe :)
  5. http://www.gatebil.no/index.php?id=1388&pageid=116 Bjørnstad Bil er på plass på Vålerbanen 11 til 13 mai med blant annet Audi 90 Racing, Skyline R34GTR, Trial Skyline R33GTR. og Mitsubishi Evo7 for Extreme/Time attack med 620 hk og 1190 kg, Silvia S15 Jun for Drifting! I tillegg har gutta med seg sin Dynapack bremsebenk, som nå er oppgradert til å klare 1500 hk på 4wd. 1100hk bak og 400hk foran! Dynapack bremsebenk hade vært vælgig morsomt om di hade knota den med sæ på Sommertreff 8-10 juni :):):):):):)
  6. det er ikke riktig :) heldigvis værtfal ifølge jakenbil i bodø volvo forhndler før di som ikke vet det dem sier at volvo ikke har truket dise paprirene å di både skriver ut å stempler dise ... når det komer til 350 så er det slik værtfal på bt i bodø at det er kun et få tal av 350 fra noen få årsmodeler som blir gokjent pågrun av momentet trasig men sant men det er fult mulig å få go kjent 350 vis man bare her ret motor kode på den eller et benk papir som viser vor mange hk å nu den har ....
  7. Halla fålkens sat å sørfa lit her på nete å da kom æ over den her pv`en ganske så grume greier få med dåker vidoan !!!!!! 952hk og 835nm ved 8000 rpm på 785kg e ganske så bra greier vil æ tru :):) http://www.hunchbackracing.se/index.html
  8. eirik det e hoved opplagringa på framsiden av av kasa som e gåen det som skjer da e at den øvre gir akslingen fløta sæ ned noen få milineter å når vår gode tullate ven gjør et av sine stønt så riv han sun dreve til førstegire !! =)
  9. jeg har da 2 kjeninger her oppi bodø den ene har en 940 md en ft å den andre har en med fk bege har like tening å bensin ciper å likt efektanleg å nesten same luftfilter å bege kjører 0.8 bars lade tryk før å si det sån så går di bege like got så forslene kan da ikke være veldigstore !!!!!!
  10. bamj

    142 2,3 turbo !

    nei nei du nu tar du nok feil eller værtfal lit først å frams så er det slik at alle 140 å 160 serene har sivebrems både fåran å bak det stmer nok at di ikke har ventilerte siver fåran men det trengaer man ikke så lenge man holder seg under 210hk vis man skal over det så må man ha ventilerte siver vis man bruker 240 kalyper å siver så blir den gokjent til 220 hk med ventilerte siver men skal man ha mer en det må man kjøpe no mer råt ellers til deig som vil gjøre dete så trenger du ikke å gjøre så mye for å få en 210 220 hk men det er jo en del ting man bør gjøre å det er bakaslingen jeg ville ha fåt tak i en 160 serie bakaisling med spere den tåler en del juling ellers så vile jag ikke ha got for no b230 md turbo det er en del arbid å få den motorn til å pase med tanke på motorfester å sånt men det er sletes ikke umulig vis man er lit motivert å er i stand til å svise så lager man slike let selv men jeg ville heller ha fåt tak i en b30e motor å sote den in du får bra med moment å en del hk åså er den bare å pluge i plus at da får du ikke no problmer med bt eterpå =)
  11. hehe før di som hvar på sommertreff på mo så hvar den der på sistetrefet å alle som hvar der kan skive under på at den der flyter seig ganske så mye hehehe men fin er den ikke å det er vel heler ikke meningen ulv i fårekler den der hehehehehe =)
  12. hei kordan er det nå for tiden er det alså ingen som leverer ferdig bygde coilovers til 240 vet det hvar et firam i usa som gjore det før men tror di er slutet nå =(
  13. ja det kan vi sikert diskutere fram å til bake om det gir 15 hk eller ikke har mine tvil på at det gkir så mye men det gjir bra å mærkbar efekt økning værtfal mye mer en simons poenget er værtfal at det går an å få en brukbart kjap bil som ikke bruker alværdan med bensin ... å når det komer til torbo eller ikke turbo så er det et faktum at en 200hk motor uten turbo vil bli kjapere en en 200 hk turbo motor ikke før det turbo e å blir tøft heheh =)
  14. Texascom først å framst må jeg bare si at du har en jæææævlig fin bil og artig at du ikke kjører turbo å i tileg greier å dra såpas ut av den ... har for meg at den der motorn din er brukbart tørst men det er mulig jeg bare inbiler meg det hehehe men til bake til saken så hade det jvært jævlig intresankt å vista hvor mye man kune plane en orginal b230k å sånt med orginale stempel så det kan jo være en ide å sene en mail til en av di gutta\firmaene som driver med triming av volvoer ......
  15. ja du mæreker grenrør å efektanleg jt sin pake med grenrør å efektanleg gjir vist 15 hk det står faktisk på deres hjemmeside at di GARANTERER minst 15 hk på en slikt pake det er ikke dyrt med tanke på at det da er 290 kr per hk =) trur faktisk ikke du får no kam til den motoren som gjør det same hvis dete stemer det beste blir nok med kam å en slik påake å et onklig luftfilter =) planer du toppen lit å porter den lit i tileg blir det virkelig bra... til samenligning må du nok værtfal ut med 15000 kr for en turbo motor å så skal du i tileg byne å trime det her da blir det dyrt så jeg er ikke enig i at det blir biligere å kjøpe turbo montor den gir 182 hk vis det er insprutning å da må du i tileg legge opp all elektroniken tror ikke det er no problem å få en 180 hk ut av en slik motor til under 15000 kr å da skal man være klar over at en trubo montor går dåligere til den får ladetryk med en ikke turbo motor drar den fra bunen av et anet alternativ er jo da sekser r6 men igjen er det mye elektronik å mase penger i inkjøp å mye ombynging før å få det til det er jo klart at skal du ha no mer en en 160 70 80 hk så er tubo motror tingen da blir det nok betydelig biligere å kjøre turbo...... til bake til det her jt grenrøret å efektanleget .... dete står det om det !!! .: Artnr: JT70-H3/JT73-E2 240 GL,GLT med extractorgrenrör Krutpaketet som ger din 240 minst 15 extra hkr! I paketet ingår ett välavstämt extractorgrenrör med 2.5 tums kollektor som övergår i 3 tum-system med 2 st dämpare ! Ger din 240 ett utpräglat sportigt sound. OBS att även ljudet inne i bilen förändras ! Rekommenderas för dig som inte vill kompromissa med bästa möjliga motorfunktion och sound http://www.jt-tuning.se/
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår