Gå til innhold

mr.doodee

Bruker
  • Innholdsteller

    32
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Bosted
    for det meste i garagen

mr.doodee's Achievements

  1. først prøvd med nytt, no har eg heve det vekkk. er helt sikkert på at spjeldet til "ny luft" utenifra er konstant stengt, men hvor ligger dette spjellet?
  2. hei! har en omega b som dugger, så lenge jeg ikke har et vindu litt åpent, har funnet ut at det er resirk ventilen som henger, for når jeg trykker på resirk knappen endrer ikke noenting med luftstrømmen seg. men spørsmålet er jo hvor sitter denne ventilen og hvordan komer jeg til den? kunne godt tenkt meg å reve ut hele skiten og erstattet den me et rør, vist det går ann, er jo ingen som bruker den resirk funksjonen likevell! noen som har vært borti dette før?
  3. hei! hvordan gikk dette? litt interessert, siden jeg har samme problemet!
  4. hvor kjøpte du disse diode pærene?
  5. er det virkelig ingen som har dette kittet på bilen sin? noen som har senket 50 fremme og 40 bak som kan uttale seg om erfaringer ang subbing og skraping i asfalten med 235,40.18" mvh Roger
  6. hei! har fått tilbud på å kjøpe H&R cup kit til passaten min(2000 modell stv) kjører på 235,40,18" (225,45,17" om vinteren)kommer bilen til å bli så lav at den subber i hjulbuene, og tar nedi asfalten overalt? blir da senket 50mm fremme og 40mm bak. noen som har erfaringer me dette kitet? vil beholde litt av kjøre comforten i bilen også skjønner dere eventuelt noen som har bilde av en passat stv me dette kitet? fikk pris på nett over 6000 kr, det er vell ikke så ille pris? mvh Roger
  7. hei! jeg tenkte å invistere i et yellow top batteri, noen som vet om firmaer(helt me nettbutikk) som selger disse? vil sammenligne litt priser osv, så bare å pøse på me firmaer;)
  8. hei! har hatt kondensator i bilen en stund, første gangen eg brukte den så brukte eg den lyspæren som følger med for å få ladet den helt opp eller ka det nå va den var til. men så i dag var bilen min tom for strøm, og nå når jeg har fått den igang igjen så ser eg at led lyset i kondensatoren står å lyser/måler spenningen selv om bilen og anlegget er av.. er det normalt? eg mener å huske at lyset forsvant når anlegget er av. eller må eg bruke den lyspære-saken en gang til for¨å få av lyset?? kan det oppstå uhyggelige ting av at det står og lyser? mvh Roger
  9. hei! har nettopp tatt i bruk go bilen min, som eg har overhalt motoren på. har brukt den i to dager nå, har kjørt fint me den siden ting skal få gå seg te liksom... men her i sted så hadde eg parkert bilen og vært inne en tur, når eg kom utigjen og startet bilen, tikket den ekstremt mye. har aldri vært tikking på den før. kjører me 15w40 olje, kan det være litt tynt? at den ikke får tilstrekkelig me olje, og derfor tikker den? tok av oljepåfyllingslokket, og det kom olje ut der hvertfall.. noe annet som kan være grunnen? skal vell være selvjusterende ventiler på DOCH motoren, går hvertfall ikke ann å justere de.. noen som har vært ute for det samme og ha idè om hva som kan være gale/hva som må gjøres. må ha bilen på mandag, så må finne ut at dette fort! hjelp mottaes me stor takk! mvh Roger
  10. er det me lys i fangeren? har vært en hard jul for lommeboken min.. men vist du kan holde av delene i 15 dager, så får eg lønning.. går det greit? men det må sendes i posten.. er mest interessert i fangeren og luftfilteret.. 1800 kr for fanger og filter inkl porto..oki?
  11. hei! har kjøpt meg en mondeo mk1 1,8 td.. så nå må den jo oppgraderes litt! tenke å kjøpe bilstein dempere, og H&R senkefjører, hvor får eg tak i det? noen som har en internett adresse til nettbutikk? annet stash er også interessant, noen som vet hvor man får tak i stash til disse bilene? bra nettbutikker me bra priser? noen som vet en side der man får tak i billige felger? (nettbutikk)hva inpress er det på disse mondeoene? noen som har montert dumpventil på disse bilene før?hørte snakk om at det ikke gikk ann, for det manglet noe vakum greier på disse bilene? event vet hvor man får kjøpt dumpventiler? vist noen hadde giddet hadde eg blitt veldig glad vist noen kunne forklare meg hvordan en dump ventil funker... skjønner ikke helt hva det vakum greiene er til? er det for å holde ventilen lukket, helt til den skal åpne på en måte? er helt grønn når det gjelder disse tingene her.. hvordan stiller man opp turbotrykket på disse bilene?noen som har gjort dette før, er det å anbefalle? motoren har gått 222222 km no.. tenkte å hvertfall invistere i en powerbox.. noen som vet om folk som leverer dette? og til en fornuftig pris? har tenkt å kjøpe turbotryksmåler også, hvordan skal den kobles? noen som kan forkare meg det grundigt? hva måler kan anbefalles? har merket at motoren aldri blir skikkelig varm.. stopper på N merket av NORMAL... er det bra å kjøre med dette? er vell termosten som er gåen? hvor ligger den og hvordan skifter man den? mye arbeid? hva koster den? noen som har vært ute for dette før? trenger hjelp!! mvh Roger ble veldig mangen spørsmål dette her! men eg går nå rundt her og lurer, så vist noen kan hjelpe hadde det vært fint;) mvh Roger
  12. sleng opp noen bilder da, så godt mulgit eg er interessert!
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår